Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

fm_transfer_user_gun

Dodane 28.05.2014 16:09 przez: KRAKOW
#
  


Opis

Funkcja przenosi broń od jednego gracza do drugiego(oprócz noża). Przenosi broń, którą gracz aktualnie trzyma, jeśli wid = 0. Jeśli określimy wid to funkcja przeniesie tylko określoną broń, jeśli gracz ma ją aktualnie w ręce, podczas gdy funkcja zostanie wywołana. Popatrz na przykład.



Składnia

fm_transfer_user_gun()

Typ

Natywny

Notatki

index1 - gracz, od którego zabieramy broń

index2 - gracz, któremu dajemy zabraną broń

wid = 0 - id broni, którą można przenieść

wname[] = "" - nazwa broni (nie potrzebne)



Przykład

fm_transfer_user_gun(id, index, 0); //w momencie wywołania funkcji przeniesie każdą broń, trzymaną w ręce przez id do index(oprócz noża)




new wid = get_weaponid("weapon_glock18");
fm_transfer_user_gun(id, index, wid); //w momencie wywołania funkcji przeniesie glock'a od id do index, jeśli id aktualnie trzyma glock'a w ręce




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024