Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie wyświetla nigdzie nazwy rang


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.08.2015 21:59

Witam. Tak jak w temacie, nie wyświetlaja się nazwy rang w say i w hud

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorstatus.inc>


#define STATS_KILLS             0
#define STATS_DEATHS            1
#define STATS_HS                2
#define STATS_TKS               3
#define STATS_SHOTS             4
#define STATS_HITS              5
#define STATS_DAMAGE            6


#define MAX_NAME_LENGTH         31
#define MAX_BUFFER_LENGTH       2047


#define TASK 666


new ranga[33][33];


new pCvarPrefixy;


new killName[33][32], killWpn[33];


new pWeapon[33][31], Damage[33][31], bool:pDamage[33];
new g_playersnum;


new const playerWeapon[][] = 
{
"",
"P228",
"",
"SCOUT",
"HEGRENADE",
"XM1014",
"",
"MAC10",
"AUG",
"",
"ELITE",
"FIVESEVEN",
"UMP45",
"SG550",
"GALIL",
"FAMAS",
"USP",
"GLOCK18",
"AWP",
"MP5",
"M249",
"M3",
"M4A1",
"TMP",
"G3SG1",
"",
"DEAGLE",
"SG552",
"AK47",
"KNIFE",
"P90"
}


public plugin_init() 
{
register_plugin("Ranga","1.2.0","Rimen")
initColorStatus()


register_clcmd("say /hp", "cmdHp");
register_clcmd("say /me", "cmdMe", 0, "- display current round stats (chat)")
register_clcmd("say /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");


register_clcmd("say_team /hp", "cmdHp");
register_clcmd("say_team /me", "cmdMe", 0, "- display current round stats (chat)")
register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");
        
register_logevent("NewRound", 2, "1=Round_Start");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ForwardPlayerDmg", 1);


pCvarPrefixy = register_cvar("prefix","1");
}


public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return


new param[1]
param[0] = id


         set_task(1.0, "Life", id, _, _, "b");
}


public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
}


public rank(param[])
{
new id = param[0]


static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)


new ranga[30]


if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Lamus")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Poczatkujacy")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Wiesniak")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Sierota")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Kox")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Cherlak")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Kozak")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Snajper")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Macho")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Rambo")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Terminator")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Joker")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Morfeusz")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Wybraniec")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
format(ranga,29,"Killer")
else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
format(ranga,29,"Multi Killer")
else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
format(ranga,29,"Owner")
else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
format(ranga,29,"Cziter")
else if ( stats[0] >= 1000 )
format(ranga,29,"VIP")
} 


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);


get_user_name(kid, killName[vid], 31);
killWpn[vid] = get_user_weapon(kid);
}


public cmdHp(id)
{
if(!is_user_alive(id))
ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Zostales zabity przez^x03 %s^x01 z^x03 %s", killName[id], playerWeapon[killWpn[id]]);
else
ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Jestes nadal zywy.");
}


public NewRound() 
{
for(new id = 1; id<=32; id++)
{
if(!is_user_connected(id)) continue;


pDamage[id] = false;
for(new i=1;i<=31;i++)
{
Damage[id][i] = 0;
pWeapon[id][i] = 0;
}
}
}


public ForwardPlayerDmg(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) 
{
pWeapon[iAttacker][get_user_weapon(iAttacker)] = get_user_weapon(iAttacker);
Damage[iAttacker][get_user_weapon(iAttacker)] += floatround(fDamage);
if(!pDamage[iAttacker]) pDamage[iAttacker] = true;
}


public cmdMe(id) 
{ 
if(pDamage[id])
{
for(new i=1;i<=30;i++)
{
if(pWeapon[id][i])
ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Zadales dotychczas^x03 %d^x01 obrazen z^x03 (%s)", Damage[id][pWeapon[id][i]], playerWeapon[pWeapon[id][i]]);
}
}
else ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Nie zadales obrazen przeciwnikowi.");


return PLUGIN_HANDLED;
}


public cmdRank(id)
{   
static stats[8], body[8], rankpos, rankmax;
get_user_stats(id, stats, body);
   
rankpos = get_user_stats(id, stats, body);
rankmax = get_statsnum();
   
ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Twoja ranga to^x04 %s^x01, zajmujesz^x03 %d^x01 pozycje z^x03 %d", ranga[id], rankpos, rankmax);
ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Posiadasz^x03 %d^x01 zabojstw,^x03 %d^x01 smierci oraz^x03 %d^x01 headshot'ow, zadajac^x03 %d^x01 obrazen.", stats[STATS_KILLS ], stats[STATS_DEATHS], stats[STATS_HS], stats[STATS_DAMAGE]);
   
return PLUGIN_HANDLED;
} 


public Life(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
  
new ranga[30]


makeStatusText(0,YELLOW_STATUS,0.0,"Ranga: %s | Zabojstw: %d", ranga[id], stats[STATS_KILLS ]);
}
}


public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);


if(!is_user_connected(id))   return PLUGIN_CONTINUE;


new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )


new szPrefix[64]
new param[1]
param[0] = id
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)


if(get_pcvar_num(pCvarPrefixy))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",ranga[id]);


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s:^x01 %s");
}


set_msg_arg_string(2,szTmp2);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.08.2015 22:46

Nic dziwnego. Nie przypisales nigdzie nazw odpowiadajacych za okreslona range. Poza tym, nie mozesz ustawic jako nazwy rangi samej zmiennej. Musisz okreslona nazwe przypisac do numeru zmiennej i dopiero wtedy mozesz pobrac nazwe.
  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.08.2015 22:47

Mógłbyś mi to zrobić?


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych