Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

write_byte


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.09.2009 15:43

message_begin(MSG_ONE, g_msgFade, {0,0,0}, target); // use the magic #1 for "one client" 
	write_short(1<<5); // fade lasts this long duration 
	write_short(1<<5); // fade lasts this long hold time 
	write_short(1<<5); // fade type 
	write_byte(0); // fade red 
	write_byte(0); // fade green 
	write_byte(0); // fade blue  
	write_byte(255); // fade alpha  
	message_end();
Po pierwsze skąd bez tych dopisków mam wiedzieć za co odpowiada poszczególne write_short i write_byte.
Po drugie 1<<5 i inne? Nie da się jakoś 5 sekund ustawić ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.09.2009 15:47

Może to Ci choć trochę pomoże.
  • +
  • -
  • 1

#3 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.09.2009 16:02

Wiem tylko ile to 1 jedna sekunda a 5?:D
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 02.09.2009 16:33

dokumentacja tak obszernie to objaśniła, że niech drzwi ścisną. spróbuj 1<<60
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.09.2009 18:17

Dokumentacja mi nie działa ;<
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.09.2009 22:22

to odśwież
  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.09.2009 08:13

Widzę że nikt nie ma pomysłu na to ile może być 5 sekund bo 1<<60 to to nie jest ;)
Uporałem się z tym za pomocą DisplayFade
  • +
  • -
  • 0

#8 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 03.09.2009 10:04

5 sekund to będzie 20480

#9 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 03.09.2009 14:11

ilosc sekund * 4096

(wnioskujac po tym, co napisal Seba ;-) )
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2009 14:34

http://wiki.amxmodx.... ... ScreenFade

Note: Duration and HoldTime is in special units. 1 second is equal to (1<<12) i.e. 4096 units.

Czytać, czytać i jeszcze raz czytać !!
  • +
  • -
  • 0

#11 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.09.2009 14:38

Czyli zamiast

write_short(1<<5)


moge napisać

write_short(20480)

?!
Czy coś w tym stylu
write_short(5*1<<12)
@up Umie czytać :) Ale cały czas mi chodzi o te 5 sekund ;) ;>
  • +
  • -
  • 0

#12 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 04.09.2009 11:51

Obojętnie, czy dasz 5*4096 czy 5*(1<<12) będzie tak samo, bo 1<<12 jest równe do 4096. Bądź użyj tego
#define seconds_to_units(%1) (%1 * (1<<12))
a później lecisz z seconds_to_units(5) i tyle.

#13 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.09.2009 15:11

Dzięki o to mi chodziło.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych