Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

strip_user_weapons

Dodane 06.05.2010 10:00 przez: Vertricus
#
  


Opis

Zabiera wszystkie bronie które posiada gracz (łącznie z nożem)

Składnia

strip_user_weapons()

Typ

Natywny

Notatki

index - index gracza od 1 - 32, ustalenie indexu, jako 0 spowoduje zabranie wszystkim broni.
Funkcja od m.in dawania broni: give_item

Przykład

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Poradnik", "1.0", "Vertricus")
	register_clcmd("say /zabierz", "CmdStrip")
}

public CmdStrip(id)
{
	if (is_user_alive(id))
	{
		strip_user_weapons(id)
		//opcjonalnie: (dajemy nóż)
		//give_item(id, "weapon_knife");
		client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane")
	}
}

Uwagi

Funkcja zabiera wszystkie przedmioty gracza, także bombę oraz defusera.
Należy zwrócić szczególną uwagę, jeśli nie chcemy, by jedyna bomba zniknęła.


Edytowane 29.01.2013 07:35 przez:
  




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024