Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

menu_display

Dodane 08.02.2017 18:23 przez: AwIlL^^
#
  


Opis

Wyświetla menu.



Składnia

menu_display(id, menu, page=0, time=-1)

Typ

Natywny

Notatki

  • id - id gracza.
  • menu - uchwyt menu.
  • page - od której strony ma zacząć wyświetlanie menu. Strony numerowane są od 0.
  • time - czas po którym menu ma się dezaktywować, -1 oznacza, że nie ma ograniczenia czasowego (tylko na amxx 1.8.3)


Przykład

public cos(id)
{
    new menus=menu_create("Cos", "Cos_handler")
    menu_additem(menus, "Opcja nr 1", "")

    menu_display(id, menus)
    return PLUGIN_HANDLED
}

Uwagi

po upłynięciu czasu menu, to menu się nie wyłącza, gracz cały czas je widzi, ale nieważne co przyciśnie to menu tylko zniknie







Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024