Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dopasowywanie sprite do sciany o okreslonych wymiarach


Najlepsza odpowiedź grankee, 04.01.2015 05:12

Nie wydaje mi się, że uda Ci się to skalować dynamicznie do każdego rozmiaru. Raczej musisz zrobić sprite o potrzebnych proporcjach. Jeżeli jest byt 1000x200 to musisz zrobic sprite 100x20 i wtedy mozesz go skalowac np x10.0

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.01.2015 17:47

Mam mój byt,BBOX wielkości 1000 x 200 i sprite wielkości 300 x 200 (jednolity)

Jak dopasować sprite do bboxa bytu ? pev_scale 1.0 nie działa tak jak oczekuje.


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.01.2015 18:28

pev_scale 1.0 nie działa tak jak oczekuje.


To może nakreśl czego oczekujesz?
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.01.2015 03:09

Chcę, aby sprite ten skalował się w takie sposób, aby przylegał do bboxa bytu. (Aby skalował się do rozmiarów 1000x200)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 04.01.2015 03:11

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2015 03:12


Mam mój byt,BBOX wielkości 1000 x 200

byty są dwuwymiarowe?

 

daj tego sprita


Użytkownik grankee edytował ten post 04.01.2015 03:13

  • +
  • -
  • 0

#5 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.01.2015 03:13

Mi chodzi o skalowanie sprite, dlatego podaje 2 wymiary.

//chodzi o dynamiczne skalowanie sprite :/


@@ Setny post. :D


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 04.01.2015 03:22

  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2015 03:19

jak mam przykleic sprita znajac 2 z 3 wymiarow i jeszcze nie wiem ktore

 

 

i daj tego sprita


Użytkownik grankee edytował ten post 04.01.2015 03:20

  • +
  • -
  • 0

#7 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.01.2015 03:21

Plik w załączniku.
 

Nie chce aby się obracał więc dałem typ "oriented"

//wymiary bez szerokości bryły

Załączone pliki

  • Załączony plik  wall.spr   59,4 KB  10 Ilość pobrań

Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 04.01.2015 03:27

  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2015 04:24

daj kod którym to spawnujesz


  • +
  • -
  • 0

#9 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.01.2015 04:30

proszę

 

	new Float:MinBox[3] = {-5.0,-85.0,0.0}
		new Float:MaxBox[3] = {5.0,85.0,170.0}
		new origin[3]
		new Float:PlayerOrigin[3]
		get_user_origin(id, origin, 3);

		IVecFVec(origin, PlayerOrigin);
	
		new tmpWall
		tmpWall = Sciana("info_target","sprites/wall.spr",MinBox,MaxBox,2,PlayerOrigin)
		new originp[3]

		pev(id,pev_angles,originp)

		set_pev(tmpWall,pev_angles,originp)

		originp[2] = 0

		set_pev(tmpWall, pev_scale, 1.5);

		set_task(5.0,"usunsciany",tmpWall)
		client_print(id, print_chat, "true")

Zawartość "Sciana"
 

	new ent = create_entity(szClassname)
	entity_set_origin(ent,fOrigin);
	entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"sciana"); // Potrzebuje tutaj jakiejs unikalnej nazwy do usuwania wszystkich scian.
	entity_set_model(ent,szModel);
	entity_set_int(ent,EV_INT_solid, iSolid)
	
	entity_set_size(ent,fMins,fMaxs)

	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)

	drop_to_floor(ent)
	return ent;

  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2015 05:12   Najlepsza odpowiedź

Nie wydaje mi się, że uda Ci się to skalować dynamicznie do każdego rozmiaru. Raczej musisz zrobić sprite o potrzebnych proporcjach. Jeżeli jest byt 1000x200 to musisz zrobic sprite 100x20 i wtedy mozesz go skalowac np x10.0

 


  • +
  • -
  • 1

#11 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.01.2015 05:14

Zmierze odległość pomiędzy dwoma punktami, i na tej podstawie zrobie sprite, innego wyjścia w tej sytuacji nie widze... :(

No nic, dzięki za pomoc.

Poczekam do dwunastej, może Darek lub Gwyn będzie znał jakiś tajeeemny sposób :D :D xD


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 04.01.2015 05:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych