Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

fm_set_user_noclip

Dodane 14.07.2018 23:31 przez: Robiin
#
  


Opis

Ustawia graczowi latanie, zapobiega kolizji ze ścianami, podłogami i innymi bytami.

 

Logicznie:

  • Wartość 1 - włączone
  • Wartość 0 - wyłączone

 

Forward Touch nie jest wykrywany po zmianie wartości na 1.



Składnia

fm_set_user_noclip(index, noclip=0)

Typ

Natywny

Notatki

index - Id gracza
noclip - Tryb noclipa (on = 1 / off = 0). Pominięcie drugiego parametru ustawi domyślnie 0.



Przykład

fm_set_user_noclip(id, 1);  // Noclip włączony
fm_set_user_noclip(id, 0);  // Noclip wyłączony
fm_set_user_noclip(id);     // Noclip wyłączony

Czasowy noclip:

public plugin_init()
	register_clcmd("say /noclip", "NoclipON");

public NoclipON(index)
{
	if(task_exists(index+1337))
		remove_task(index+1337);

	set_task(3.0, "NoclipOFF", index+1337);
	fm_set_user_noclip(index, 1);
}

public NoclipOFF(taskid)
{
	new index = taskid-1337;

	if(is_user_alive(index))
		fm_set_user_noclip(index);
}

Uwagi

Funkcję noclipa można wyłączyć nie podając drugiego parametru:

fm_set_user_noclip(id);  ==  fm_set_user_noclip(id, 0);

 

Błędem jest hardcode'owanie remove_task w deathmsg, aby uniknąć powtórnego noclipa przy następnym PlayerSpawned. Śmierć gracza jest równoznaczna z wyłączeniem funkcji noclipa, więc następnej rundzie gracz będzie znów kolidował z innymi bytami.







Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024