Witam, mam problem z <fun> give_item.
Mianowicie przy spawnie gracza zabieram wszystkie bronie
public fwHamPlayerSpawnPost(id){ if (is_user_alive(id) && get_pcvar_num(KnifeRaceStrip) || knifeArena == true){ StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades); StripWeapons(id, Knife); if (is_user_alive(id) && !is_user_bot(id)){ set_task(3.0, "giveKnifeSpeed"); } } }
Task giveKnifeSpeed jest ustawiony na 3 sekundy ponieważ mp_freezetime wynosi 2.5s, więc task wykona się 0.5 sekundy po zakończeniu freezetime.
No i tutaj mam problem.
public giveKnifeSpeed(id){ new Players[32],num; get_players(Players,num) for(new id = 1;id<num;id++) { give_item(id, "weapon_knife"); } }
Nie działa, w error_log jest po prostu 'Invalid Player X' gdzie X to liczba np. 1 lub 2
Chcę po prostu 0.5 sekundy po freezetime dać każdemu żywemu graczowi nóż.