Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzić czy dany origin jest w ścianie?



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2015 20:19

Mam nadzieję, że jasne, chodzi po prostu na przykład o funkcję w takiej postaci:

bool:Funkcja(const Float:origin[3]){
	//jeżeli dany origin jest w scianie zwraca true, w przeciwnym wypadku false
}

Co dokładniej znaczy "w ścianie"? Po prostu wewnątrz bryły lub bytu solidnego, czyli takie miejsce do którego bez noclipa/teleportu nie dotrzemy :)
Pytałem o to również tutaj, ale jako pytanie dodatkowe, które mogło by podsunąć rozwiązanie, jak na razie nikt nie wpadł jak rozwiązać jedno i drugie.
Dlatego proszę tylko o taką funkcję, myślę, że nie tylko mi się przyda ;)


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.07.2015 08:05   Najlepsza odpowiedź

http://amxx.pl/topic...nieinnym-encie/

 

 

Może to?


  • +
  • -
  • 1

#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.07.2015 09:45

Dzięki :)
Jak ktoś chce sprawdzić czy dany origin nie jest w ścianie zwykłej (nie entowej) to mam coś takiego:

bool:WScianie(const Float:origin[3]){
if(engfunc( EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SOLID) return true
return false
}
Jak coś i nie będzie grało to pokombinuje z tymi contentsami, dzięki :) /close
  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.07.2015 11:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych