Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

tsconst.inc


#


/* TSFUN constants
 *
 * © 2005, Suzuka
 * This file is provided as is (no warranties).
 */

#if defined _tsconst_included
  #endinput
#endif
#define _tsconst_included

#define TSMAX_WEAPONS 44	// 37 + throwing knife + brekable + 5 custom weapon slots

#define TSPWUP_NONE			0
#define TSPWUP_RANDOM			0
#define TSPWUP_SLOWMO 			1
#define TSPWUP_INFAMMO		 	2
#define TSPWUP_KUNGFU		 	4
#define TSPWUP_SLOWPAUSE 		8
#define TSPWUP_DFIRERATE		16
#define TSPWUP_GRENADE			32
#define TSPWUP_HEALTH			64
#define TSPWUP_ARMOR			128
#define TSPWUP_SUPERJUMP		256

#define TSITEM_KUNGFU			1<<0
#define TSITEM_SUPERJUMP		1<<1

#define TSKF_STUNTKILL			1<<0
#define TSKF_SLIDINGKILL		1<<1
#define TSKF_DOUBLEKILL			1<<2
#define TSKF_ISSPEC			1<<3
#define TSKF_KILLEDSPEC			1<<4

#define TSA_SILENCER			1
#define TSA_LASERSIGHT			2
#define TSA_FLASHLIGHT			4
#define TSA_SCOPE				8

#define TSMSG_NORMAL			6
#define TSMSG_WAITING			11
#define TSMSG_DEAD			1
#define TSMSG_KILLER			2
#define TSMSG_DEMOLITION		3
#define TSMSG_SPECIALIST		4
#define TSMSG_UNSTOPPABLE		5
#define TSMSG_THEONE			10

#define STUNT_NONE 0
#define STUNT_DUCK 1
#define STUNT_ROLL 2
#define STUNT_DIVE 3
#define STUNT_GETUP 4
#define STUNT_FLIP 5

enum {
  TSW_GLOCK18 = 1,
  TSW_UNK1,
  TSW_UZI,
  TSW_M3,
  TSW_M4A1,
  TSW_MP5SD,
  TSW_MP5K,
  TSW_ABERETTAS,
  TSW_MK23,
  TSW_AMK23,
  TSW_USAS,
  TSW_DEAGLE,
  TSW_AK47,
  TSW_57,
  TSW_AUG,
  TSW_AUZI,
  TSW_TMP,
  TSW_M82A1,
  TSW_MP7,
  TSW_SPAS,
  TSW_GCOLTS,
  TSW_GLOCK20,
  TSW_UMP,
  TSW_M61GRENADE,
  TSW_CKNIFE,
  TSW_MOSSBERG,
  TSW_M16A4,
  TSW_MK1,
  TSW_C4,
  TSW_A57,
  TSW_RBULL,
  TSW_M60E3,
  TSW_SAWED_OFF,
  TSW_KATANA,
  TSW_SKNIFE,
  TSW_KUNG_FU,
  TSW_TKNIFE,
};

/* 
valid tsweaponid in TS_GiveWeapon

1: "Glock 18"
3: "Mini Uzi"
4: "Benelli M3"
5: "M4A1"
6: "MP5SD"
7: "MP5K"
8: "Akimbo Berettas"
9: "Socom Mk23"
11: "Usas12"
12: "Desert Eagle"
13: "Ak47"
14: "FiveSeven"
15: "Steyr Aug"
17: "Steyr Tmp"
18: "Barrett M82"
19: "HK Pdw"
20: "Spas12"
21: "Akimbo colts"
22: "Glock 20"
23: "Mac10"
25: "Combat Knife"
26: "Mossberg 500"
27: "M16A4"
28: "Ruger Mk1"
24: "M61 Grenade"
29: "C4"
31: "Raging Bull"
32: "M60"
33: "Sawed off"
34: "Katana"
35: "Seal Knife"

valid pwuptype in TS_GivePwUp

0: "Random"
1: "Slow Motion"
2: "Infinite Clip"
4: "Kung Fu"
8: "Slow Pause"
16: "Double Firerate"
32: "Grenade"
64: "Health"
128: "Armor"
256: "Superjump"

*/



Pobierz plik tsconst.inc