Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3rdParty
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
ammopacks
amxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
Coreamxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
distance_from_line
entity_set_aim
get_hudmessage_locs
get_offset_origin
get_offset_origin_body
get_players_distance
get_speed_vector
get_speed_vector2
is_inside
is_user_crouching
is_within_difference
set_speed
codentity_set_aim
get_hudmessage_locs
get_offset_origin
get_offset_origin_body
get_players_distance
get_speed_vector
get_speed_vector2
is_inside
is_user_crouching
is_within_difference
set_speed
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
amxconst
amxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
Cstrikeamxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
cssdk_const
hlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Regexhlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
entity_set_aim
Dodane 28.02.2011 15:27 przez: DarkGL#
Opis
Ustawia aby entity celował na dany punkt (origin)Tutaj znajduje się zmodyfikowana wersja tej funkcji do łatwiejszej obsługi graczy i zwykłych obiektów
http://amxx.pl/topic...entitygraczowi/
Składnia
entity_set_aim(ent, const Float:origin2[3], bone=0)
Typ
StockNotatki
- ent - numer entity
- origin2[3] - pozycje punktu na który ma patrzeć obiekt 3 elementowa tablica typu Float
- bone - jest to parametr opcjonalny jeśli podamy jego wartość funkcja będzie obliczać nie z origin gracza (które jest na środku modele ) tylko dla origin "kości"
Spoiler
Przykład
new Float:origin2[3] = {4096.0,4096.0,4096.0} entity_set_aim(id,origin2) //ustawia aby gracz patrzył na punkt o origin 4096.0,4096.0,4096.0
Edytowane 10.08.2011 10:31 przez: DarkGL
Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024