Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3rdParty
CSX
DoDX
Engine
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
ammopacks
amxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
Coreamxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
amxconst
amxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
Cstrikeamxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
CSX
DoDX
Engine
engine
engine_const
engine_stocks
ESFengine_const
engine_stocks
fakedamage
find_ent
get_brush_entity_origin
get_entity_distance
get_entity_flags
get_entity_visibility
get_grenade
get_speed
get_user_button
get_user_oldbutton
get_user_velocity
IsInWorld
PointContents
RadiusDamage
remove_entity_name
set_entity_flags
set_entity_visibility
set_rendering
set_size
set_user_velocity
VelocityByAim
ViewContents
find_ent
get_brush_entity_origin
get_entity_distance
get_entity_flags
get_entity_visibility
get_grenade
get_speed
get_user_button
get_user_oldbutton
get_user_velocity
IsInWorld
PointContents
RadiusDamage
remove_entity_name
set_entity_flags
set_entity_visibility
set_rendering
set_size
set_user_velocity
VelocityByAim
ViewContents
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
cssdk_const
hlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Regexhlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
get_user_oldbutton
Dodane 01.07.2015 20:52 przez: Misiaczek ;c#
Opis
Zwraca ostatnio użyty przycisk, a dokładniej czynność.
Składnia
get_user_oldbutton(id)
Typ
NatywnyNotatki
id - index gracza
Funkcja może zwrócić następuje wartości:
IN_ATTACK (1<<0) // Przy ataku IN_JUMP (1<<1) // Przy skoku IN_DUCK (1<<2) // Przy kucnięciu IN_FORWARD (1<<3) // Przy chodzeniu do przodu IN_BACK (1<<4) // Przy cofaniu się IN_USE (1<<5) // Przy użyciu (+use) IN_CANCEL (1<<6) // Przy wyłączeniu (ESC) IN_LEFT (1<<7) // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo) IN_RIGHT (1<<8) // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo) IN_MOVELEFT (1<<9) // Przy chodzeniu w lewo IN_MOVERIGHT (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo IN_ATTACK2 (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem) IN_RUN (1<<12) // Przy poruszaniu się IN_RELOAD (1<<13) // Przy przeładowaniu IN_ALT1 (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy) IN_SCORE (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników
Przykład
if(get_user_oldbutton(index) & IN_RELOAD) client_print(index, 3, "Przedtem przeladowywales!");
Uwagi
Jeżeli chcesz większą możliwość ingerencji w "klawisze gracza" zajrzyj do pev & Lista Stałych PEV - pev_oldbuttons oraz entity_get_int
Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024