Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3rdParty
CSX
DoDX
Engine
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
ammopacks
amxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
Coreamxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
amxconst
amxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
Cstrikeamxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
CSX
DoDX
Engine
engine
engine_stocks
ESFattach_view
call_think
client_impulse
client_kill
client_PostThink
client_PreThink
copy_keyvalue
create_entity
DispatchKeyValue
DispatchSpawn
drop_to_floor
eng_get_string
entity_count
entity_get_byte
entity_get_edict
entity_get_float
entity_get_int
entity_get_string
entity_get_vector
entity_range
entity_set_byte
entity_set_edict
entity_set_float
entity_set_int
entity_set_model
entity_set_origin
entity_set_size
entity_set_string
entity_set_vector
fake_touch
find_ent_by_class
find_ent_by_model
find_ent_by_owner
find_ent_by_target
find_ent_by_tname
find_ent_in_sphere
find_sphere_class
force_use
get_decal_index
get_global_edict
get_global_float
get_global_int
get_global_string
get_global_vector
get_grenade_id
get_info_keybuffer
get_keyvalue
get_speak
get_usercmd
halflife_time
is_in_viewcone
is_valid_ent
is_visible
pfn_keyvalue
pfn_playbackevent
pfn_spawn
pfn_think
pfn_touch
playback_event
point_contents
precache_event
radius_damage
register_impulse
register_think
register_touch
remove_entity
server_frame
set_lights
set_speak
set_usercmd
set_view
trace_forward
trace_hull
trace_line
trace_normal
traceresult
engine_constcall_think
client_impulse
client_kill
client_PostThink
client_PreThink
copy_keyvalue
create_entity
DispatchKeyValue
DispatchSpawn
drop_to_floor
eng_get_string
entity_count
entity_get_byte
entity_get_edict
entity_get_float
entity_get_int
entity_get_string
entity_get_vector
entity_range
entity_set_byte
entity_set_edict
entity_set_float
entity_set_int
entity_set_model
entity_set_origin
entity_set_size
entity_set_string
entity_set_vector
fake_touch
find_ent_by_class
find_ent_by_model
find_ent_by_owner
find_ent_by_target
find_ent_by_tname
find_ent_in_sphere
find_sphere_class
force_use
get_decal_index
get_global_edict
get_global_float
get_global_int
get_global_string
get_global_vector
get_grenade_id
get_info_keybuffer
get_keyvalue
get_speak
get_usercmd
halflife_time
is_in_viewcone
is_valid_ent
is_visible
pfn_keyvalue
pfn_playbackevent
pfn_spawn
pfn_think
pfn_touch
playback_event
point_contents
precache_event
radius_damage
register_impulse
register_think
register_touch
remove_entity
server_frame
set_lights
set_speak
set_usercmd
set_view
trace_forward
trace_hull
trace_line
trace_normal
traceresult
engine_stocks
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
cssdk_const
hlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Regexhlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
entity_set_vector
Dodane 09.08.2015 22:02 przez: NoLiFeR#
Opis
Funkcja napisuje dany wektor (jest to trzyelementowa tablica Float) enta/gracza.
Składnia
entity_set_vector(entity, key, Float:NewVector[3])
Typ
NatywnyNotatki
entity - id gracza lub bytu
key - wektor który chcesz zmodyfikować (patrz Dostepne wektory do nadpisania)
NewVector - trzyelementowa tablica z wartosciami którymi chcesz nadpisać obecny wektor.
Dostępne wektory do nadpisania:
enum { EV_VEC_origin = 0, EV_VEC_oldorigin, EV_VEC_velocity, EV_VEC_basevelocity, EV_VEC_clbasevelocity, EV_VEC_movedir, EV_VEC_angles, EV_VEC_avelocity, EV_VEC_punchangle, EV_VEC_v_angle, EV_VEC_endpos, EV_VEC_startpos, EV_VEC_absmin, EV_VEC_absmax, EV_VEC_mins, EV_VEC_maxs, EV_VEC_size, EV_VEC_rendercolor, EV_VEC_view_ofs, EV_VEC_vuser1, EV_VEC_vuser2, EV_VEC_vuser3, EV_VEC_vuser4, }
Przykład
stock wybijgracza(id){ if(!is_user_alive(id)) return 0 // Zwracam zero, ponieważ nie można wybić martwego gracza (informuje o tym funkcje, w której został wywołany stock) new Float:vec[3] // Tworze tablice do przechowywania wektora. entity_get_vector ( id, EV_VEC_velocity, vec ) // Pobieram obecne wartości wektora. vec[2] = 2000.0 // Modyfikuje pobrane wartości tak, aby został wybity w góre. entity_set_vector ( id, EV_VEC_velocity, vec ) // Ustawiam nowe wartości. client_print(id,print_chat,"Super skok!") return 1 // Zwracam jeden, aby poinformowac funkcje o sukcesie. }
Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024