Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wejsciem na serwerWitam


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ty1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:jak
Offline

Napisano 25.01.2015 17:54

Gracze maja problem z wejsciem na serwer gdy ktos wchodzi na serwer to pokazuje mu sie tak jak na ss  nie mozna wybrac drużyny i nie wysswietla sie okno startowe a niektórym graczom pisze [ All Teams are Full ]

 

 

plugins.ini

 

 

; AMX Mod X pluginy - Amxx.pl

amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

; Admin Base - glowne ustawienia dla adminow.
;admin.amxx            ; bazy admina (wymagane aby chodzili admini)
;admin_sql.amxx        ; bazy admina - Wesja SQL (comment admin.amxx)

; Podstawowe pluginy
admincmd.amxx        ; podstawowe komendy w konsoli admina
adminhelp.amxx        ; pomoc dla adminow w czasie wpisywania komend w konsoli
adminslots.amxx        ; rezerwacja slota
multilingual.amxx    ; Wielojezyczne zarzadzanie

; Panele Menu
menufront.amxx        ; podstawoe menu admina
cmdmenu.amxx        ; menu komend(speech, settings)
plmenu.amxx            ; menu graczy (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; menu teleportowania (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; menu map (vote, changelevel)

; Chat / Wiadomosci
adminchat.amxx        ; chat konsoli polecen
antiflood.amxx        ; uniemozliwi klientom z servera flooding'u
scrollmsg.amxx        ; wyswietla komunikat przewijania
imessage.amxx        ; wyswietla komunikat informacji
adminvote.amxx        ; komendy glosowania

; Pluginy zwiazane z mapami, vote, czas mapy itp.
;nextmap.amxx        ; wyświetlenie następnej mapy w Mapcycle
;mapchooser.amxx        ; pozwala glosowac na nastepna mape
timeleft.amxx        ; informuje o czasie do konca mapy

; Konfiguracja
pausecfg.amxx        ; pozwala zatrzymać i wznowić niektóre pluginy
statscfg.amxx        ; umorzliwia zarzadzanie pluginami statystyk

; Counter-Strike
;restmenu.amxx        ; pozwala blokowac dane bronie
statsx.amxx            ; statystyki (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; Statystyki rejestracji broni (CSX Module required!)

; Umozliwiajacych wykorzystanie pluginy AMX Mod
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Amxx.pl- Ponizej dodajesz swoje pluginy


anti_hlbrute.amxx
anty_flood.amxx
;autobuyfix.amxx
anti_join_flood_v2.amxx
blockEngineInfo.amxx
ban_net_packet_spammer.amxx
parachute.amxx
BF4Mod_Silnik.amxx
BF4Mod_Zadania.amxx
abd.amxx
join_leave.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
c4.amxx
ad_manager.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
ultimate_sounds_PL.amxx
Automaticknifeduel.amxx
vip.amxx

 

 

amx.cfg


 

 

// AMX Mod X Plik Konifugracyjny
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Domyslna flaga oznaczajaca z user.ini dopisana osobe jak brak przywilejow admina (patrz users.ini dostępu do informacji)
//
// Wartość domyślna: "z"
amx_default_access "z"

// Tutaj mozesz zmienic prefix do komendy na haslo admina
// Uwaga: Zawsze prefiks odzielamy znakiem podkreślenia (aka: "_")
// (Przykład: setinfo _pw "hasło")
//
// Wartość domyślna: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Sposób logowania do serwera
// 0 - wyłącza logowanie, gracze nie będą sprawdzane (i dostęp nie zostanie powołany)
// 1 - tryb normalny zestaw flag, które stosuj na rachunkach
// 2 - kick wszystkich graczy ktorych nie ma na liscie
//
// Wartość domyślna: 1
amx_mode 1

// Pokaż aktywności adminów
// 0 - wyłączona
// 1 - pokaż bez nazwy admina
// 2 - pokaz z nazwa admina
//
// Wartość domyślna: 2
amx_show_activity 2

// Wiadomosci wyswietlane przez amxx
//
// Wartość domyślna: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
//
//
// Nasze przewijane napisy dol
//
amx_scrollmsg "Witamy na %hostname% -- Zyczymy milej zabawy" 600
amx_scrollmsg "serwerygier.com - Serwery Counter Strike 1.6 " 600

// Napisy Hud gora
//
amx_imessage "Witamy na %hostname%" "000255100"
amx_imessage "%hostname% Zyczymy milej zabawy" "000100255"
amx_imessage "serwerygier.com - Goraco zapraszamy " "000100255"
amx_imessage "serwerygier.com" "000100255"


// Czestotliwosc wyswietlanych sie wiadomosci w sek
//
// Wartość domyślna: 180
amx_freq_imessage 180

// Bany czasowe dla menu banow (amx_banmenu)
// Czas 0 oznacza ban pernametny
// Wartosci domyslne: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Obrazenia uderzen dla menu uderzen (amx_slapmenu)
// Opcja zabicja jest pierwsza opcja
// Wartosci domyslne: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Ustawiany w sekundach, jak szybko gracze mogą wysylac wiadomosc po wiadomosci
//
// Wartość domyślna: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Ilosc slotow do rezerwacji
//
// Wartość domyślna: 0
amx_reservation 1

// Jeśli ustawisz na 1, można ukryć sloty na serwerze.
// Gdy serwer bedzie "full" musisz uzyc comendy connect ip aby polaczyc sie i wejsc na ukryty slot
//
// Wartość domyślna: 0
amx_hideslots 0

// Wyświetlanie czasu pozostałego
// - Wyświetlacz biały tekst na dole
// B - głos wykorzystania
// C - nie dodawać "remaining" (tylko głos)
// D - nie dodaje "godzin / minut / sekund" (tylko głos)
// E - pokazuje / mówi jeżeli obecny czas jest mniejszy niż ten zestaw parametrów w
//
// Wartość domyślna: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// uzywajac komend w sayu "say thetime" i"say timeleft" uslyszysz glos 1 go wlaczy a 0 wylaczy
//
// Wartość domyślna: 1
amx_time_voice 1

// Minimalne opóźnienie w sekundach między dwoma głosowania sesji
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_delay 10

// Jak długo trwa sesja głosowania
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_time 10


/ Wyswietla w sayu glosy kto na co glosuje 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 1
amx_vote_answers 1

// Stosunek głosów za i przeciw, dzięki któremu ankieta zostaje uznana za spełnioną

// Wartość domyślna: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Wartość domyślna: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Wartość domyślna: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Wartość domyślna: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Maksymalny czas o jaki moze zostac przedluzona mapa
//
// Wartość domyślna: 90
amx_extendmap_max 90

// Kroki dla kazdego rozszerzenia
//
// Wartość domyślna: 15
amx_extendmap_step 15

// Jezeli wybierzesz 0 zablokujesz uzytkownikom mozliwosc zmienienia jezyka na serwerze
// wymusisz jezyk dany w server.cfg
//
// Wartość domyślna: 1
amx_client_languages 1

// Pluginy w trybie debug
// 0 - niepozwala na opcje debug
// 1 - dopisujac po nazwie pluginu "debug" umieszczasz je w trybie debug
// 2 - Wszystkie wtyczki są wprowadzane w trybie debug
// Uwaga - tryb debug wpłynie na wydajność JIT
//
// Wartość domyślna: 1
amx_debug 1

// Plugin wielojezykow Debug
// Aby debugować język swojego kodu 2 litera w cudzysłów ("en", "de", itp.)
// "" oznacza wylaczenie
//
// Wartość domyślna: ""
amx_mldebug ""

//
// Poczatek pakietu konfiguracyjnego Counter-Strike
//

// Zapisywanie ranku na (zalecane opcje 1 dla steam / dla ns/steam 0 )
// 0 - nick
// 1 - authid
// 2 - ip
//
// Wartość domyślna: 1
csstats_rank 0

// Maksymalna ilosc graczy w statystykach, po przekroczeniu tej liczby nastapi reset statystyk
//
// Wartość domyślna: 3500
csstats_maxsize 5000

// Boty zapsiuja sie w rankignu 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 0
csstats_rankbots 0

// Czas trwania statystyk w HUD
//
// Wartość domyślna: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// Czas w sekundach, przez który wyświetlane są statystyki HUD po końcu rundy
// Wartość ujemna spowoduje usunięcie tych statystyk o daną ilość sekund przed końcem rundy
//
// Wartość domyślna: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0


// Nizej dajesz cvary do dodanych pluginów

// [ Battlefield 4 | Ustawienia Glowne ] //
bf4_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf4_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf4_give 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz przekazywanie diamentów (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf4_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf4_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Odznaka snajperska. (Standradowo 0 - Scout)
bf4_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf4_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (Standradowo 0.1)
bf4_xpminplayers 1 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch bomby (Standradowo 2)
bf4_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (Standradowo 1.5)
bf4_help_url "http://bf4mod.pl/bf4webdocs167"//(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie)
bf4_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf4_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 4 | Dodatkowe Ustawienia ] //
bf4_darmowa_odznaka "1" // (1|0) - Wlacz/wyłącz menu /free
bf4_darmowa_odznaka_poziom "3" // (1|2|3|4) - Poziom darmowej odznaki
bf4_ile_darmowych_odznak "1" // (1|2|...|20) - Ilość darmowych odznak
// [ Battlefield 4 | Dodatkowe Ustawienia ] //
bf4_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
// [ Battlefield 4 | Edycja Mocy Odznak ] //
bf4_zasieg_samobojcy "50.0" // zasieg samobojcy (Standardowo 50 - 100q/150q/200q/250q)
bf4_kasa_na_start "200" // dodatkowa kasa na start (Standardowo 200 - 200$/400$/600$/800$)
bf4_szybkosc "10.0" // szybkosc poruszania sie (Standardowo 10 - 10%/20%/30%/40%)
bf4_zycie "10" // dodatkowa zycie na start (Standardowo 10 - +10HP/+20HP/+30HP/+40HP)
bf4_szansa_awp "5" // szansa na AWP na start (Standardowo 5 - 25%/50%/75%/100%)
bf4_szansa_he "5" // szansa na HE na start (Standardowo 5 - 25%/50%/75%/100%)
bf4_szansa_mp5 "5" // szansa na MP5 na start (Standardowo 5 - 25%/50%/75%/100%)
bf4_szansa_deagle "5" // szansa na Deagle na start (Standardowo 5 - 25%/50%/75%/100%)
bf4_szansa_paczka "5" // szansa na Paczke po zabiciu (Standardowo 5 - 25%/50%/75%/100%)
bf4_hp_paczka "10" // ilosc HP w paczce (Standardowo 10 - 10 HP)
bf4_kasa_paczka "100" // ilosc dolarow w paczce (Standardowo 100 - 100$)
bf4_granaty_paczka "1" // granaty w paczce (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf4_obrazenia_granat "0.2" // zwiekszenie obrazen zadawanych ze he (Standardowo 0.2 - 20%/40%/60%/80%)
bf4_obrazenia_zadawane "0.04" // zwiekszenie obrazen z wszystkich broni (Standardowo 0.04 - 4%/8%/12%/16%)
bf4_obrazenia_awp "0.08" // zwiekszenie obrazen z awp (Standardowo 0.06 - 6%/12%/18%/24%)
bf4_szansa_respawn "28" // szansa na odrodzenie (im wieksza liczba tym mniejsza szansa) (Standardowo 28 - 4%/8%/12%/16%)
bf4_ukradzione_zycie "5.0" // szansa na odrodzenie (im wieksza liczba tym mniejsza szansa) (Standardowo 5.0 - 20%/40%/60%/80%)
bf4_niewidzialnosc1 "160" // niewidzialnosc gracza 1 poziom odznaki (Standardowo 160 - 60%)
bf4_niewidzialnosc2 "120" // niewidzialnosc gracza 2 poziom odznaki (Standardowo 120 - 45%)
bf4_niewidzialnosc3 "80" // niewidzialnosc gracza 3 poziom odznaki (Standardowo 80 - 30%)
bf4_niewidzialnosc4 "40" // niewidzialnosc gracza 4 poziom odznaki (Standardowo 40 - 15%)
bf4_anty_niewidzialnosc1 "75.0" // odleglosc do ktorej widac niewidzialnego gracza 1 poziom odznaki (Standardowo 75.0 - 75u)
bf4_anty_niewidzialnosc2 "100.0" // odleglosc do ktorej widac niewidzialnego gracza 2 poziom odznaki (Standardowo 100.0 - 100u)
bf4_anty_niewidzialnosc3 "125.0" // odleglosc do ktorej widac niewidzialnego gracza 3 poziom odznaki (Standardowo 125.0 - 125u)
bf4_anty_niewidzialnosc4 "150.0" // odleglosc do ktorej widac niewidzialnego gracza 4 poziom odznaki (Standardowo 150.0 - 150u)
bf4_otrzymywane_dmg1 "0.96" // otrzymywane obrazenia 1 poziom odznaki (Standardowo 0.96 - 96%)
bf4_otrzymywane_dmg2 "0.92" // otrzymywane obrazenia 2 poziom odznaki (Standardowo 0.92 - 92%)
bf4_otrzymywane_dmg3 "0.88" // otrzymywane obrazenia 3 poziom odznaki (Standardowo 0.88 - 88%)
bf4_otrzymywane_dmg4 "0.84" // otrzymywane obrazenia 4 poziom odznaki (Standardowo 0.84 - 84%)
bf4_grawitacja1 "0.92" // grawitacja 1 poziom odznaki (Standardowo 0.92 - 736 Grawitacja)
bf4_grawitacja2 "0.84" // grawitacja 2 poziom odznaki (Standardowo 0.84 - 672 Grawitacja)
bf4_grawitacja3 "0.76" // grawitacja 3 poziom odznaki (Standardowo 0.76 - 608 Grawitacja)
bf4_grawitacja4 "0.68" // grawitacja 4 poziom odznaki (Standardowo 0.68 - 544 Grawitacja)
bf4_apteczka1 "15" // leczenie apteczki 1 poziom odznaki (Standardowo 15 - 15HP)
bf4_apteczka2 "30" // leczenie apteczki 2 poziom odznaki (Standardowo 30 - 15HP)
bf4_apteczka3 "45" // leczenie apteczki 3 poziom odznaki (Standardowo 45 - 15HP)
bf4_apteczka4 "60" // leczenie apteczki 4 poziom odznaki (Standardowo 60 - 15HP)
bf4_mina1 "20" // zabieranie hp przez mine 1 poziom odznaki (Standardowo 20 - 15HP)
bf4_mina2 "40" // zabieranie hp przez mine 1 poziom odznaki (Standardowo 40 - 15HP)
bf4_mina3 "60" // zabieranie hp przez mine 1 poziom odznaki (Standardowo 60 - 15HP)
bf4_mina4 "80" // zabieranie hp przez mine 1 poziom odznaki (Standardowo 80 - 15HP)
bf4_widzialnosc_mina1 "255" // widzialnosc podkladanej miny brak odznaki
bf4_widzialnosc_mina2 "160" // widzialnosc podkladanej miny 1 poziom odznaki
bf4_widzialnosc_mina3 "140" // widzialnosc podkladanej miny 2 poziom odznaki
bf4_widzialnosc_mina4 "120" // widzialnosc podkladanej miny 3 poziom odznaki
bf4_widzialnosc_mina5 "100" // widzialnosc podkladanej miny 4 poziom odznaki
// [ Battlefield 4 | Nagroda za Odznaki ] //
bf4_armor1 "50" // pancerz za 15-30 odznak (Standardowo 50 - 50 Armoru)
bf4_armor2 "100" // pancerz za 31-45 odznak (Standardowo 100 - 100 Armoru)
bf4_armor3 "150" // pancerz za 46-60 odznak (Standardowo 150 - 150 Armoru)
bf4_armor4 "200" // pancerz za 61-75 odznak (Standardowo 200 - 200 Armoru)
bf4_armor5 "250" // pancerz za 76-80 odznak (Standardowo 250 - 250 Armoru)
// [ Battlefield 4 | Cena rzeczy za diamenty ] //
bf4_diamenty_zabicia "10" // cena zabic w sklepie za diamenty (Standardowo 10 - 10 Diamentow)
bf4_diamenty_osiagniecia "15" // cena osiagniecia w sklepie za diamenty (Standardowo 15 - 15 Diamentow)
bf4_diamenty_odznaki_1poziom "50" // cena odznaki 1 poziomu w sklepie za diamenty (Standardowo 50 - 50 Diamentow)
bf4_diamenty_odznaki_2poziom "100" // cena odznaki 2 poziomu w sklepie za diamenty (Standardowo 100 - 100 Diamentow)
bf4_diamenty_odznaki_3poziom "150" // cena odznaki 3 poziomu w sklepie za diamenty (Standardowo 150 - 150 Diamentow)
bf4_diamenty_odznaki_4poziom "200" // cena odznaki 4 poziomu w sklepie za diamenty (Standardowo 200 - 200 Diamentow)
bf4_diamenty_zadanie "5" // cena pominiecia zadania w sklepie za diamenty (Standardowo 5 - 5 Diamentow)
// [ Battlefield 4 | Diamenty za medale na koniec rundy ] //
bf4_min_zabic "20" // minimalna ilosc zabic aby dostac diamenty za medal (Standardowo 20 - 20 Zabic)
bf4_diamenty_braz "1" // ilosc diamentów za medal brazowy (Standardowo 1 - 1 Diament)
bf4_diamenty_srebro "2" // ilosc diamentów za medal srebrny (Standardowo 2 - 2 Diamenty)
bf4_diamenty_zloto "3" // ilosc diamentów za medal zloty (Standardowo 3 - 3 Diamenty)
// [ Battlefield 4 | Wł/Wył mocy odznak ] //
bf4_moc_odznaki_1 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_2 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_3 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_4 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_5 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_6 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_7 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_8 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_9 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_10 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_11 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_12 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_13 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_14 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_15 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_16 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_17 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_18 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_19 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
bf4_moc_odznaki_20 "1" // Wł/Wył moc odznaki (Standardowo 1 - Wlaczona)
// [ Battlefield 4 | MySQL - Zapis SQL ] //
bf4rank_db_host "www.cs-sonic.xaa.pl" // Link do stronki z baza danych (np. bf4mod.pl)
bf4rank_db_user "p422046_mariusz" // nazwa uzytkownika bazy danych (np. bf4mod_user)
bf4rank_db_pass "kotunia1234" // haslo do bazy danych (np. dwa322fa#@d)
bf4rank_db_database "p422046_mariusz" // nazwa bazy danych (np. bf4mod_dbase)
// [ Battlefield 4 | Koniec ] //



ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache 12    



vip_hp 10 // <liczba dodawanego zycia na poczatku kazdej rundy>
vip_he 1 // <liczba dodawanych granatow HE na poczatku kazdej rundy>
vip_fb 2 // <liczba dodawanych Flashy na poczatku kazdej rundy>
vip_sg 1 // <liczba dodawanych Smoke Grenadow na poczatku kazdej rundy>
vip_defuse_kit 0 // czy dawac defuse kit na poczatku kazdej rundy <0|1>
vip_armor 50 // <liczba dodawanych punktow kamizelki na poczatku kazdej rundy>
vip_speed 150 // <liczba dodawanych punktow szybkosci>
vip_money 1000 // <liczba dodawanych dolarow na poczatku kazdej rundy>
vip_skoki 3 // <liczba mozliwych do wykonania skokow w powietrzu>
vip_napis 1 // czy w tabeli punktow ma widniec VIP przy nicku <0|1>
vip_girl_model_ct 0 // czy ustawiac model dla kobiety CT <0|1>
vip_girl_model_tt 0 // czy ustawiac model dla kobiety TT <0|1>
vip_admin_model_ct 0 // czy ustawiac model dla Admina CT <0|1>
vip_admin_model_tt 0 // czy ustawiac model dla Admina TT <0|1>
vip_vip_model_ct 0 // czy ustawiac model dla VIPa CT <0|1>
vip_vip_model_tt 0 // czy ustawiac model dla VIPa TT <0|1>
vip_vip_flag t // <flaga vipa|"">
vip_girl_flag p // <flaga dziewczyny|"">
vip_admin_flag d // <flaga admina|"">
vip_recharge 1 // czy dawac pelen magazynek za zabicie wroga <0|1>
vip_add_money 200 // <liczba dodatkowych pieniedzy za zwykle zabicie>
vip_add_hs_money 700 // <liczba dodatkowych pieniedzy za zabicie HeadShotem>
vip_money_limit 16000 // <limit pieniedzy>
vip_add_frags 0 // <liczba dodatkowych fragow za zwykle zabicie>
vip_add_hs_frags 0 // <liczba dodatkowych fragow za zabicie HeadShotem>
vip_add_hp 10 // <liczba dodatkowych punktow zycia za zwykle zabicie>
vip_add_hs_hp 30 // <liczba dodatkowych punktow zycia za zabicie HeadShotem>
vip_hp_limit 255 // <limit punktow zycia>
vip_armor_limit 511 // <limit punktow kamizelki>
vip_screen_flash 1 // czy wyswietlac zielone migniecie na poczatku rundy <0|1>
vip_powitanie_txt 1 // czy wyswietlac powitanie vipa na serwerze <0|1>
vip_powitanie_wav 1 // czy witac vipow emisja pliku wav <0|1>
vip_deagle 0 // ilosc magazynkow amunicji w deaglu <0|1-6>
vip_fiveseven 0 // ilosc magazynkow amunicji w fiveseven <0|1-6>
vip_m4 0 // ilosc magazynkow amunicji w m4a1 <0|1-4>
vip_ak 0 // ilosc magazynkow amunicji w ak47 <0|1-4>
vip_awp 0 // ilosc magazynkow amunicji w awp <0|1-4>
vip_krowa 0 // ilosc magazynkow amunicji w m249 <0|1-3>
vip_shotgun 0 // ilosc magazynkow amunicji w xm1014 <0|1-6>
vip_online_info 1 // czy pokazywac liste vipow online <0|1>
vip_info  // <nazwa pliku TXT z informacja o VIPie w formacie HTML|"">

 

 

 

server.cfg

 

// server.cfg PL
// by Serwerygier.com

// konfiguracja podstawowa

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "Cs-Sonic [BF4 Only DD2 ][VIP]  Darmowa@serwerygier.com"
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// internet
sv_maxrate 0 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna

sv_maxupdaterate 30 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
// jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
sv_maxunlag 0.5 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Hasło Serwera i RCON
sv_password ""
//ustawienie dla serwerów Prywatnych *WYMAGANE*

//rcon_password "" // hasło RCON
// jesli ustawisz puste "" to rcon nie bedzie dzialal


sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego hasła rcon za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje nowego bana.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice
sv_voicecodec "voice_miles" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (FASTDL)
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grani, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 5 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie spadniesz


sv_rcon_banpenalty 5 --- Number of minutes that a player can be banned 1 - 60 max
sv_rcon_maxfailures 10 --- Number of times a player can retry to enter a password 1 - 20 max before being banned.
sv_rcon_minfailures 5 --- Number of times a player can retry to enter a password 1 - 20 max before being banned.
sv_rcon_minfailuretime 30 --- Number of seconds that a player has to wait until entering a password again 1 second - 60 minutes max.

// koniec rcon_password ""


sv_downloadurl "http://cs-sonic.xaa.pl/cstrike"
 
rcon_password ""

 



a w loga nie mam zadnych błedów oraz gdy wyłoncze wszystkie pluginy jest tak samo

Załączone miniatury

  • CAM00207.jpg

  • +
  • -
  • 0

#2 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.01.2015 21:59

https://amxx.pl/topi...zadnej-druzyny/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych