Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3rdParty
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
ammopacks
amxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
Coreamxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
Poke_AoE_Damage
poke_buy
Poke_Buy_Check
poke_buypoke
Poke_Damage
Poke_Delay
Poke_EventInfo
Poke_Give_Item
Poke_Give_Poke
Poke_Give_XP
Poke_Heal
Poke_Item_Price
poke_item_use
Poke_ItemInfo
Poke_ItemToName
Poke_LevelXP
Poke_Line_Damage
Poke_MakeThisOak
Poke_MaxArmor
Poke_MaxHP
Poke_Money
Poke_NameToItem
Poke_NameToPoke
Poke_Pay
poke_pay
Poke_PlayerItem
Poke_PlayerLevel
Poke_PlayerPokemon
Poke_PlayerRank
Poke_PlayerStat
Poke_PlayerStatus
Poke_PlayerXP
Poke_PokeInfo
Poke_PokeToName
poke_register_item
Poke_Repair
Poke_Reset_Speed
Poke_Set_Delay
Poke_Set_MaxArmor
Poke_Set_MaxHP
Poke_Set_Money
Poke_Set_PlayerItem
Poke_Set_PlayerPokemon
Poke_Set_PlayerRank
Poke_Set_PlayerStat
Poke_Set_PlayerStatus
Poke_Set_PlayerXP
Poke_Unstuck
PokeMod
Register_PokeItem
roulettepoke_buy
Poke_Buy_Check
poke_buypoke
Poke_Damage
Poke_Delay
Poke_EventInfo
Poke_Give_Item
Poke_Give_Poke
Poke_Give_XP
Poke_Heal
Poke_Item_Price
poke_item_use
Poke_ItemInfo
Poke_ItemToName
Poke_LevelXP
Poke_Line_Damage
Poke_MakeThisOak
Poke_MaxArmor
Poke_MaxHP
Poke_Money
Poke_NameToItem
Poke_NameToPoke
Poke_Pay
poke_pay
Poke_PlayerItem
Poke_PlayerLevel
Poke_PlayerPokemon
Poke_PlayerRank
Poke_PlayerStat
Poke_PlayerStatus
Poke_PlayerXP
Poke_PokeInfo
Poke_PokeToName
poke_register_item
Poke_Repair
Poke_Reset_Speed
Poke_Set_Delay
Poke_Set_MaxArmor
Poke_Set_MaxHP
Poke_Set_Money
Poke_Set_PlayerItem
Poke_Set_PlayerPokemon
Poke_Set_PlayerRank
Poke_Set_PlayerStat
Poke_Set_PlayerStatus
Poke_Set_PlayerXP
Poke_Unstuck
PokeMod
Register_PokeItem
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
amxconst
amxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
Cstrikeamxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
cssdk_const
hlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Regexhlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
Poke_ItemInfo
Dodane 11.07.2013 17:13 przez: radim#
Opis
Funkcja zwraca informacji o itemie (przedmiocie), dotyczy się to definicji II_* zawartych w defines.inlSkładnia
Poke_ItemInfo(item)
Typ
NatywnyNotatki
item - id itemuII_HEAL // item który leczy II_CATCH // item którym można złapać pokemona II_REMEDY // item który usuwa wszelkie statusy II_BURN // item który usuwa podpalnie II_FROZEN // item który usuwa zamrożenie II_PARALYZE // item który usuwa paraliż II_ASLEEP // item który usuwa sen II_SLOW // item który usuwa spowolnienie II_POISON // item który usuwa zatrucie II_ESCAPE // item który teleportuje na spawn II_GIVE // item który dajemy pokemonom do ewolucji II_PDAMAGE // item który dodaje obrażenia skillom pokemonów II_DAMAGE // item który dodaje zwykłe obrażenia II_ARMOR // item który dodaje armor II_SPEED // item który dodaje szybkość II_MAXHP // item który dodaje życie II_SPECIAL // item którego nie można kupić II_FOSSIL // item z którego możemy usyskać pokemona II_LEVEL // item który dodaje level pokemonom II_BIKEV // item który wymieniamy u Oak'a za inny item II_BIKE // rower II_SCOPE // item który widzi niewidzialne pokemony II_NODROP // item którego nie można znaleźć na ziemi II_MAX // item który można mieć określoną ilość II_DISABLE // item wyłączony
Przykład
if( Poke_ItemInfo(32) & II_SCOPE ) // dajmy na to że 32 to id Googli (item który widzi niewidzialnych) client_print(id, print_console, "Item pozwala na widzenie niewidzialnych pokemony") else client_print(id, print_console, "Item nie pozwala na widzenie niewidzialnych pokemonow")
Edytowane 11.07.2013 17:17
przez: Kawon
Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024