Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

get_user_vstats

Dodane 18.03.2019 10:52 przez: Rivit
#
  


Opis

Pobiera informacje o obrażeniach i trafieniach, które zadał gracz 'id' graczowi o identyfikatorze 'victim' w obecnej rundzie.



Składnia

get_user_vstats(id, victim, stats[8], bodyhits[8], wpnname[]="", len=0)

Zwracana wartość

  • 1 - pobieranie danych powiodło się
  • 0 - statystyki nie są dostępne dla podanego parametru 'attacker' (gracz nie otrzymał od niego, żadnych hitów)


Typ

Natywny

Notatki

  • id - id gracza, którego statystyki chcemy pobrać
  • victim - id gracza (ofiary), które mówi czyje statystki względem gracza (którego podaliśmy w 1 parametrze) chcemy pobrać. Np. jesli chcemy sprawdzic ile razy gracz 'id' trafił gracza 'victim'
  • stats[8] - tablica do której mają się zapisać statystyki gracza
  • bodyhits[8] - tablica do której mają się zapisać statystyki uderzeń (w którą część ciała ile razy trafił)
  • wpnname[] - opcjonalny parametr, do którego zostanie pobrana nazwa ostatniej broni, którą użył dany atakujący (opcjonalny parametr)
  • len - maksymalna długość wyżej wymienionej tablicy (opcjonalny parametr)

 

Po pobraniu mamy takie wyniki statystyk:
stats[0] - liczba zabić gracza
stats[1] - liczba śmierci
stats[2] - liczba zabić headshotem
stats[3] - liczba "TK" czyli ile razy gracz zabił osobę która jest z nim w drużynie
stats[4] - liczba strzałów
stats[5] - liczba strzałów trafionych (czyli takich które trafiły przeciwnika)
stats[6] - liczba zadanych obrażeń
stats[7] - pozycja w rankingu (/rank /top15)


oraz trafien:
bodyhits[0] - ogólna ilość trafień
bodyhits[1] - ilość trafień w głowę (nie mylic z zabiciem w głowę)
bodyhits[2] - ilość trafień w klatkę piersiową
bodyhits[3] - ilość trafień w brzuch
bodyhits[4] - ilość trafień w lewą rękę
bodyhits[5] - ilość trafień w prawą rękę
bodyhits[6] - ilość trafień w lewą nogę
bodyhits[7] - ilość trafień w prawą nogę



Przykład

public DeathMsg(){
	new kid = read_data(1); //zabojca
	new vid = read_data(2); //ofiara
	new stats[8], bodyhits[8], name[33], weaponname[32] //tworzymy tablice na dane statystyk
	get_user_name(vid, name, charsmax(name));
	get_user_astats(kid, vid, stats, bodyhits, weaponname, charsmax(weaponname)) // pobieramy statysytki gracza ktorego zabilismy, nie trzeba sprawdzac czy istnieją poniewaz go zabilismy
	client_print(kid, print_chat, "Zabiles %s -- %d trafien / %d obrazen / uzyl broni: %s", name, stats[STATS_HITS], stats[STATS_DAMAGE], weaponname)
}

Uwagi

Jeśli jako parametr 'victim' podamy 0 to zostaną pobrane informacje o wszystkich ofiarach gracza 'id'

 






Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024