Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

get_user_wrstats

Dodane 31.12.2018 14:38 przez: Rivit
#
  


Opis

Pobiera statystyki gracza z określonej broni (wpnindex) do tablic (stats oraz bodyhits). Statystyki obejmują obecną rundę (resetują się co rundę).



Składnia

get_user_wrstats(index, wpnindex, stats[8], bodyhits[8])

Zwracana wartość

1 gdy uda sie pobrac, 0 gdy nie istnieją statystyki dla podanej broni



Typ

Natywny

Notatki

  • index - id gracza
  • wpnindex - id broni (CSW_*)
  • stats[8] - tablica do której mają się zapisać statystyki gracza z określonej broni (np. new stats[8])
  • bodyhits[8] - tablica do której mają się zapisać statystyki uderzeń z poszczególnej broni (w którą część ciała ile razy trafił)

 
Po pobraniu mamy takie wyniki statystyk:
stats[0] - liczba zabić gracza
stats[1] - liczba śmierci
stats[2] - liczba zabić headshotem
stats[3] - liczba "TK" czyli ile razy gracz zabił osobę która jest z nim w drużynie
stats[4] - liczba strzałów
stats[5] - liczba strzałów trafionych (czyli takich które trafiły przeciwnika)
stats[6] - liczba zadanych obrażeń
 
oraz trafien:
bodyhits[0] - ogólna ilość trafień
bodyhits[1] - ilość trafień w głowę (nie mylic z zabiciem w głowę)
bodyhits[2] - ilość trafień w klatkę piersiową
bodyhits[3] - ilość trafień w brzuch
bodyhits[4] - ilość trafień w lewą rękę
bodyhits[5] - ilość trafień w prawą rękę
bodyhits[6] - ilość trafień w lewą nogę
bodyhits[7] - ilość trafień w prawą nogę



Przykład

#include <amxmodx>
#include <csx>
 
#define PLUGIN "Statystyki gracza z okreslonej broni"
#define AUTHOR "amxx.pl"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /m4a1", "StatyM4A1") // rejestrujemy komende ktora wywola nasza funkcje, w tym przypadku z m4a1
}
 
public StatyM4A1(id) {
	new stats[8],bodyhits[8] //tworzymy tablice na dane statystyk
	get_user_wrstats(id, CSW_M4A1, stats, bodyhits) // pobieramy statysytki gracza, w tym przykładzie z M4A1
	client_print(id, print_console, "Twoje statystyki z M4A1")
	client_print(id, print_console, "Zabojstwa: %i", stats[0])
	client_print(id, print_console, "Smierci: %i", stats[1])
	client_print(id, print_console, "Zabojstwa w glowe: %i", stats[2])
	client_print(id, print_console, "Zabojstwa kolegi z teamu: %i", stats[3])
	client_print(id, print_console, "Liczba strzalow: %i", stats[4])
	client_print(id, print_console, "Liczba celnych strzalow: %i", stats[5])
	client_print(id, print_console, "Liczba zadanych obrazen: %i", stats[6])
	client_print(id, print_console, "Trafienia: %i", bodyhits[0])
	client_print(id, print_console, "Trafienia w glowe: %i", bodyhits[1])
	client_print(id, print_console, "Trafienia w klate: %i", bodyhits[2])
	client_print(id, print_console, "Trafienia w brzuch: %i", bodyhits[3])
	client_print(id, print_console, "Trafienia w lewe ramie: %i", bodyhits[4])
	client_print(id, print_console, "Trafienia w prawe ramie: %i", bodyhits[5])
	client_print(id, print_console, "Trafienia w lewa noge: %i", bodyhits[6])
	client_print(id, print_console, "Trafienia w prawa noge: %i", bodyhits[7])
	//Tu wyswietlamy odpowiednie staty w konsoli
}




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024