Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Zmiana modelu FD ?

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 FaRciu

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:35
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.07.2015 07:52

Siema.
Mam pytanie czy jest możliwość zmiany modelu FreeDay i Poszukiwanego ?
Posiadam wersje Cypis 1.0.6



#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.07.2015 09:54

Siema.
Mam pytanie czy jest możliwość zmiany modelu FreeDay i Poszukiwanego ?
Posiadam wersje Cypis 1.0.6

 

Zawsze istnieje taka mozliwosc. Jak podasz sma./link do silnika to pomoge.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 FaRciu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:35
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.07.2015 10:02

proszę

Załączone pliki



#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.07.2015 10:24

Model wieznia:

models/player/poszukiwany/poszukiwany.mdl

Model straznika:

models/player/straznik/straznik.mdl

Swoja droga dawno juz nie widzialem takiej ilosci bledow podczas kompilacji. Pozwolilem sobie na poprawe.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#5 FaRciu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:35
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.07.2015 12:58

Nie chodziło o zmianę modelu więźnia lecz poszukiwanego.



#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 15.07.2015 12:45

Za poszukiwanego odpowiada ten fragment w kodzie:

AddPoszukiwany(attacker)
{
	if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1)
	{
		new szTemp[512];
		formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n  %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani);
		copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp);
	
		set_pev(attacker, pev_body, 4);
		set_user_rendering(attacker, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 30);
	}
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	dzwiek_poszukiwany();
	set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9);	
}

To odpowiada za zmiane modelu

set_pev(attacker, pev_body, 4);

Usuwasz ten kod.

 

A więc musisz poinformować serwer, że będziesz korzystać z nowego modelu, czyli go zprecachować, 

Jeżeli już to zrobisz, ustawiasz graczowi model np. za pomocą cs_set_player_model. 

Potem w del_poszukiwany ustawiasz mu model podstawowy, czyli tam za pomocą tego kodu co wyżej(set_pev), z tym wyjątkiem, że używasz odpowiedniego submodelu.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 15.07.2015 16:14

Aby ustawić model poszukiwanego musisz zmienić model więźnia (ponieważ silnik pobiera model więźnia jako całość 1 model) tak jak w standardowym modelu))

Więc jeżeli chcesz ustawić new model poszukiwanego musisz zmienić najpierw ściężkę w silniku


case CS_TEAM_T:
        {
            gTeam[id] = 1;
            
            cs_set_player_model(id, "wiezien_cypis");
            set_pev(id, pev_body, random(3));
            
            AddArray(id, WSZYSCY);
            AddArray(id, ZYWI);
        }

A nastepnie

 

AddPoszukiwany(attacker)
{
    if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1)
    {
        new szTemp[512];
        formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani);
        copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp);
    
        set_pev
(attacker, pev_body, 4);
        set_user_rendering(attacker, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 30);
    }
    if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
        remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
    
    dzwiek_poszukiwany
();
    set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9);    
}

Ten zapis odpowiada za prawidłowe przydzielenie skina dla poszukiwanego

set_pev(attacker, pev_body, 4);

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych