Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

get_user_oldbutton

Dodane 01.07.2015 20:52 przez: Misiaczek ;c
#
  


Opis

Zwraca ostatnio użyty przycisk, a dokładniej czynność.



Składnia

get_user_oldbutton(id)

Typ

Natywny

Notatki

id - index gracza
Funkcja może zwrócić następuje wartości:

IN_ATTACK      (1<<0)  // Przy ataku
IN_JUMP          (1<<1)  // Przy skoku
IN_DUCK          (1<<2)  // Przy kucnięciu
IN_FORWARD      (1<<3)  // Przy chodzeniu do przodu
IN_BACK          (1<<4)  // Przy cofaniu się
IN_USE          (1<<5)  // Przy użyciu (+use)
IN_CANCEL      (1<<6)  // Przy wyłączeniu (ESC)
IN_LEFT          (1<<7)  // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo)
IN_RIGHT      (1<<8)  // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo)
IN_MOVELEFT      (1<<9)  // Przy chodzeniu w lewo
IN_MOVERIGHT      (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo
IN_ATTACK2      (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem)
IN_RUN          (1<<12) // Przy poruszaniu się
IN_RELOAD      (1<<13) // Przy przeładowaniu
IN_ALT1          (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy)
IN_SCORE      (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników


Przykład

if(get_user_oldbutton(index) & IN_RELOAD)
client_print(index, 3, "Przedtem przeladowywales&#33;");

Uwagi

Jeżeli chcesz większą możliwość ingerencji w "klawisze gracza" zajrzyj do pevLista Stałych PEV - pev_oldbuttons oraz entity_get_int







Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024