Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 131377416310466 dodana przez VVirus, 19.08.2011 18:16
Typ:


Komendy Mani Admin
131377416310466
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
540.
541.
542.
543.
544.
545.
546.
547.
548.
549.
550.
551.
552.
553.
554.
555.
556.
557.
558.
559.
560.
561.
562.
563.
564.
565.
566.
567.
568.
569.
570.
571.
572.
573.
574.
575.
576.
577.
578.
579.
580.
581.
582.
583.
584.
585.
586.
587.
588.
589.
590.
591.
592.
593.
594.
595.
596.
597.
598.
599.
600.
601.
602.
603.
604.
605.
606.
607.
608.
609.
610.
611.
612.
613.
614.
615.
616.
617.
618.
619.
620.
621.
622.
623.
624.
625.
626.
627.
628.
629.
630.
631.
632.
633.
634.
635.
636.
637.
638.
639.
640.
641.
642.
643.
644.
645.
646.
647.
648.
649.
650.
651.
652.
653.
654.
655.
656.
657.
658.
659.
660.
661.
662.
663.
664.
665.
666.
667.
668.
669.
670.
671.
672.
673.
674.
675.
676.
677.
678.
679.
680.
681.
682.
683.
684.
685.
686.
687.
688.
689.
690.
691.
692.
693.
694.
695.
696.
697.
698.
699.
700.
701.
702.
703.
704.
705.
706.
707.
708.
709.
710.
711.
712.
713.
714.
715.
716.
717.
718.
719.
720.
721.
722.
723.
724.
725.
726.
727.
728.
729.
730.
731.
732.
733.
734.
735.
736.
737.
738.
739.
740.
741.
742.
743.
744.
745.
746.
747.
748.
749.
750.
751.
752.
I. mani_server.cfg
 
a) Moduł: Advert
 
mani_adverts 1 - czyli ogłoszenia na serwerze; dodajemy je w pliku .../cstrike/cfg/mani_admin_plugin/adverts.txt
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_time_between_adverts 120 - określa odstępy między ogłoszeniami (wyrażony w sekundach)
 
mani_adverts_chat_area 1 - wyświetlanie się ogłoszeń na poziomie "czatu".
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_adverts_top_left 1 - wyświetlanie się ogłoszeń w lewym górnym rogu
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_advert_col_red 255 - komponent koloru czerwonego
 
255 = maksymalnie
 
mani_advert_col_green 255 - komponent koloru zielonego
 
255 = maksymalnie
 
mani_advert_col_blue 255 - komponent koloru niebieskiego
 
255 = maksymalnie
 
b) Moduł: Stats
 
mani_stats 1 - statystyki na serwerze
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_stats_mode 1 - obliczanie statystyk
 
0 = obliczane raz na mape
1 = obliczane na koniec każdej rundy
 
mani_stats_drop_player_days 7 - określa po ilu dniach od ostatniego pobytu na serwerze ma ktoś być wyrzucony z rankingu
 
mani_stats_calculate 0 - ustawienie obliczania statystyk
 
0 = według zdobytych fragów
1 = według kill:death ratio (np. kdr ze statystyk 10/2 wynosi 5.0)
2 = według fragów minus śmierci
 
mani_stats_kills_required 1 - określa ile potrzeba fragów aby być w rankingu
 
mani_stats_top_display_time 15 - jak długo będzie pokazane okno po wpisaniu "top10".
 
Od 5 do 30 sekund
 
mani_stats_show_rank_to_all 1
 
1 = po wpisaniu "rank" każdy widzi nasze statystyki
0 = po wpisaniu "rank" tylko my widzimy nasze statystyki
 
mani_stats_alternative_rank_message "Nie wpisuj rank, bo na tym serwerze statystyki sa wyłączone!" - określa co ma być pokazane graczowi po wpisaniu "rank" (działa tylko gdy statystyki są wyłączone)
 
mani_stats_write_text_file 1 - zapisywanie statystyk do pliku mani_ranks.txt aby umieścić je na stronie internetowej
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_stats_by_steam_id 1
 
1 = statystyki według Steam ID
0 = jeśli nie używasz Steam ID na serwerze (LAN)
 
mani_stats_include_bot_kills 0 - określa czy zabijanie botów ma być zaliczane do statystyk
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
c) Moduł: Victim Stats
 
mani_show_victim_stats 1 - czyli informacje o zadanych i otrzymanych obrażeniach
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_show_victim_stats_inflicted_only 1 - czy mają być pokazywane informacje o obrażeniach zadanych nam samym przez siebie
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_player_settings_damage 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 
0 = tryb 0
1 = tryb 1
2 = tryb 2
 
d) Moduł: Team Kill/Wound Protection
 
mani_tk_protection 1 - ochrona przed TK (Team Kill, czyli jeśli gracz z naszej drużyny nas zabije)
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_forgive 1 - "kary" dla gracza który nas zabije
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_spawn_time 10 - ilość sekund (po freezetime) przez które będzie włączone "spawn protection" czyli gdy w tym czasie postrzeli nas ktoś z naszej drużyny zostanie automatycznie zabity :)
 
mani_tk_allow_bots_to_punish 1 - czy boty mogą używać "kar" za zabicie ich przez innych graczy
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_allow_bots_to_add_violations 1 - czy zabijanie botów (z własnej drużyny) ma być liczone jak zabijanie graczy (z własnej drużyny) co może spowodować automatyczne zbanowanie
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_offences_for_ban 5 - po ilu zabiciach graczy (z własnej drużyny) dostanie się bana
 
mani_tk_ban_time 30 - czas w/w bana
 
0 = dożywotnio
 
mani_tk_slap_on_team_wound 0 -
mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 -
mani_tk_show_opposite_team_wound 1 -
 
mani_tk_add_violation_without_forgive 1 - czy po zabiciu gracza z własnej drużyny który nam "wybaczył" ma być doliczone do liczby jego zabić "TK" co może spowodować jego autymatyczne zbanowanie
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_allow_forgive_option 1 - przebaczanie w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_allow_blind_option 1 - oślepienie w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_blind_amount 255 - poziom "oślepienia"
 
255 = całkowite oślepienie
 
mani_tk_allow_slap_option 1 - "uderzenie" gracza w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_allow_cash_option 1 - zabranie pieniędzy w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_slap_to_damage 25 - do ilu obrażeń ma być uderzony gracz
 
mani_tk_cash_percent 50 - ile procent pieniędzy ma mieć zabrane gracz
 
mani_tk_allow_freeze_option 1 - zamrożenie w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_allow_drugged_option 1 - znarkotyzowanie w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_allow_burn_option 1 - podpalenie w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_burn_time 100 - czas podpalenia (w sekundach)
 
mani_tk_allow_slay_option 1 - zgładzenie w karach za "TK"
 
mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 -
mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 -
mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 -
 
mani_tk_allow_time_bomb_option 1 - bomba zegarowa w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_time_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
 
mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby
 
mani_tk_time_bomb_show_beams 1 - pokazuje obszar w jakim wybuchnie bomba
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_time_bomb_blast_mode 0 - określa kogo zabije bomba
 
0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy
 
mani_tk_allow_fire_bomb_option 0 - bomba z podpaleniem w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_fire_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
 
mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby
 
mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 - pokazuje obszar w jakim wybuchnie bomba
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 - określa kogo podpali bomba
 
0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy
 
mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 - czas podpalenia gracza
 
mani_tk_allow_freeze_bomb_option 0 - bomba z zamrożeniem w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
 
mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby
 
mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 - pokazuje obszar w jakim wybuchnie bomba
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 - określa kogo zamrozi bomba
 
0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy
 
mani_tk_time_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby zegarowej
 
mani_tk_fire_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z podpaleniem
 
mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z zamrożeniem
 
mani_tk_allow_beacon_option 0 - "przynęta" w karach za "TK"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_tk_beacon_radius 384 - promień "przynęty"
 
e) Moduł: Reserve Slot
 
mani_reserve_slots 0 - zarezerwowane sloty
 
mani_reserve_slots_number_of_slots 0 - ilość zarezerwowanych slotów
 
mani_reserve_slots_kick_message "Zostałeś odłączony za używanie zarezerwowanego slotu" - informacja która wyświetli się przy próbie podłączenia do serwera gdy został tylko zarezerwowany slot
 
mani_reserve_slots_redirect_message "Ten serwer jest pełen! Zostaniesz przekierowany na inny nasz serwer" - informacja o przekierowaniu na inny serwer z powodu zarezerwowanego slotu
 
mani_reserve_slots_redirect "" - adres IP serwera na który ma być przekierowany gracz gdy slot będzie zarezerwowany (jeśli nie chcesz przekierować zostaw to pole puste)
 
mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1
 
1 - zostawia sloty
0 - nie zostawia slotów, ale gdy wejdzie gracz który posiada zarezerwowany slot inny gracz zostanie wyrzucony z serwera
 
mani_reserve_slots_kick_method 1
 
0 = wyrzuci gracza z największym pingiem
1 = wyrzuci gracza według czasu podłączenia (najpierw gracze z trybu obserwatora)
 
mani_reserve_slots_include_admin 0
 
1 = admini (z pliku adminlist.txt) dostaną zarezerwowane sloty
 
f) Moduł: High Ping kick
 
mani_high_ping_kick 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_high_ping_kick_ping_limit 400 - wartość pingu po której przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony
 
mani_high_ping_kick_samples_required 60 - ilość prób po których przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony (jedna próba to około 1.5 sekuny)
 
mani_high_ping_kick_message "Twój ping jest za wysoki ... Lagujesz innych graczy ... Zostałeś wyrzucony z serwera ..." - informacja o wyrzuceniu gracza z za dużym pingiem
 
g) Moduł: Admin action messages
 
mani_adminslap_anonymous 1
 
1 = ciche wejście admina
0 = Informacja o przybyciu admina admina
 
mani_admingravity_anonymous 1
 
1 = nie widać nicku admina
0 = widać nick admina
 
f) Module: Chat flooding control
 
mani_chat_flood_time 1 - ochrona przed "spamowaniem", czyli ciągłym pisaniem jakiś głupot ;)
 
1 = włączone
0 = wyłączone
 
mani_chat_flood_message "Nie spamuj! Kolejne próby mogą zostać ukarane banem!" - tekst który pokaże się graczowi próbującemu "spamuje"
 
h) Moduł: Basic auto balance teams
 
mani_autobalance_teams 1 - wyrównanie drużyn
 
1 = włączone
0 = wyłączone
 
mani_autobalance_mode 0
 
0 = przenoszenie graczy żywych i martwych
1 = przenoszenie najpierw martwych graczy, a później żywych
2 = przenoszenie tylko martwych graczy
 
i) Moduł: Current Time Display
 
mani_military_time 1 -
mani_thetime_timezone "" - strefa czasowa
mani_adjust_time +25 - odjęcie lub dodanie minut do czasu który jest na serwerze
 
j) Moduł: Voting functionality
 
mani_voting 1 - umożliwia głosowania
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_vote_dont_show_last_maps 0 - wyklucza z głosowania ostatnią mape
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_vote_extend_time 10 - określa o ile minut ma być przedłużona mapa
 
mani_vote_allow_extend 0 - przedłużenie mapy
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_vote_allowed_voting_time 45 - określa przez ile sekund od początku nowej mapy nie można głosować na inną
 
mani_vote_allow_end_of_map_vote 1 - głosowanie na koniec mapy
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_vote_max_extends 2 - określa ile może być maksymalnie przedłużeń mapy
 
0 - nieskończenie wiele
 
mani_vote_extend_rounds 5 - definiuje o ile rund ma być przedłużona mapa (jeśli mp_winlimit nie jest 0)
 
mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział mapy w głosowaniu
 
0 = mapcycle.txt
1 = votemapslist.txt
2 = maplist.txt
 
mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział w głosowaniu rozpoczętym przez admina
 
0 = mapcycle.txt
1 = votemapslist.txt
2 = maplist.txt
 
mani_vote_time_before_end_of_map_vote 2 - określa ile minut przed końcem mapy ma rozpocząć się głosowanie
 
mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 5 - określa ilość map w głosowaniu na koniec mapy
 
mani_vote_end_of_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w w/w głosowaniu
 
mani_vote_rcon_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania RCON
 
mani_vote_question_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania z pytaniem
 
mani_vote_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy
 
mani_vote_random_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba w głosowaniu
 
mani_vote_show_vote_mode 3 - określa typ głosowania
 
0 = głosowanie w tle
1 = widać nick gracza, ale bez jego głosu
2 = widać głos, ale bez nicku gracza
3 = widać nick gracza i jego głos
 
mani_vote_dont_show_if_alive 0
 
0 = żywi gracze będą widzieć menu głosowania
1 = żywi gracze będą musieli wpisać "vote" aby zobaczyć menu głosowania
 
mani_vote_allow_user_vote_map 1 - gracze mogą głosować na mapy
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 - po wpisaniu "votemap" dostępne będzie przedłużenie mapy
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_vote_allow_user_vote_kick 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś
 
mani_vote_allow_user_vote_ban 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś
 
mani_vote_extend_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do przedłużenia mapy
 
mani_vote_user_vote_map_percentage 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w głosowaniu "votemap"
 
mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za kolejną zmianą
 
mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zmiany mapy
 
mani_vote_user_vote_kick_mode 1
 
0 = głosowanie za wyrzuceniem tylko gdy admina nie ma na serwerze
1 = głosowanie za wyrzuceniem możliwe w każdym momencie
 
mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do wyrzucenia gracza
 
mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za wyrzuceniem gracza
 
mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do wyrzucenia gracza
 
mani_vote_user_vote_ban_mode 1
 
0 = głosowanie za zbanowaniem możliwe tylko gdy admina nie ma na serwerze
1 = głosowanie za zbanowaniem możliwe w każdym momencie
 
mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do zbanowania gracza
 
mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za zbanowaniem gracza
 
mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zbanowania gracza
 
mani_vote_user_vote_ban_time 10 - czas zbanowania gracza przez głosowanie - czas zbanowania gracza przez "voteban"
 
0 = dożywotnio
 
mani_vote_user_vote_ban_type 0 - typ bana
 
0 = na Steam ID
1 = na adres IP
2 = na Steam ID i adres IP
 
mani_vote_allow_rock_the_vote 0 - rock the vote, czyli głosowanie na następną mapę
 
1 = włączone
0 = wyłączone
 
mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60 - określa ile procent potrzeba do zmiany następnej mapy
 
mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 - czas po którym na nowej mapie można głosować na następną mape
 
mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 -
 
mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 - określa ilość losowych map z pliku votemaplist.txt
 
mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 - ile procent graczy potrzeba aby rozpocząć "rock the vote"
 
mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4 - minimalna ilość graczy aby rozpocząć "rock te vote"
 
mani_player_settings_vote_progress 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 
1 = włączone
0 = włączone
 
k) Moduł: Word filter module
 
mani_filter_words_mode 1 - cenzura przekleństw
 
0 = wyłączone
1 = pokaż ostrzeżenie graczowi
2 = pokaż ocenzurowany tekst
 
mani_filter_words_warning "Nie przeklinaj! Kolejne próby nie kulturalnego zachowania mogą zakończyć się banem!" - treść ostrzeżenia
 
l) Moduł: Sounds Control
 
mani_sounds_per_round 0 - określa ile najwięcej dźwięków może odwtworzyć gracz (nie admin)
 
mani_sounds_filter_if_dead 0
 
1 = żywi gracze nie usłyszą dźwięków odwtworzonych przez martwych graczy
 
mani_sounds_auto_download 0 - dźwięki będą automatycznie ściągane (nie quake!); musisz utworzyć pliki .res; jeśli zmienisz z 1 na 0 gdy serwer jest uruchomiony musisz go zrestartować
 
mani_player_settings_sounds 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 
0 = wyłączony
1 = włączony
 
m) Moduł: Plugin Logging
 
mani_log_mode 3
 
0 = domyślnie; tam gdzie są pliki z logami tworzonymi przez Valve
1 = logi tworzone raz na mape; w tym samym stylu co logi tworzone przez Valve; folder "mani_logs"
2 = jeden duży plik tworzony w "mani_logs"
3 = log zawierający Steam ID oraz komendy wykonane przed adminów; log w formacie STEAM_x_x_xxxxxxxx.log
 
mani_log_directory "mani_logs" - folder w którym mają znajdować się logi serwera
 
mani_show_death_beams 0 - "linia śmierci"; gdy zginiesz pojawi się linia od tego kto cię zabił do miejsca gdzie umarłeś; jest to widoczne tylko przez ofiarę
 
mani_player_settings_death_beam 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 
0 = domyślnie wyłączone
1 = domyślnie włączone
 
n) Moduł: Anti IP Ghosting
 
mani_blind_ghosters 0 - określa czy jeśli dwie osoby mają to samo IP i jedna z nich nie żyje to ma być oślepiona
 
0 = nie oślepia osób o tym samym adresie IP
1 = oślepia osoby o tym samym adresie IP
 
mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1 - określa czy gracze o tym samym IP mogą używać głosować za wyrzuceniem kogoś (votekick)
 
0 = gracze o tym samym IP nie mogę używać funkcji "votekick"
1 = gracze o tym samym IP mogą używać funkcji "votekick"
 
o) Moduł: Decal Map Adverts
 
mani_map_adverts 0 - "map adverts", czyli ogłoszenia w pliku obrazu widoczne na teksturach map
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_map_adverts_in_war 0 - czy "map adverts" mają być włączone w trybie "War mode"
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
p) Moduł: Anti-cheat
 
mani_protect_against_cheat_cvars 0 - ochrona przed oszustwami (czitami)
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 - określa po ilu wykryciach oszust ktoś zostanie zbanowany
 
mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 - typ zbanowania
 
0 = ban na Steam ID
1 = ban na IP
2 = ban na Steam ID i IP
 
mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 - czas zbanowania (w minutach)
 
0 = dożywotnio
 
mani_player_name_change_threshold 15 - określa po ilu zmian nicków zostanie ktoś zbanowany
 
0 = wyłączone
 
mani_player_name_change_reset 0
 
0 = resetuj ilość zmian nicków po rundzie
1 = resetuj ilość zmian nicków po mapie
 
mani_player_name_change_punishment 0 - określa kare za przekroczoną ilośc zmian nicków
 
0 = kick
1 = ban na Steam ID
2 = ban na IP
3 = ban na Steam ID i adres IP
 
mani_player_name_change_ban_time 0 - czas w/w bana
 
0 = dożywotnio
r) Moduł: Custom Skin Control
 
mani_skins_admin 0 - skiny tylko dla adminów
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_skins_public 0 -
mani_skins_force_public 0 -
mani_skins_setskin_misc_only 0 -
 
mani_skins_auto_download 0 - automatyczne ściąganie skinów
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_skins_reserved 0 - rezerwowanie skinów dla graczy
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_skins_force_choose_on_join 1 - wybieranie skina zaraz po dołączeniu się do serwera
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_skins_random_bot_skins 1 - boty wybierają losowy skin
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
s) Moduł: Spray Tag Tracking
 
mani_spray_tag 0 - "zarządzanie" spray'ami graczy
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_spray_tag_spray_distance_limit 500 - masymalna odległość w której możemy się znajdować w celu "zarządzania" spray'em
 
mani_spray_tag_spray_highlight 1 - określa jakiego użyć efektu gdy spray jest namierzony
 
0 = brak
1 = "promień"
2 = ogień
 
mani_spray_tag_ban_time 60 - czas zbanowania za spray
 
mani_spray_tag_warning_message "Przestań używać spreja!" - określa treść ostrzeżenia dla gracza
 
mani_spray_tag_kick_message "Zostałeś wyrzucony z serwera za używanie spreja!" - informacja dla wyrzuconego gracza
 
mani_spray_tag_ban_message "Zostałeś zbanowany na około 60 minut za używanie spreja!" - informacja dla gracza zbanowanego na 60 minut
 
mani_spray_tag_perm_ban_message "Zostałeś zbanowany dożywotnio! Za używanie spreja! na serwerze!" - informacja dla permanentnie zbanowanego gracza
 
mani_spray_tag_block_mode 0 - blokada spray'ów na serwerze
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_spray_tag_block_message "Sprej jest wyłączony!" - informacja dla gracza ktory będzie próbował namalować spray'a (działa tylko wtedy gdy blokada jest włączona)
 
mani_spray_tag_slap_damage 0 - określa ile obrażeń ma zadać graczowi podczas ostrzeżenia
 
t) Moduł: Warmup Timer
 
mani_warmup_timer 0 - określa czy "rozgrzewka" ma być włączona
 
0 = bez czasu na rozgrzewkę po załadowaniu mapy
więcej niż 0 = ilość sekund przeznaczonych na rogrzewkę
 
mani_warmup_timer_show_countdown 1
 
1 = widoczne odliczanie na środku ekranu
0 = bez widocznego odliczania
 
 
u) Moduł: Menu options
 
mani_use_amx_style_menu 1 -
 
mani_sort_menus 1
 
0 = nie sortuje menu
1 = sortuje menu według nazw graczy
 
w) Moduł: Miscallaneous
 
exec mani_quake_sounds.cfg - jeśli zamierzamy zainstalować quake dźwięki ten cvar musi być, jeśli nie, to w niczym on nie przeszkadza ;)
 
mani_mapcycle_mode 0 - określa z którego pliku ma być mapcykl
 
0 = standardowy; mapcycle.txt
2 = losowy mapcykl
3 = skocz do następnej niegranej mapy z mapcycle.txt; kiedy wszystkie już miną nastąpi reset
 
mani_unlimited_grenades 0 - nielimitowane granaty :)
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_war_mode_force_overview_zero 0 -
 
mani_cs_stacking_num_levels 2 -
 
mani_use_ma_in_say_command 0 - określa czy admin musi używać prefiksu "ma_" podczas pisania
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_dead_alltalk 1 - określa czy po śmierci można rozmawiać przez mikrofon z osobami z przeciwnej drużyny.
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_mute_con_command_spam 0 - ochrona przed spamem
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_adminsay_top_left 1 - określa czy admin może pisać na środku ekranu (@@@ tekst)
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_adminsay_chat_area 1 - określa czy admin może pisać w oknie "chatu" (@ tekst)
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_allow_chat_to_admin 1 - określa czy można pisać do admina (@ tekst)
 
0 = wyłączone
1 = włączone
 
mani_ff_player_only 0 - określa kto bęzdie widział stan "ff" po wpisaniu "ff"
 
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
 
mani_nextmap_player_only 0 - określa kto będzie widział jaka będzie następna mapa po wpisaniu "nextmap"
 
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
 
mani_timeleft_player_only 0 - określa będzie widział czas go końca mapy po wpisaniu "timeleft"
 
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
 
mani_thetime_player_only 0 - określa kto będzie widział godzine po wpisaniu "thetime"
 
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
 
mani_admin_burn_time 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina