Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Nieskonczona ilosc naboi w magazynku

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 07.08.2015 22:42

opis

 

Pokaze jak w prosty sposob uzyskac nieskonczona ilosc naboi w magazynku. Nalezy wykonac taki kod podczas ataku gracza:

SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), FindSendPropOffs("CWeaponCSBase", "m_iClip1"), 5);

najlepiej w prethinku. Gracz stale bedzie posiadac 5 naboi ale kod mozna zastosowac na rozne sposoby. Np mozna go wywolac po zabiciu gracza i uzyskamy efekt naladowanego magazynka lub oproznienia.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.08.2015 23:03

lepiej dodawać w evencie strzału niż w prethinku 


  • +
  • -
  • 0

#3 th7nder

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 11.08.2015 12:44

Funkcja jest zbugowana, będzie sypać errory jeśli m_hActiveWeapon nie będzie sprawdzane

 

Lepsze jest takie rozwiązanie, wykonywane w "weapon_fire" z EventHookMode_Post jak wspomniał mastah7991

stock RefillAmmo(int iClient){
    int iEntity = GetEntPropEnt(iClient, Prop_Send, "m_hActiveWeapon");
    if(iEntity != -1){
        SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", GetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo") + 1);
    }
}


  • +
  • -
  • 1

#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2015 12:48

zamiast:

SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", GetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo") + 1);

dał bym:

SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", 1);

po co zbedne operacje? xD

 

 

@edit

teraz mi wpadlo do glowy, nie zbuguje sie to na nozu? (unlimted ammo ogolnie)

 


Użytkownik plx211 edytował ten post 11.08.2015 12:52

  • +
  • -
  • 0

#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.08.2015 12:50

 

Funkcja jest zbugowana, będzie sypać errory jeśli m_hActiveWeapon nie będzie sprawdzane

 

Lepsze jest takie rozwiązanie, wykonywane w "weapon_fire" z EventHookMode_Post jak wspomniał mastah7991

stock RefillAmmo(int iClient){
    int iEntity = GetEntPropEnt(iClient, Prop_Send, "m_hActiveWeapon");
    if(iEntity != -1){
        SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", GetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo") + 1);
    }
}

 

dlatego napisalem "Nalezy wykonac taki kod podczas ataku gracza:"


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#6 th7nder

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 11.08.2015 12:51

zamiast:

SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", GetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo") + 1);

dał bym:

SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", 1);

po co zbedne operacje? xD

 

Dla kosmetyki, lepiej patrzeć jak ma się np. M4A4 30/90 cały czas niż 1/90 :D


  • +
  • -
  • 0

#7 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2015 13:03


Dla kosmetyki, lepiej patrzeć jak ma się np. M4A4 30/90 cały czas niż 1/90 :D

 

niby tak, ale co sie stanie jak gracz podniesie bron z 0/0 ammo a hook nie bedzie na strzal? ;)


Użytkownik plx211 edytował ten post 11.08.2015 13:04

  • +
  • -
  • 0

#8 th7nder

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 11.08.2015 13:13

 


Dla kosmetyki, lepiej patrzeć jak ma się np. M4A4 30/90 cały czas niż 1/90 :D

 

niby tak, ale co sie stanie jak gracz podniesie bron z 0/0 ammo a hook nie bedzie na strzal? ;)

 

to będzie miał problem :D programista, że nie posłuchał, a gracz że podnosi słabe bronie -> btw, na codmodzie bardzo rzadko dochodzi do takich sytuacji, ale w razie W, można wtedy dodać set ammo na full, podczas podniesienia broni, gdy ma się bezlikiem ammo, wszystko da się naprawić (;


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych