Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

vector_distance

Dodane 04.05.2010 11:17 przez: Miczu
#
  


Opis

Zwraca odległość między 2 wektorami - liczba zmiennoprzecinkowa.



Składnia

vector_distance(Float:origin1[3], Float:origin2[3])

Typ

Natywny

Notatki

  • origin1 - wektor 1.
  • origin2 - wektor 2.


Przykład

new Float: ori1[3] = {0.0,   100.0, 732.1}
new Float: ori2[3] = {111.1, 222.2, 333.3}

new Float:dis = vector_distance(ori1, ori2);

client_print(0, print_chat, "między punktami jest %f unitów", dis);

Uwagi

Przydatne do określania odległości między 2 graczami.




Edytowane 10.11.2013 16:04 przez:
  




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024