Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rzadkość perkatak jak w nazwie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 H.koxu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.02.2015 16:12

da rade jakoś zrobyć zeby perk rzadziej lotał ? 


  • +
  • -
  • 0

#2 H.koxu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.02.2015 16:14

chodzi mi o taki naprzykłam .

 

 

 

 

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
 
new const nazwa[] = "Dezorietacja[żadki]";
new const opis[] = "Uzyj, aby oslepic wrogow w promieniu 500(+inteligencja)";
 
new bool:uzyl[33];
 
new sprite_white;
     
new g_msg_screenfade;
 
public plugin_init()
 {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(nazwa, opis);
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
 
public plugin_precache()
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
 
public cod_perk_enabled(id)
uzyl[id] = false;
 
public cod_perk_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
uzyl[id] = true;
 
new iOrigin[3];
get_user_origin(id, iOrigin);
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 500 );
write_coord( iOrigin[2] + 500 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); 
write_byte( 0 ); 
write_byte( 10 ); 
write_byte( 120 ); 
write_byte( 255 ); 
write_byte( 0 ); 
write_byte( 255 );
write_byte( 0 ); 
write_byte( 128 ); 
write_byte( 0 ); 
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0+cod_get_user_intelligence(id) , entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
Display_Fade(pid, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
 
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
 

  • +
  • -
  • 0

#3 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 06.02.2015 16:23

Nie poprawnie umieszczony kod.
  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.02.2015 16:37

public cod_perk_enabled(id)
{
if(random(3)) return 4; // 3 razy trudniej
uzyl[id] = false;
}

Chyba


  • +
  • -
  • 0

#5 H.koxu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.02.2015 17:08

dzięki za pomoc kolego.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych