Witam serdecznie. Otóż z pomocą generatora postanowiłem napisać klasę ale nawet skomplikować się nie chce Wie ktoś może co jest źle??
(Klasa miała mieć 1/1 ze scouta, grawitke do 400 i niewidzialność do 100)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Scouter"; new const opis[] = "1/1 ze Scouta, mała grawitacja, srednio widzialny, szybki"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) } if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Scouter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_nvg(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Tranquil edytował ten post 22.03.2015 19:00