Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

Poke_AoE_Damage

Dodane 10.01.2015 11:47 przez: wooDy.
#
  


Opis

Używane by zadać obrażenia lub/i nadać status osobom znajdującym się w odległości mniejszej lub równej wartośći radius licząc od pozycji Float:explode[3]



Składnia

Poke_AoE_Damage(aid, Float:explode[3], radius, maxdamage, Attack[], AOE_FLAGS:aoe_flags=AOE_NORMAL, POKE_TYPE:attack_type=MAX_TYPES, POKE_TYPE:victim_type=MAX_TYPES, PM_STATUS:status=MAX_STATUS, status_mult=1)

Zwracana wartość

Zwraca łączną liczbe obrażen zadanych przez umiejętność.



Typ

Natywny

Przykład

public dealDamage(id) {

	new radius = random_num( 100 , 200 );
	new damage = random_num( 10, 20 );
	new origin[ 3 ];

	get_user_origin( id , origin )


	Poke_AoE_Damage( id , origin , radius , damage , "MySkillName" , AOE_MAXDAMAGE|AOE_IGNORE|AOE_VTEAM );
	/* zada 10-20 obrażeń przeciwnikom w odległości 100 - 200 unitów */ 
}

Uwagi

Podstawowe enumy z pokemon/defines.inl:

 

 enum PM_STATUS
 {
    STATUS_BURN = 0,
    STATUS_FROZEN,
    STATUS_PARALYZE,
    STATUS_ASLEEP,
    STATUS_OAK_STOP,
    STATUS_SLOW,
    STATUS_POISON,
    STATUS_BIKE,
    STATUS_CONFUSE,
    MAX_STATUS
 }

 

 enum AOE_FLAGS
 {
    AOE_NORMAL  = 0,                // normalny atak
    AOE_IGNORE   = (1<<0),        // ignoruje atakującego
    AOE_MAXDAM  = (1<<1),        // zawsze zada wartość maxdamage
    AOE_ATEAM     = (1<<2),        // wykona się tylko na graczach z drużyny
    AOE_VTEAM     = (1<<3)         // wykona się tylko na przeciwnikach
 }







Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024