Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HE vipa nie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Moskit97

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 06.05.2016 09:52

Witam mianowicie w moaim vipie wygenerowanym w generatore występuje następujący problem czyli jak chce HE rzucić to go nie rzuca po czym znika z ekwipunku. Proszę o naprawienie Poniżej zamieszczam sma:

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord, %1)
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], bool:hs[33][33], g_Hudmsg, ioid,
m_DeathMsg, m_ScoreAttrib, m_ScoreInfo, m_ScreenFade, maxPlayers,
sprSkull;
 
new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const spawnEntString[2][]={
 "info_player_start",
 "info_player_deathmatch"
};
 
public plugin_init(){
 register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
 register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
 register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
 g_Array=ArrayCreate(64,32);
 for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
  register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
 }
 register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
 set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
 register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
 g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
 register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
 RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killedPre", 0);
 RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "traceAttack", 1);
}
public client_authorized(id){
 if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
  client_authorized_vip(id);
 }
}
public client_authorized_vip(id){
 g_Vip[id]=true;
 new g_Name[64];
 get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
 new g_Size = ArraySize(g_Array);
 new szName[64];
 
 for(new i = 0; i < g_Size; i++){
  ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
  
  if(equal(g_Name, szName)){
   return 0;
  }
 }
 ArrayPushString(g_Array,g_Name);
 set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
 ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
 
 return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
 if(g_Vip[id]){
  client_disconnect_vip(id);
 }
}
public client_disconnect_vip(id){
 g_Vip[id]=false;
 new Name[64];
 get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
 new g_Size = ArraySize(g_Array);
 new g_Name[64];
 
 for(new i = 0; i < g_Size; i++){
  ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
  
  if(equal(g_Name,Name)){
   ArrayDeleteItem(g_Array,i);
   break;
  }
 }
}
public SpawnedEventPre(id){
 if(g_Vip[id]){
  if(is_user_alive(id)){
   SpawnedEventPreVip(id);
  }
 }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
 set_user_footsteps(id,1);
 new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
 give_item(id, "weapon_hegrenade");
 ++henum;
 new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
 give_item(id, "weapon_flashbang");
 ++fbnum;
 cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
 new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
 give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 ++sgnum;
 if(get_user_team(id)==2){
  give_item(id, "item_thighpack");
 }
}
public plugin_cfg(){
 maxPlayers=get_maxplayers();
 m_ScreenFade=get_user_msgid("ScreenFade");
 m_DeathMsg=get_user_msgid("DeathMsg");
 m_ScoreAttrib=get_user_msgid("ScoreAttrib");
 m_ScoreInfo=get_user_msgid("ScoreInfo");
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
 if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
 (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
  damage*=(100+10)/100;
 }
}
public DeathMsg(){
 new killer=read_data(1);
 new victim=read_data(2);
 
 if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
  DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
 }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
 set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),250));
 cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
 cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?15:10));
}
public VipStatus(){
 new id=get_msg_arg_int(1);
 if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
  set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
 }
}
public ShowVips(id){
 new g_Name[64],g_Message[192];
 
 new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
 for(new i = 0; i < g_Size; i++){
  ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
  
  add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
  
  if(i == g_Size - 1){
   add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
  }
  else{
   add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
  }
 }
 ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
 return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
 if(g_Vip[id]){
  new szName[64];
  get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
  
  new Name[64];
  get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
  
  if(!equal(szName,Name)){
   ArrayPushString(g_Array,szName);
   
   new g_Size=ArraySize(g_Array);
   new g_Name[64];
   for(new i = 0; i < g_Size; i++){
    ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
    
    if(equal(g_Name,Name)){
     ArrayDeleteItem(g_Array,i);
     break;
    }
   }
  }
 }
}
public plugin_end(){
 ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
 show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
 ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
 new id = get_msg_arg_int(1);
 
 if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
  new szTmp[256],szTmp2[256];
  get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
  
  new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
  
  if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
   add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
   add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
   add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
  }
  else{
   add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
   add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
  }
  set_msg_arg_string(2,szTmp2);
 }
 return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
 if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
  cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
 }
}
public bomb_defused(id){
 if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
  cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
 }
}
public RoundEnd(){
 for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
  if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
   cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
  }
 }
}
public recharge(id){
 new wid=get_user_weapon(id);
 if(wid){
  new weaponname[32], weid;
  get_weaponname(wid, weaponname, 31);
  weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
  if(weid){
   cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
  }
 }
}
public traceAttack(vid, aid, Float:dmg, Float:dir[3], ptr, dmgbits){
 if(IsPlayer(aid)){
  hs[aid][vid]=bool:(get_tr2(ptr, TR_iHitgroup)==1);
 }
}
public plugin_precache(){
 sprSkull=precache_model("sprites/skull.spr");
}
public screen_flash(id, red, green, blue, alpha){
 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, m_ScreenFade, _, id);
 write_short(1<<12);
 write_short(1<<12);
 write_short(1<<12);
 write_byte(red);
 write_byte(green);
 write_byte(blue);
 write_byte(alpha);
 message_end();
}
public find_free_spawn(iTeamNumber, Float:spawnOrigin[3], Float:spawnAngle[3]){
 new iSpawn;
 if(iTeamNumber==2)
 iSpawn=0;
 else
 iSpawn=1;
 
 const maxSpawns=128;
 new spawnPoints[maxSpawns], bool:spawnChecked[maxSpawns], spawnpoint, spawnnum;
 new ent=-1, spawnsFound=0;
 
 while((ent=fm_find_ent_by_class(ent,spawnEntString[iSpawn])) && spawnsFound<maxSpawns)
 spawnPoints[spawnsFound++]=ent;
 
 new Float:vicinity = 100.0;        //(32x32x96)
 new i, entList[1];
 
 for(i=0; i<maxSpawns; i++)
 spawnChecked[i]=false;
 
 // Loop through all the spawn points
 i=0;
 while(i++<spawnsFound*10){
  spawnnum=random(spawnsFound);
  spawnpoint=spawnPoints[spawnnum];
  
  if(spawnpoint && !spawnChecked[spawnnum]){
   //don't check this spawn point again
   spawnChecked[spawnnum]=true;
   
   // Get the origin of the spawn point
   pev(spawnpoint, pev_origin, spawnOrigin);
   
   // Determine if something is in this near the spawn point
   if(!fm_find_sphere_class(0, "player", vicinity, entList, 1, spawnOrigin)){
    // If there is nothing, return the angles and spawnpoint
    pev(spawnpoint, pev_angles, spawnAngle);
    return spawnpoint;
   }
  }
 }
 
 return 0;
}
stock fm_find_sphere_class(ent, const _classname[], Float:radius, entlist[], maxents, Float:origin[3]={0.0,0.0,0.0}){
 if( pev_valid(ent) )
 pev( ent, pev_origin, origin );
 new tempent, tempclass[32], entsfound;
 while( (tempent = fm_find_ent_in_sphere(tempent, origin, radius) ) && entsfound < maxents ){
  if( pev_valid(tempent) ){
   pev(tempent, pev_classname, tempclass, 31);
   if( equal( _classname, tempclass ) )
   entlist[entsfound++] = tempent;
  }
 }
 return entsfound;
}
public teleport_to_own_spawn(data[]){
 new id=data[0];
 new origin[3], Float:fl_origin[3];
 new Float:angle[3], Float:fOrigin[3];
 
 pev(id, pev_origin, fOrigin);
 fOrigin[2]+=35.0;
 message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
 write_byte(TE_SPRITE);
 write_coord_f(fOrigin[0]);
 write_coord_f(fOrigin[1]);
 write_coord_f(fOrigin[2]);
 write_short(sprSkull);
 write_byte(20);
 write_byte(255);
 message_end();
 
 find_free_spawn(get_user_team(id), fl_origin, angle);
 FVecIVec(fl_origin, origin);
 
 set_user_origin(id, origin);
 set_pev(id, pev_angles, angle);
}
public remove_godmode(data[]){
 set_user_godmode(data[0]);
}
public recharge0(data[]){
 recharge(data[0]);
}
public do_deathmsg(iKiller, iVictim, iHS, const szWeapon[]){
 message_begin(MSG_BROADCAST, m_DeathMsg);
 write_byte(iKiller);
 write_byte(iVictim);
 write_byte(iHS);
 write_string(szWeapon);
 message_end();
}
public killedPre(id, kid){
 if(g_Vip[id] && random(100)<20){
  ExecuteHam(Ham_AddPoints, kid, 1, true);
  screen_flash(id, 255, 0, 0, 100);
  set_user_health(id, 100);
  set_user_godmode(id, 1);
  
  new data[1];
  data[0]=id;
  
  set_task(0.1, "teleport_to_own_spawn", _, data, 1);
  set_task(0.55, "recharge0", _, data, 1);
  set_task(1.0, "remove_godmode", _, data, 1);
  
  new bool:suicide;
  
  if(IsPlayer(kid)){
   if(id==kid){
    suicide=true;
    do_deathmsg(id, id, 0, "suicide");
   } else {
    if(get_user_team(kid)!=get_user_team(id)){
     ExecuteHam(Ham_AddPoints, kid, 1, true);
    }
    new szWeapon[24];
    get_weaponname(get_user_weapon(kid), szWeapon, 23);
    replace(szWeapon, 23, "weapon_", "");
    do_deathmsg(kid, id, hs[kid][id], szWeapon);
   }
  } else {
   suicide=true;
   do_deathmsg(id, id, 0, "suicide");
  }
  
  message_begin(MSG_BROADCAST, m_ScoreAttrib, {0,0,0}, 0);
  write_byte(id);
  write_byte((user_has_weapon(id, CSW_C4)?2:0)|cs_get_user_vip(id));
  message_end();
  
  message_begin(MSG_BROADCAST, m_ScoreInfo);
  write_byte(id);
  write_short(get_user_frags(id)-_:suicide);
  write_short(cs_get_user_deaths(id)+1);
  write_short(0);
  write_short(get_user_team(id));
  message_end();
  
  set_pdata_int(id, 362, 0);
  
  return HAM_SUPERCEDE;
 }
 return HAM_IGNORED;
}
public amxbans_admin_connect(id){
 client_authorized(id);
}

 


Użytkownik Moskit97 edytował ten post 06.05.2016 09:54

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.05.2016 12:49

Nie dodawałeś szybszego wybuchu He, więc spróbuj wygenerować ten kod od nowa, i jeśli dalej tak będzie, (i oczywiście wszystko dobrze robisz) to możesz zgłosić błąd generatora.

 

Ew. napisz tutaj jeszcze raz, i tym razem daj plik *.sma, albo chociaż w spoiler i kod wrzuć.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych