Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z frakcjami /klasa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 neolagg

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:316
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 22.08.2017 01:30

witam posiadam problem gdyz w /klasy opis danej klasy jest lecz w /klasa juz go nie ma jest to klasa premium ktorej plugin dziala zero errorow

frakcje dopisuje do cod_frakcje.ini i nic


  • +
  • -
  • 0

#2 heniu1111

    Ja zjadłem ciastko ^^

  • Power User

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:568
  • GG:
  • Imię:heniu
  • Lokalizacja:zapomniałem
Offline

Napisano 22.08.2017 07:00

Pokaż kod klasy 

 


  • +
  • -
  • 0

Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie  :)

 

Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM

 

Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955

 


#3 neolagg

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:316
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 22.08.2017 11:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Admiral";
new const opis[]    = "Pelen magazynek za fraga, no recoil, multi jump, 10+ int z UMP45.";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;

new ma_klase[33];

new skoki[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "Skoki");
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DMG");
}


public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}

public Skoki(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych