Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Suicide / Samobójstwo / Killed by worldspawn

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 06.11.2014 12:47

Witam, piszę plugin który odgrywa dźwięki i pokazuje hud przy team kill lub śmierci samobójczej. Problem jest taki że nie potrafię wykryć śmierci przez upadek z wysokości albo utopienie itp. czyli worldspawn kill.

public plugin_init()
{
        register_plugin("Suicide Team Kill", "1.0", "psilocybe")
 
        g_Enable = register_cvar("stk_enable", "1")
 
        register_event("DeathMsg", "playerDeath", "a", "1>0")
}
 
public playerDeath()
        {
        new hekiller = read_data(1);
        new hevictim = read_data(2);
			
	if(get_pcvar_num(stk_Enable) && hekiller == hevictim)
	{
	client_cmd(hevictim, "spk misc/suicide5")
	set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
        show_hudmessage(hevictim, "S U I C I D E !")
	}

W tym przypadku odgrywa dźwięk tylko przy samobójstwie z granata lub kill w konsoli ale nie odgrywa przy "killed by worldspawn" czyli np. upadek z wysokości.

 

Poszukałem i znalazłem wszystko ale nie działa :(

public playerDeath()
        {
        new hekiller = read_data(1);
        new hevictim = read_data(2);
		
        static sWeapon[12]; 
	read_data( 4, sWeapon, 11 );
		
	if(!hekiller && equal (weapon, "worldspawn"))
	{
	client_cmd(hevictim, "spk misc/suicide5")
	set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
        show_hudmessage(hevictim, "S U I C I D E !")
	}

Nie idzie wykryć tego "killed by worldspawn", ja nie potrafie tego ogarnąć :(

 

 

Nawet gdy dałem w DeathMsg

if(!hekiller)

To przy killed by worldspawn (skok z wysokości, kwas, woda) nie odgrywa dźwięku, oczywiście "kill" w konsoli odgrywa :(

 

 

Proszę o pomoc.


Użytkownik psilocybe edytował ten post 06.11.2014 12:56

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych