Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłączenie dźwięków broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michal21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.12.2014 16:37

Szukam pluginu który wyłączy dźwięk broni na komendę. Korzystam z ZP 4.3


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 22.12.2014 17:49

Jest na to jedna metoda, ale blokuje celownik w CS (nie rozszerza się i nie skurcza przy strzelaniu), interesuje Cię takie coś?

 


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 22.12.2014 17:50

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.12.2014 18:12

Jest na to jedna metoda, ale blokuje celownik w CS (nie rozszerza się i nie skurcza przy strzelaniu), interesuje Cię takie coś?

 

Kolejny "expert" który pomaga a nie zna się na rzeczy :(.

 

Sprawdz. Dzwieki broni będzie slyszeć tylko osoba która strzela, reszta nie.

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new dzwiek_broni[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("New Plug-In", "1.0", "DarkGL & Window")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwiek", "UstawieniaDzwieku");
}
public fwPlaybackEvent(flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2)
{
	if(dzwiek_broni[id])
		return FMRES_SUPERCEDE;

	return FMRES_IGNORED;
}
public UstawieniaDzwieku(id)
{
	if(dzwiek_broni[id])
		dzwiek_broni[id] = 0;
	else
		dzwiek_broni[id] = 1;
}

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 22.12.2014 18:53

Kolejny "expert" który pomaga a nie zna się na rzeczy :(.


To jak zablokujesz dźwięki broni tak, żeby nie słyszała ich osoba strzelająca, panie expercie? ;)

Pozwolę się oprzeć o Twój kod, jak już napisałeś

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new bool:dzwiek_broni[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("New Plug-In", "1.0", "DarkGL & Window")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_clcmd("say /dzwiek", "UstawieniaDzwieku");
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, iSendWeapon, cd_handle)
{
	if(dzwiek_broni[id])
		set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.1);

	return FMRES_IGNORED;
}
public UstawieniaDzwieku(id)
{
	if(dzwiek_broni[id])
		dzwiek_broni[id] = false;
	else
		dzwiek_broni[id] = true;
}

Spróbuj to, ale nie dam ręki uciąć że zadziała tak jak masz na myśli, nie testowałem z takimi warunkami.


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 22.12.2014 19:06

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 Michal21

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.12.2014 18:53

coś nie działa. A swoje może słyszeć bo to mniej przeszkadza.

 


Użytkownik Michal21 edytował ten post 22.12.2014 18:54

  • +
  • -
  • 0

#6 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 22.12.2014 19:40

A testowałeś to moje? Bo dodałem ten kod do mojego posta po tym, jak napisałeś swojego, że nie działa.


A testowałeś to moje? Bo dodałem ten kod do mojego posta po tym, jak napisałeś swojego, że nie działa.

EDIT: Sorki za double posta, miałem błąd 504 za pierwszym wysłaniem formularza :|
bicek (22.12.2014 19:51):
Jeśli już zdublowałeś, to używamy opcji: "zgłoś".

Użytkownik bicek edytował ten post 22.12.2014 19:50

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.12.2014 19:52

 

Kolejny "expert" który pomaga a nie zna się na rzeczy :(.


To jak zablokujesz dźwięki broni tak, żeby nie słyszała ich osoba strzelająca, panie expercie? ;)

Pozwolę się oprzeć o Twój kod, jak już napisałeś

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new bool:dzwiek_broni[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin("New Plug-In", "1.0", "DarkGL & Window")
    register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
    register_clcmd("say /dzwiek", "UstawieniaDzwieku");
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, iSendWeapon, cd_handle)
{
    if(dzwiek_broni[id])
        set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.1);

    return FMRES_IGNORED;
}
public UstawieniaDzwieku(id)
{
    if(dzwiek_broni[id])
        dzwiek_broni[id] = false;
    else
        dzwiek_broni[id] = true;
}

Spróbuj to, ale nie dam ręki uciąć że zadziała tak jak masz na myśli, nie testowałem z takimi warunkami.

 

 

W mniej więcej w taki sposób jak podałeś. Chodziło mi tylko o ten nie rozszerzający, z tego co wiem to powyższa funkcja nie ma wplywu na to :).

 

 

coś nie działa. A swoje może słyszeć bo to mniej przeszkadza.

 

Teraz działa, testowałem. Tylko by wyłączyć dzwiek musisz wpisać /dzwiek.

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new dzwiek_broni[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("New Plug-In", "1.0", "DarkGL & Window")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwiek", "UstawieniaDzwieku");
}
public client_connected(id)
{
	dzwiek_broni[id] = 0;
}
public fwPlaybackEvent(flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2)
{
	if(!dzwiek_broni[id])
		return FMRES_IGNORED;

	for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++)
		if(eventindex == iEvents[i])
			return FMRES_SUPERCEDE;

	return FMRES_IGNORED;
}
public UstawieniaDzwieku(id)
{
	if(dzwiek_broni[id])
		dzwiek_broni[id] = 0;
	else
		dzwiek_broni[id] = 1;
}

sebul (23.12.2014 10:58):
Używajmy tagów
(...)
new bool:dzwiek_broni[33];
(...)
public client_connected(id)
{
	dzwiek_broni[id] = false;
}
(...)
dzwiek_broni[id] = !dzwiek_broni[id];
(...)

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#8 Michal21

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.12.2014 22:39

Znalazłem takie coś i działa, tylko że nie jest na komendę:

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}

public plugin_init() {
	register_plugin("New Plug-In", "1.0", "DarkGL")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
}

public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {
	for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++)	if(eventindex == iEvents[i])	return FMRES_SUPERCEDE;
	return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#9 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 23.12.2014 11:07

To jest to samo co ja podałem tylko, że moje jest przerobione na komende. Tak chciałes w pierwszym poście.
 


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych