Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ulepszanie perkow

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.09.2015 20:18

Witam.
Proboje zrobic ulepszanie perków, tzn:
Stworzylem menu:
- Poziom 1
Jezeli posiadamy perk ( dodatkowe 5 dmg ) to po zakupie poziomu pierwszego zmienia nam sie ( dodatkowe 10 dmg ). Czy jest mozliwosc wykonania owego systemu?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 26.09.2015 22:25

No to ja proponuje, pierwsze zrobić to menu i natyw jeden od pobierania aktualnego poziomu i w pluginie od perku, tak gdzie jest jesgo umiejetnosci pobierać poziom i ustawic dla niego odpowiedni dodatek np. jak mowiles o obrażeniach to np.
 
 

new Float:Damage = 0.0;
    
    if(cod_get_poziom_perku() = 1) Damage += 10;
    else if(cod_get_poziom_perku() = 2) Damage += 20;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 3) Damage += 30;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 4) Damage += 40;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 5) Damage += 50;
        
        //I COŚ TU DALEJ

Dlaczego tak, bo uwżam że to będzie najlepsze rozwiązanie. Bo każdy perk ma inna umiejetność.
A tak robisz w głównym pluginie, lub w osobnym pluginie jak wolisz
 
 

new gPoziom_perku_id[33] = 0; // rejestrujesz zmienna globalna

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    // Add your code here...
}
public plugin_natives() {
    register_native("cod_get_poziom_perku", "PobierzPoziomPerku", 1); //rejestrujesz natyw cod_get_poziom_perku() w pluginie od perka dodajesz native cod_get_poziom_perku();
}
public PobierzPoziomPerku(id) {
    return gPoziom_perku_id[id]; //odczytujesz wartosc poziomu perku
}

Jeżeli chcesz dodać również opisy do menu co daje poziom do aktualnego perku wystarczy prosty natyw i będzie wszystko git, możesz też ustawiać ceny do każdego perku jaką chcesz, no możliwości masz wiele.


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.10.2015 18:33

A możesz mi podpowiedzieć jak zrobić z hp, speedem oraz z wytrzyamloscia perkii. np:

  • Nazwa: Moc energia
  • Opis: dostajesz +20 hp
  • Poziom: 2

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.08.2016 19:44

No to ja proponuje, pierwsze zrobić to menu i natyw jeden od pobierania aktualnego poziomu i w pluginie od perku, tak gdzie jest jesgo umiejetnosci pobierać poziom i ustawic dla niego odpowiedni dodatek np. jak mowiles o obrażeniach to np.
 
 

new Float:Damage = 0.0;
    
    if(cod_get_poziom_perku() = 1) Damage += 10;
    else if(cod_get_poziom_perku() = 2) Damage += 20;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 3) Damage += 30;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 4) Damage += 40;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 5) Damage += 50;
        
        //I COŚ TU DALEJ

Dlaczego tak, bo uwżam że to będzie najlepsze rozwiązanie. Bo każdy perk ma inna umiejetność.
A tak robisz w głównym pluginie, lub w osobnym pluginie jak wolisz
 
 

new gPoziom_perku_id[33] = 0; // rejestrujesz zmienna globalna

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    // Add your code here...
}
public plugin_natives() {
    register_native("cod_get_poziom_perku", "PobierzPoziomPerku", 1); //rejestrujesz natyw cod_get_poziom_perku() w pluginie od perka dodajesz native cod_get_poziom_perku();
}
public PobierzPoziomPerku(id) {
    return gPoziom_perku_id[id]; //odczytujesz wartosc poziomu perku
}

Jeżeli chcesz dodać również opisy do menu co daje poziom do aktualnego perku wystarczy prosty natyw i będzie wszystko git, możesz też ustawiać ceny do każdego perku jaką chcesz, no możliwości masz wiele.

 

 

a dobrze będzie tak?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const runa_name[] = "Moc FOF3r-a";
new const runa_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";

new bool:ma_rune[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(runa_name, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_runa(runa_name, runa_desc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_runa_enabled(id)
    ma_rune[id] = true;

public cod_runa_disabled(id)
    ma_rune[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_rune[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(cod_get_runa_poziom() = 1) && damagebits & DMG_BULLET)        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    else    
    if(cod_get_runa_poziom() = 2) && damagebits & DMG_BULLET)    
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    else    
    if(cod_get_runa_poziom() = 3) && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#5 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 30.08.2016 19:57

nie wiem jak dziala cod_inflict_damage ale jezeli tak jak mysle to jest dobrze ale ładniej by bylo za pomoca switcha to zrobic

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_rune[idattacker] || !damagebits & DMG_BULLET)
        return HAM_IGNORED;
    
	switch(cod_get_runa_poziom())
	{
		case 1: cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		case 2: cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		case 3: cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
  
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Cześć


#6 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.08.2016 21:15

Sprawdzę rano jak będę w domu.
A jak zrobić aby ten kod działał na tej samej zasadzie;
epublic WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;


if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[id])
{
set_task(X.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); /// w miejsce X wpisz czas


if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
new new_health = cur_health+Z<max_health? cur_health+Z: max_health; // w miejsce Z wpisz ilosc HP
set_user_health(id, new_health);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2016 09:32

 

nie wiem jak dziala cod_inflict_damage ale jezeli tak jak mysle to jest dobrze ale ładniej by bylo za pomoca switcha to zrobic

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_rune[idattacker] || !damagebits & DMG_BULLET)
        return HAM_IGNORED;
    
	switch(cod_get_runa_poziom())
	{
		case 1: cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		case 2: cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		case 3: cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
  
    return HAM_IGNORED;
}

// Nie mogłem edytować

 

Podczas kompilacji dochodzi do błędu:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Tag mismatch on line 35
Error: Number of arguments does not match definition on line 38

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\1stADXionC\Desktop\codruna_testerx.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 31.08.2016 11:18

zakładam ze 

cod_get_runa_poziom()

powinno zawierac index gracza ale nie jestem pewien

cod_get_runa_poziom(id)

  • +
  • -
  • 1

Cześć


#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2016 11:39

 

zakładam ze 

cod_get_runa_poziom()

powinno zawierac index gracza ale nie jestem pewien

cod_get_runa_poziom(id)
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Tag mismatch on line 35
Error: Undefined symbol "id" on line 38

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\1stADXionC\Desktop\AleLulaaaa\codruna_golden.amx (compile failed).

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 31.08.2016 11:42

pokaz jak wyglada ten stock bo na slepo to moge wiadomo co zrobic


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#11 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 31.08.2016 12:07

Sprawdź:

cod_get_runa_poziom(this)

albo

cod_get_runa_poziom(idattacker)

  • +
  • -
  • 2
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#12 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 31.08.2016 12:38

 

Sprawdź:

cod_get_runa_poziom(this)

albo

cod_get_runa_poziom(idattacker)

no tak idattacker  :facepalm2:

zapomnialem ze dzialamy na kanapce


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#13 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2016 18:09

Sprawdź:

cod_get_runa_poziom(this)
albo
cod_get_runa_poziom(idattacker)

Sprawdź:

cod_get_runa_poziom(this)
albo
cod_get_runa_poziom(idattacker)
no tak idattacker  :facepalm2:
zapomnialem ze dzialamy na kanapce

// sprawdzę o 20 jak będę w domu.
A jak będzie wyglądał kod na +x hp na start
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#14 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2016 19:46

// Nie mogłem edytować

 

Wyskakuje 1 warning, wiem, że on nic nie powoduje lecz chciałbym aby go nie było.

Warning: Tag mismatch on line 35

Linia 35: if(!ma_rune[idattacker] || !damagebits & DMG_BULLET)

 

Oraz jak zrobić teraz opis perku?


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 31.08.2016 19:47

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych