Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie entity na kordynatac x/y/z


Najlepsza odpowiedź Indoor, 19.07.2016 19:54

Poradziłem sobie

new origin[3] = {1132803993, 1158221893, -1028132864}
set_pev(ent,pev_origin,origin)

Kordynaty pobieram poprzez "pev(id,pev_origin,origin)" po czym zapisuje je do pliku .txt a potem dodaje do .sma

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 19.07.2016 00:44

Siemka, mam pytanie/problem chcę stworzyć entite(totem) który będzie się respił na mapie "de_dust2" na takich kordynatach: 

X: -1775 Y: 68 Z: 976

(Jest to w trupie w ciemni)No i problem w tym, że mi nic nie działa próbowałem tak:

new Float:origins[3];
origin[0] = -1775 //x
origin[1] = -68 //y
origin[2] = -976 //z
 
set_pev(entit,pev_origin,origin)

  • +
  • -
  • 0

#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.07.2016 02:04

Znegowałeś koordynat Y (-68)
I z..

Daj nam cały kod tworzenia totemu.


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 19.07.2016 02:05

  • +
  • -
  • 1

#3 Indoor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:124
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 19.07.2016 19:54   Najlepsza odpowiedź

Poradziłem sobie

new origin[3] = {1132803993, 1158221893, -1028132864}
set_pev(ent,pev_origin,origin)

Kordynaty pobieram poprzez "pev(id,pev_origin,origin)" po czym zapisuje je do pliku .txt a potem dodaje do .sma


Użytkownik Indoor edytował ten post 19.07.2016 19:55

  • +
  • -
  • 0

#4 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.07.2016 20:11

No.. Ale..
Takie koordynaty są grubo poza mapą.. :v zapewne pobrałeś floata do inta lub inta do floata.. Nie jest to poprawna wartość :/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych