Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Model wieznia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 26.05.2015 20:43

Siema to znowu ja.Od jakiegoś czasu bawię się modelami.Mam model więźnia Z 1 modelem i chyba 7 submodelami chciałbym je dodać na serwer.Wieem ze trzeba coś w kodzie zmienić
  • +
  • -
  • 0

#2 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 26.05.2015 20:43

case CS_TEAM_T:
{
gTeam[id] = 1;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
cs_set_player_model(id, "tommy_vip");
}else{
cs_set_player_model(id, "wiezien_cypis");
set_pev(id, pev_body, random(3));
}
AddArray(id, WSZYSCY);
AddArray(id, ZYWI);
}
case CS_TEAM_CT:
{


if(dane_dnia[4] < 2)
{
if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
{
for(new i=0; i<2; i++)
{
new weaponname[24];
get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
give_item(id, weaponname);
cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
}
}
else if(!czas_bronie) {
UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
}
}
gTeam[id] = 2;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
cs_set_player_model(id, "vipct");
}else{
cs_set_player_model(id, "klawisz_cypis");
}

}
}
  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.06.2015 22:08

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych