Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

Poke_ItemInfo

Dodane 11.07.2013 17:13 przez: radim
#
  


Opis

Funkcja zwraca informacji o itemie (przedmiocie), dotyczy się to definicji II_* zawartych w defines.inl

Składnia

Poke_ItemInfo(item)

Typ

Natywny

Notatki

item - id itemu
II_HEAL // item który leczy
II_CATCH // item którym można złapać pokemona
II_REMEDY // item który usuwa wszelkie statusy
II_BURN // item który usuwa podpalnie
II_FROZEN // item który usuwa zamrożenie
II_PARALYZE // item który usuwa paraliż
II_ASLEEP // item który usuwa sen
II_SLOW // item który usuwa spowolnienie
II_POISON // item który usuwa zatrucie
II_ESCAPE // item który teleportuje na spawn
II_GIVE // item który dajemy pokemonom do ewolucji
II_PDAMAGE // item który dodaje obrażenia skillom pokemonów
II_DAMAGE // item który dodaje zwykłe obrażenia
II_ARMOR // item który dodaje armor
II_SPEED // item który dodaje szybkość
II_MAXHP // item który dodaje życie
II_SPECIAL // item którego nie można kupić
II_FOSSIL // item z którego możemy usyskać pokemona
II_LEVEL // item który dodaje level pokemonom
II_BIKEV // item który wymieniamy u Oak'a za inny item
II_BIKE // rower
II_SCOPE // item który widzi niewidzialne pokemony
II_NODROP // item którego nie można znaleźć na ziemi
II_MAX // item który można mieć określoną ilość
II_DISABLE // item wyłączony


Przykład

if( Poke_ItemInfo(32) & II_SCOPE ) // dajmy na to że 32 to id Googli (item który widzi niewidzialnych)
client_print(id, print_console, "Item pozwala na widzenie niewidzialnych pokemony")
else
client_print(id, print_console, "Item nie pozwala na widzenie niewidzialnych pokemonow")

Edytowane 11.07.2013 17:17 przez: Kawon
  




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024