Proszę abyście mi zmienili DMG zadawany z AWP na 350 ( + int ). I nwm czemu nie działa mi tez 1/2 z noża. Pomoże ktoś .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 10.10.2014 22:35
#2
Napisano 12.10.2014 12:59
proszę..
Załączone pliki
Użytkownik FR_Rellik edytował ten post 12.10.2014 12:59
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.
Piszę poprawnie po POLSKU.
#3
Napisano 12.10.2014 13:05
Nie działa jak strzele w bota to odejmuje mu 34 k hp i 1/2 z noża też nie działa.
#4
Napisano 14.10.2014 12:49
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "350 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const grawitacja = 0; new bool:ma_klase[33]; const m_pActiveItem = 373 const m_flNextSecondaryAttack = 47 public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "xMentor"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false } const m_iTeam = 114 public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5)) return HAM_IGNORED static Float:OldDamage OldDamage = damage if(damagebits & DMG_BULLET && ent == attacker) { new weapon = get_user_weapon(attacker) switch(weapon) { case CSW_AWP: damage=(350.0+float(cod_get_user_intelligence(attacker,1,1,1))) case CSW_KNIFE: if(random_num(1, 2) == 1 && get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,m_pActiveItem,5),m_flNextSecondaryAttack,4) > 1.0) KillPlayer(id,ent,attacker,weapon,HIT_GENERIC,0,damagebits) } if(OldDamage != damage) { SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_HANDLED } } return HAM_IGNORED } KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits) { if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker)) return const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG const m_LastHitGroup = 75 const m_bitsDamageType = 76 const m_fHasTakenHighDamage = 107 static DeathMsgId new msgblock,weaponname[32],effect if (!DeathMsgId) DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg") set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5) set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5) set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5) set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor) msgblock = get_msg_block(DeathMsgId) set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET) ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib) set_msg_block(DeathMsgId, msgblock) effect = pev(id,pev_effects) if(effect & 128) set_pev(id,pev_effects,effect-128) new len if(get_weaponname(weapon,weaponname,31)) { if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7 else weaponname = "grenade" } else if(weapon == 2) weaponname = "tracktrain" else weaponname = "world" emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId) ewrite_byte(attacker) ewrite_byte(id) ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0) ewrite_string(weaponname[len]) emessage_end() }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#5
Napisano 30.10.2014 22:27
Dzięki, ale nie do końca działa. Może coś w tym kodzie jest coś nie tak .
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych