Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

entity_get_vector

Dodane 01.05.2010 19:15 przez: Miczu
#
  


Opis

Pobiera wektor - tablice 3 elementową - z struktury entitu.

Składnia

entity_get_vector(entity, key, Float:Vector[3])

Typ

Natywny

Notatki

entity - id obiektu/entitu
key - dane które chcesz pobrać, lista niżej
Vector - tablica docelowy

Możliwe dane do pobrania:
enum {
EV_VEC_origin = 0,
EV_VEC_oldorigin,
EV_VEC_velocity,
EV_VEC_basevelocity,
EV_VEC_clbasevelocity,
EV_VEC_movedir,
EV_VEC_angles,
EV_VEC_avelocity,
EV_VEC_punchangle,
EV_VEC_v_angle,
EV_VEC_endpos,
EV_VEC_startpos,
EV_VEC_absmin,
EV_VEC_absmax,
EV_VEC_mins,
EV_VEC_maxs,
EV_VEC_size,
EV_VEC_rendercolor,
EV_VEC_view_ofs,
EV_VEC_vuser1,
EV_VEC_vuser2,
EV_VEC_vuser3,
EV_VEC_vuser4,
}


Przykład

new vec[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vec)
if(vec[0]==0&&vec[1]==0&&vec[2]==0) client_print(id,print_chat,"Nie ruszasz sie ani troche")

Edytowane 01.05.2010 19:34 przez: Miczu
  




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024