Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

force_use

Dodane 10.08.2015 23:13 przez: NoLiFeR
#
  


Opis

Funkcja powoduje użycie podanego enta przez podanego gracza



Składnia

force_use(entUsed, entUser)

Typ

Natywny

Notatki

entUsed - identyfikator bytu, którego chcemy aby został użyty.

 

entUser - Identyfikator gracza, u którego chcemy wymusić użycie danego enta.



Przykład

stock uzyj(ent,id){
    if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(ent)) // sprawdzamy czy gracz zyje oraz ent jest "poprawny" (Istnieje)
    return 0 // zwracamy zero, aby poinformowac funkcje w której został użyty stock o niepowodzeniu.

    force_use( ent, id ) // powodujemy uzycie enta przez gracza
    return 1 // zwracamy jeden informując o powodzeniu.
}




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024