Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

ExecuteHam

Dodane 28.01.2012 18:40 przez: Jak się nazwać
#
  


Opis

Wywołuje zdarzenie (z ham_const) ale nie jest ono wychwytywane przez RegisterHam.

Składnia

ExecuteHam(Ham:function, this)

Typ

Natywny

Notatki

Ham:function - funkcja którą chcemy wykonać (z ham_const)
this - obiekt którego dotyczyć ma to wywołanie
any:... - parametry wymagane do wywołania funkcji (zajrzyj do ham_const)

Przykład

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Demonstracja ExecuteHam", "1.0", "amxx.pl")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public CurWeapon(id)
{
	new bron = read_data(2); // pobieramy bron którą gracz wyciągnął
	if(bron == CSW_AK47) //jesli ta bron to ak47
                // niszczymy bron ale nie jest to łapane przez RegisterHam(Ham_Item_Kill, "weapon_ak47", "Funkcja")
		ExecuteHam(Ham_Item_Kill , bron)
      
}

Edytowane 06.02.2012 13:55 przez: diablix
  




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024