Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co zmienić w tym pluginie aby. akceptacja.amxx


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 fisu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 17.10.2009 08:00

Witam to znowu ja i moje problemy z pluginami ;)

Co musiabym tu zmienic aby akceptacja odbywala sie tylko raz przy polaczeniu z serwerem ;) bo ten plugin ma tak ze nawet jak gracz 3 mapy ciagle to 3 razy musi zaakcpetowac ;) a chcialbym tylko zeby raz to zrobił . ;) licze na pomoc ;)

#include <amxmodx> 
#include <cstrike> 

new gmsgSayText 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("Player Enter", "0.1", "dev.cs.wrocek.com") 
    register_menucmd(register_menuid("Witaj Graczu"),1023,"actionMenu") 
    gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") 
} 

public client_putinserver(id) 
{ 
    if (is_user_bot(id)) 
        return 
    
    set_task(10.0, "dispInfo", id + 1337) 
} 

public client_disconnect(id) 
{ 
    if(task_exists(id + 1337)){ 
        remove_task(id + 1337) 
    } 
} 

public dispInfo(id) 
{ 

    new playerId = id - 1337 
    new nextmap[32] 
    new hostname[32] 
    get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31) 
    get_cvar_string("hostname", hostname, 31) 

    client_print(playerId, print_chat, "* Witaj na serwerze: %s", hostname) 
    client_print(playerId, print_chat, "* Sponsor : GRY.ISKO.NET.PL")  

    prepare_menu(playerId + 1339) 

} 

public prepare_menu(id){ 

    new playerId = id - 1339 

    if(is_user_connected(playerId)){ 
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(playerId) 
        if(team != CS_TEAM_T && team != CS_TEAM_CT) { 
            set_task(10.0,"prepare_menu",id) 
        } else { 
            showMenu(playerId) 
        } 
    } else { 
        remove_task(id) 
    } 

} 

public showMenu(id){ 

        new name[32] 
        get_user_name(id, name, 31) 

        new menuoption[9][64] 
        new menubody[512] 
        new keys = (1<<0)|(1<<1) 
        // Clear string 
        for(new z = 0; z < 9; ++z) 
        { 
        menuoption[z][0] = '^0' 
        } 


        format(menuoption[0], 63, "r1 yNie Przeklinaj") 
        format(menuoption[1], 63, "r2 yNie Czituj/Oszukuj") 
        format(menuoption[2], 63, "r3 yWykonuj cele mapy") 
        format(menuoption[3], 63, "r4 yNie badz statsiarzem") 
        format(menuoption[4], 63, "r5 yAdmin ma zawsze racje") 
        format(menuoption[5], 63, "r6 yDostepne Polecenia:") 
        format(menuoption[6], 63, "r7 y/top15, /rank, /rankstats, /me") 
        format(menuoption[7], 63, "r* y1. wNie Akceptuje") 
        format(menuoption[8], 63, "r* y2. rAkceptuje") 

        format(menubody, 511, "yWitaj Graczu :r^n     %sw^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s", name, menuoption[0], menuoption[1], menuoption[2], menuoption[3], menuoption[4], menuoption[5], menuoption[6], menuoption[7], menuoption[8]) 

        show_menu(id, keys, menubody, -1, "Witaj Graczu") 
        return PLUGIN_HANDLED 
} 

public actionMenu(id,key){ 
    switch(key){ 

        case 0: { 
            new num, i, name[32], message[191], players[32] 
            get_players(players,num) 
            get_user_name(id, name, 31) 
            server_cmd("kick #%d ^"Nie Zaakceptowales Zasad^"", get_user_userid(id)) 
            formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, nie zaakceptowal zasad.",name) 
            for(i=0;i<num;i++) 
            { 
                message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) 
                write_byte(players[i]) 
                write_string(message) 
                message_end(); 
            } 
        } 

        case 1: { 

            new num, i, name[32], message[191], players[32] 
            get_players(players,num) 
            get_user_name(id, name, 31) 
            formatex(message,190,"^x04[Akceptacja] Gracz %s, zaakceptowal zasady.",name) 
            client_print(id,print_chat,"* Zaakceptowales Zasady, Powodzenia w Grze") 
            for(i=0;i<num;i++) 
            { 
                message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i]) 
                write_byte(players[i]) 
                write_string(message) 
                message_end(); 
            } 

        } 


    } 
    return PLUGIN_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.10.2009 11:48

Pamiec pluginu jest resetowana co mape, wiec jesli nie chcesz miec zapytania co mape, to trzeba zapisac informacje kto zaakceptowal gdzies indziej...
Pytanie czy chcesz miec to raz na dzien, czy raz na zawsze zaakceptowac...
  • +
  • -
  • 0

#3 fisu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 17.10.2009 17:41

ahm ook dzięki to jednak zostane przy tym co jest ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych