Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o wyjaśnienie kodu pluginu czapek


Najlepsza odpowiedź asior2, 17.12.2015 15:11

Wgrałem inny plguin i wszystko działa po pewnych zmianach w sma

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 asior2

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocek
Offline

Napisano 08.12.2015 22:25

Prośba o wyjaśnienie kodu pluginu czapek

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define PLUG_TAG "sPatrioci"

new g_HatEnt[33], g_NazwaAktualnej[33][128];
new const sciezka[] = "models/czapki_ultr2/xultra.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Czapki", "0.1", "SgtBane, K!113r");
    register_clcmd("say /czapki", "cmd_czapki");
    register_clcmd("say /hats", "cmd_czapki");
    register_clcmd("say /c", "cmd_czapki");
}
public plugin_precache()
{
    precache_model(sciezka);
}
public client_disconnect(id)
{
    Set_Hat(id, 0, id, "Brak");
}
public cmd_czapki(id)
{
    new tytul[128], menu;
    if(!strlen(g_NazwaAktualnej[id]))
    formatex(tytul, 127, "Na glowie masz: Tylko wlosy!k^n^nWybierz czapke:");
    else
    formatex(tytul, 127, "Na glowie masz: \r%s^n^n\yWybierz czapke:", g_NazwaAktualnej[id]);
    menu = menu_create(tytul, "menu_handler");
    menu_additem(menu, "\yZadna");
    menu_additem(menu, "");
    menu_additem(menu, "Minecraft");
    menu_additem(menu, "Niebieski Sonic");
    menu_additem(menu, "Czerwony Sonic");
    menu_additem(menu, "Myszka");
    menu_additem(menu, "Lord Vader");
    menu_additem(menu, "Elf");
    menu_additem(menu, "Kowboj");
    menu_additem(menu, "Afro");
    menu_additem(menu, "Dyniowa lampa");
    menu_additem(menu, "Mikołaj");
    menu_additem(menu, "Deadmau5");
    menu_additem(menu, "Sombrero");
    menu_additem(menu, "Ziemniak");
    menu_display(id, menu);
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
    new data[6], iName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
    if(item == MENU_EXIT)
    return PLUGIN_CONTINUE;
    Set_Hat(id, item, id, iName);
    formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[])
{
    new name[32];
    get_user_name(player, name, 31);
    if(imodelnum == 0)
    {
        if(g_HatEnt[player] > 0)
        {
            if(pev_valid(g_HatEnt[player]))
            {
                engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]);
                g_HatEnt[player] = -1;
            }
        }
        if(targeter != 0)
        ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Sciagnales czapke.",PLUG_TAG);
    }
    else
    {
        if(g_HatEnt[player] < 1)
        {
            g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if(g_HatEnt[player] > 0)
            {
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode,     kRenderNormal);
                engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
            }
        }
        else
        set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
        if (targeter != 0)
        ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Masz czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa);
    }
}

Nie rozumiem gdzie wpisać ścieżkę do każdego z modelu.

 

Mam czapkę załóżmy Myszka;

  menu_additem(menu, "Myszka");

 

Gdzie wpisać konkretnie do tej czapki ścieżkę?


  • +
  • -
  • 0

#2 Ini

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Lukas
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.12.2015 08:22

Nie znam się na AMX ale przecież masz tu adres.

new const sciezka[] = "models/czapki_ultr2/xultra.mdl"

Sprawdź co w nim się znajduję (xultra.mdl)

Wszystkie czapki sa pobierane z tej ścieżki.

 

Zobacz jak wygląda tam wzór i zrób to samo z dodaniem nowej czapki.


Użytkownik Ini edytował ten post 09.12.2015 08:24

  • +
  • -
  • 0

#3 asior2

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocek
Offline

Napisano 09.12.2015 14:52

@ UP

 

Chodzi mi o to żeby każda czpaka miała własną ścieżkę w sma

tak jak wyżej w przykładzie


  • +
  • -
  • 0

#4 asior2

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocek
Offline

Napisano 17.12.2015 15:11   Najlepsza odpowiedź

Wgrałem inny plguin i wszystko działa po pewnych zmianach w sma


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.12.2015 14:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych