Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[ROZWIĄZANE] Usunięcie całego ekwipunku gracza.

cs:go

Najlepsza odpowiedź Linux', 23.06.2015 17:54

Tak sprawdzasz czy ma defuser:

if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser"))
{
	// kod
}

A tak usuwasz caly ekwipunek:

for(new slot = 0; slot < 4; slot ++)
{
	new weapon_index = -1;
	while((weapon_index = GetPlayerWeaponSlot(client, slot)) != -1)
	{
		if(IsValidEntity(weapon_index))
		{
			RemovePlayerItem(client, weapon_index);
			AcceptEntityInput(weapon_index, "kill");
		}
	}
}

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 23.06.2015 17:47

Witam. Jak usunąć albo sprawdzić czy gracz posiada defusekit? Oraz jak usunąć wszystkie granaty? Robię to tak:

 

while((slot = GetPlayerWeaponSlot(client, CS_SLOT_GRENADE)) != -1)
{
RemovePlayerItem(client, slot);
RemoveEdict(slot);
}

Ale to nie działa. Ma ktoś jakieś pomysły?


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 23.06.2015 17:54   Najlepsza odpowiedź

Tak sprawdzasz czy ma defuser:

if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser"))
{
	// kod
}

A tak usuwasz caly ekwipunek:

for(new slot = 0; slot < 4; slot ++)
{
	new weapon_index = -1;
	while((weapon_index = GetPlayerWeaponSlot(client, slot)) != -1)
	{
		if(IsValidEntity(weapon_index))
		{
			RemovePlayerItem(client, weapon_index);
			AcceptEntityInput(weapon_index, "kill");
		}
	}
}

 


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.06.2015 19:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych