Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie znaleziono symbolu...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paldziu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 03.09.2009 16:04

/groups/amxmodx/tmp3/text5W11UL.sma(1278) : error 017: undefined symbol "g_czsround"
/groups/amxmodx/tmp3/text5W11UL.sma(1278 -- 1279) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/text5W11UL.sma(4924) : error 017: undefined symbol "g_czsround"
/groups/amxmodx/tmp3/text5W11UL.sma(4924 -- 4926) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/text5W11UL.sma(9021) : warning 203: symbol is never used: "g_czs"

To errory a tu plik. Robiłem wg. Synapsis i nie działa
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2009 16:16

wywal linijki w których jest g_czsround i g_czs gdyż nie są do niczego używane, a g_czsround nawet nie jest zadeklarowana.
  • +
  • -
  • 0

#3 Paldziu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 03.09.2009 18:32

Pavulon - problem w tym że bez tego nie będzie działał tryb.

PS: Wzorowałem się na synapsis..
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2009 18:52

Pavulon - problem w tym że bez tego nie będzie działał tryb.

wywal linijki w których jest g_czsround i g_czs gdyż nie są do niczego używane

jak może nie działać bez czegoś co nie jest do niczego wykorzystywane ?

wszystko z g_czsround w pluginie:
g_czsround = false
i
		g_czsround = true
i wszystko z g_czs w pluginie:
new g_czs // czs round

I nie ma żadnego sprawdzania tych wartości ani nic. Tylko tyle jest o nich w pluginie - NIE SĄ ONE DO NICZEGO WYKORZYSTYWANE, USUŃ JE !!
  • +
  • -
  • 0

#5 Paldziu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 03.09.2009 21:23

Jeśli to usunę to nie będzie się włączała runda, więc?

Ale zrobiłem krok dalej - zmieniłem na czs i co się stało? Serwer przestał używać zombiaka
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2009 21:28

Jeśli to usunę to nie będzie się włączała runda, więc?

jaka znów runda ? chodzi ci o to że g_czsround nie przyjmie wartości true ?
a co ci to da że przyjmie taką wartość ? pokaż w którym miejscu korzystasz z niej bo chyba tego nie widzę.
podczas kompilacji nawet jest info:
symbol is never used

  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2009 21:48

Pavulon pomysl logicznie...
g_czs - nigdy nie uzywany
g_czsround - nie zdeklarowany
g_czsround - widzisz podobienstwo :F
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2009 21:55

Pavulon pomysl logicznie...
g_czs - nigdy nie uzywany
g_czsround - nie zdeklarowany
g_czsround - widzisz podobienstwo :F

tak, bo przeszukiwałem plugin w poszukiwaniu tych zmiennych :P

ale to nie zmienia faktu że nie są one(nie jest ona) do niczego wykorzystywane(a) poza zmianą wartości... No chyba że jednak jestem ślepy o_O i kompilator kłamie:
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "g_czsround" on line 9021

  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2009 22:08

Nom, pewnie planowal, ze moze sie kiedys przydac :F

Usunac lub zmienic deklaracje g_czs na g_czsround i bez errorow.
  • +
  • -
  • 0

#10 Paldziu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 04.09.2009 12:48

else if ((mode == MODE_NONE && (!preventconsecutive || g_lastmode != MODE_CZS) && random_num(1, get_pcvar_num(cvar_czschance)) == get_pcvar_num(cvar_czs) && floatround((iPlayersnum-2)*get_pcvar_float(cvar_czsratio), floatround_ceil) >= 1 && iPlayersnum >= get_pcvar_num(cvar_czsminplayers)) || mode == MODE_CZS)
	{
		//Czs mode
		g_czsround = true
		
		if (!g_nemesis[id])
		{
		humanme(id, 1)	 //1er survi
		}
		id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
		if (!g_nemesis[id])
		{
		humanme(id, 1)	 //1er survi
		}
		id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
		if (!g_nemesis[id])
		{
		humanme(id, 1)	 //1er survi
		}
		id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
		if (!g_nemesis[id])
		{
		humanme(id, 1)	 //1er survi
		}
		id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
		if (!g_nemesis[id])
		{
		humanme(id, 1)	 //1er survi
		}
		// Finish
		for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
		{
			// Only those of them who arent zombies or survivor
			if (!is_user_alive(id) || g_nemesis[id] )
				continue
			// Remove previous tasks
			remove_task(id+TASK_TEAM)			
			fm_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)
			set_task(0.1+g_teams_i, "fm_set_user_team_msg", id+TASK_TEAM)
			g_teams_i += 0.1; // increase teams task counter
		}
		// Play plague sound
		PlaySound(sound_plague[random_num(0, sizeof sound_plague -1)]);
		
		// Show Plague HUD notice
		set_hudmessage(0, 50, 200, -1.0, 0.17, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
		ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_CZS")
		
		// Round start forward
		ExecuteForward(g_fwRoundStart, g_fwDummyResult, MODE_CZS, 0);
	}

tak - jesteście ślepi :P
  • +
  • -
  • 0

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.09.2009 12:56

tak - jesteście ślepi :P

ja tu widzę tylko przypisanie wartości do zmiennej g_czsround, lecz nie widzę nigdzie pobrania jej...
więc wciąż jest NIEUŻYWANA
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 04.09.2009 13:21

Paldziu, to ważne więc słuchaj uważnie:
- Weź kartkę papieru
- Zapisz swój nick na forum
- Zapisz liczbę postów na forum
- Zapisz datę przyłączenia.

To wszystko, możesz wyrzucić, nie potrzebujemy tego :lol:
  • +
  • -
  • 0

#13 Paldziu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 04.09.2009 15:04

Pavulon - wzorowałem się na trybie Synapsis. Jeśli chodzi o coś to wszystko zgapiłem od Synapsis - nie działa. Mam podobne zasady co Synapsis. CZS nie działa - a Synapsis tak...

Miczu - w czym mi to ma pomóc? Ja szukam pomocy w rozwiązaniu problemu...
  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.09.2009 15:21

Miczu - w czym mi to ma pomóc? Ja szukam pomocy w rozwiązaniu problemu...

opisał ci na jakiej zasadzie to działa.

Bierzesz sobie czystą karteczkę - to jest "new g_czsround"
A potem na niej na zmianę piszesz coś na niej (g_czsround = TRUE lub g_czsround = FALSE) żeby potem to skreślić i znów coś napisać.
Tylko że nigdy nie patrzysz na to co jest aktualnie na niej napisane i wciąż tylko piszesz coś nowego.
Więc po co ci ta karteczka ? Po co ci to pisanie ?

Tyle ode mnie w tym temacie. Nie słuchasz to nie...
  • +
  • -
  • 0

#15 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 04.09.2009 15:55

zamykam, bo autor ma zasadnicze problemy z dedukcją :^D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych