Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

get_user_rstats

Dodane 10.06.2013 11:10 przez: Hleb
#
  


Opis

Pobiera statystyki gracza do tablic (stats oraz bodyhits). Od funkcji get_user_stats różni się tym, że statystyki są resetowane wraz z początkiem nowej rundy.

Składnia

get_user_rstats(index, stats[8], bodyhits[8])

Typ

Natywny

Notatki

index - id gracza
stats[8] - tablica do której mają się zapisać statystyki gracza (np. new stats[8])
bodyhits[8] - tablica do której mają się zapisać statystyki uderzeń (w którą część ciała ile razy trafił)

Po pobraniu mamy takie wyniki statystyk:
stats[0] - liczba zabić gracza
stats[1] - liczba śmierci
stats[2] - liczba zabić headshotem
stats[3] - liczba "TK" czyli ile razy gracz zabił osobę która jest z nim w drużynie
stats[4] - liczba strzałów
stats[5] - liczba strzałów trafionych (czyli takich które trafiły przeciwnika)
stats[6] - liczba zadanych obrażeń

oraz trafien:
bodyhits[0] - ogólna ilość trafień
bodyhits[1] - ilość trafień w głowę (nie mylic z zabiciem w głowę)
bodyhits[2] - ilość trafień w klatkę piersiową
bodyhits[3] - ilość trafień w brzuch
bodyhits[4] - ilość trafień w lewą rękę
bodyhits[5] - ilość trafień w prawą rękę
bodyhits[6] - ilość trafień w lewą nogę
bodyhits[7] - ilość trafień w prawą nogę

Przykład

 
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Statystyki Gracza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "amxx.pl"


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)// funkcję najlepiej uzyć w momencie śmierci gracza
{
new stats[8], bodyhits[8];// tworzymy tablice dla statystyk
	get_user_rstats(victim, stats, bodyhits) // pobieramy statystyki gracza (w tym przypadku ofiary)
	client_print(victim, print_console, "Twoje statystyki");
	client_print(victim, print_console, "Zabojstwa: %i", stats[0]);
	client_print(victim, print_console, "Smierci: %i", stats[1]);
	client_print(victim, print_console, "HSy: %i", stats[2]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc TK: %i", stats[3]);
	client_print(victim, print_console, "Liczba strzalow: %i", stats[4]);
	client_print(victim, print_console, "Liczba trafien: %i", stats[5]);
	client_print(victim, print_console, "Liczba zadanych obrazen: %i", stats[6]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc trafien: %i", bodyhits[0]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc trafien w glowe: %i", bodyhits[1]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc trafien w klatke: %i", bodyhits[2]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc trafien w brzuch: %i", bodyhits[3]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc trafien w lewe ramie: %i", bodyhits[4]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc trafien w prawe ramie: %i", bodyhits[5]);
	client_print(victim, print_console, "Ilosc trafien w prawa noge: %i", bodyhits[7]);
	// tu wyswietlamy odpowiednie statystyki ofiary
}
&nbsp;
&nbsp;

Uwagi

Tą funkcję najlepiej użyć w momencie śmierci gracza (pobranie statystyk ofiary) oraz pod koniec rundy (pobranie statystyk tych, którzy przeżyli)


Edytowane 12.06.2013 00:11 przez: Kawon
  




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024