Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

inny

Najlepsza odpowiedź psilocybe, 21.01.2015 21:58

Zamień linijkę 107 czyli:

client_print( id, print_chat, "[BF2] Nie dostales darmowej snajperki poniewaz posiadasz juz bron!" );

Na:

ColorChat(id, GREEN, "[BF2] Nie dostales darmowej snajperki poniewaz posiadasz juz bron!");

Jeżeli się nie kompiluje to znaczy że musisz dopisać w bf2rank.sma

#include <ColorChat>

Plik nagłówkowy pobierzesz tutaj: colorchat.inc

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 kenio902

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2015 10:59

Cześć jak moge zablokować 2broń kiedy przeżyje runde dostaje awp i mam 2 a chciał bym np taki komunikat

[BF2] Nie dostałeś darmowego awp ponieważ masz już broń 


  • +
  • -
  • 0

#2 wooDy.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.01.2015 20:57

do eventu rundy dodaj(nad dodawaniem broni)

if( user_has_weapon( index_gracza , CSW_AWP ) ) {
             client_print( index_gracza , print_chat , "[BF2] Posiadasz juz AWP!" );
             return;
}

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png

#3 kenio902

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2015 16:36

A mógłbyś jeszcze podać gdzie ten event rundy ?.


  • +
  • -
  • 0

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 21.01.2015 17:18

W oryginalnym BF2 fragment kodu odpowiedzialny za dawanie awp/scout znajduje się w pliku badgepowers.inl

 

Funkcja give_userweapon, linjka około 83.

 

Napisz jaką masz dokładnie wersje to powiem Ci dokładniej gdzie szukać ;)


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 kenio902

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2015 17:34

Kurde ja mam takiego mieszanca troche :D

z Silnika wynika że mam new const gPluginVersion[] = "1.0.4";

Tu masz badgepowers
 
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#6 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 21.01.2015 18:40

Zrób kopie swojego pliku badgepowers.inl i podmień go na ten z załącznika, skompiluj bf2 i odp. czy działa ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#7 kenio902

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2015 19:10

HM 

 

2im8461.jpg

 

A mógłbyś spróbować na tym oczywiscie za tamto dam i tak +

 

Spoiler


Użytkownik kenio902 edytował ten post 21.01.2015 19:14

  • +
  • -
  • 0

#8 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 21.01.2015 19:44

Te błędy to na pewno nie wina mojej edycji, musiałeś coś kombinować wcześniej, lub include nie pochodzi z tej samej wersji.

 

Sprawdź załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#9 kenio902

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2015 20:01

Nie chodzilo mi do konca o to ;(

Żeby nie dostawał awp mając inną broń typu mp4 ak uzi i innego. Ale i tak + za chęci. 


  • +
  • -
  • 0

#10 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 21.01.2015 20:16

Małe nieporozumienie :D

 

Sprawdź załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#11 kenio902

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2015 20:42

Kurde dzięki ziomek + Jeszcze mam pytanko czy mógł byś dopisać mi żeby to "

 
[BF2] Nie dostales darmowej snajperki poniewaz posiadasz juz bron!" było np koloru zielonego ? Na czat.

  • +
  • -
  • 0

#12 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 21.01.2015 21:58   Najlepsza odpowiedź

Zamień linijkę 107 czyli:

client_print( id, print_chat, "[BF2] Nie dostales darmowej snajperki poniewaz posiadasz juz bron!" );

Na:

ColorChat(id, GREEN, "[BF2] Nie dostales darmowej snajperki poniewaz posiadasz juz bron!");

Jeżeli się nie kompiluje to znaczy że musisz dopisać w bf2rank.sma

#include <ColorChat>

Plik nagłówkowy pobierzesz tutaj: colorchat.inc


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#13 kenio902

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2015 06:59

Jeszcze chyba w 2coś nie tak ;d

 

2mrfngm.jpg

 

 

Z powodu iż ma to 970 linijek daje to na wklejce http://wklejto.pl/220826


  • +
  • -
  • 0

#14 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 22.01.2015 15:38

Jednak masz już ColorChat więc nie dodawaj w bf2rank.sma tego #include <ColorChat>.


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#15 kenio902

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2015 17:09

5vzqmu.jpg

 

Odblokuje //#define KOLOROWY_SAY i powiem czy rozwiazane ;D


  • +
  • -
  • 0

#16 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 23.01.2015 10:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych