Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] [MODYFIKACJA] Klasa Szpieg

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Baromible

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 27.04.2015 20:28

Spoiler
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
 
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Ma stroj wroga i 1/4 na zrespienie sie u niego";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:ma_klase[33]
 
 
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
 
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Szpieg] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
ma_klase[id] = true
   
return COD_CONTINUE;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
if(is_user_connected(id)) cs_reset_user_model(id);
ma_klase[id] = false;
}
 
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
 
if(!ma_klase[id])
return;
 
if(!random(4))
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
 
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
 
cs_set_user_team(id, team);
}
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[random_num(0,3)]: Terro_Skins[random_num(0,3)]);
}

mógłby ktoś mi z tym pomóc? ponieważ klasy i tak mają te same stroje, czyli CT=CT a TT=TT mimo wybranej klasy :/
Ma stroj wroga i 1/4 na zrespienie sie u niego

Użytkownik Bark34D edytował ten post 27.04.2015 20:29

  • +
  • -
  • 0

#2 600068594

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.04.2015 15:21

sprawdź tą

Załączone pliki


Użytkownik 600068594 edytował ten post 28.04.2015 15:22

  • +
  • -
  • 1

Licze na +


#3 Baromible

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 28.04.2015 19:30

Dzięki, wreszcie działa jak należy :>


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.05.2015 10:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych