Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

set_speed

Dodane 23.08.2019 08:18 przez: Rivit
#
  


Opis

Ustawia bytowi prędkość w kierunku origin (parametr 4)



Składnia

set_speed(ent, Float:speed, mode=0, const Float:origin[3]={0.0,0.0,0.0})

Typ

Stock

Notatki

  • ent - indeks bytu
  • Float:speed - wartość prędkości
  • mode - tryb (zobacz uwagi)
  • const Float:origin[3] - współrzędne, w kierunku których ma być ustawiona prędkość


Przykład

#include <chr_engine>

register_clcmd("say /test", "test")

public test(id){
	set_speed(id, -500.0, 4);
}

Uwagi

Dostępne są 4 tryby (parametr 3):

  • 0 - w kierunku gdzie aktualnie gracz podąża, ale nie uwzględnia osi Z
  • 1 - w kierunku gdzie aktualnie gracz podąża
  • 2 - w kierunku gdzie aktualnie gracz patrzy, ale nie uwzględnia osi Z
  • 3 - w kierunku gdzie aktualnie gracz patrzy

 

Użyj ujemnej prędkości, jeśli chcesz aby ruch był w przeciwnym kierunku.







Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024