#if defined _jailbreak_included #endinput #endif #define _jailbreak_included enum { NIEDZIELA = 0, PONIEDZIALEK, WTOREK, SRODA, CZWARTEK, PIATEK, SOBOTA, USUWANIE_DANYCH = 7 } #define MAX 32 #define JAIL_CONTINUE 0 #define JAIL_HANDLED 9999 #define JAIL_FORCE_TT 1 #define JAIL_FORCE_CT 2 #define strip_user_weapons2(%0) strip_user_weapons(%0), set_pdata_int(%0, 116, 0) #define VERSION_JAILBREAK_CYPIS 107.96 #define KILLDAY_DAY PIATEK /*------------------------------ Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw @return - zwraca return index'u dodanej zabawy ------------------------------*/ native jail_register_game(name_game[]); /*------------------------------ Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen @return - zwraca return index'u dodanego zyczenia ------------------------------*/ native jail_register_wish(name_wish[]); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoners_micro(); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoners_fight(); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoner_free(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoner_ghost(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true" @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade ------------------------------*/ native bool:jail_get_user_block(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany ------------------------------*/ native bool:jail_get_poszukiwany(id); /*------------------------------ Zwraca przez Return index ostatniego więźnia ------------------------------*/ native jail_get_prisoner_last(); /*------------------------------ Zwraca przez Return index prowadzacego straznika ------------------------------*/ native jail_get_prowadzacy(); /*------------------------------ Zwraca przez Return numer dnia ------------------------------*/ native jail_get_days(); /*------------------------------ Zwraca przez Return numer zabawy ------------------------------*/ native jail_get_play_game_id(); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone @bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników ------------------------------*/ native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona @bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci @bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników ------------------------------*/ native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday @bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie @bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie @return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya ------------------------------*/ native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka @bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie @bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie @return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka ------------------------------*/ native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie @bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac ------------------------------*/ native jail_set_user_block(id, bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic ------------------------------*/ native jail_set_god_tt(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic ------------------------------*/ native jail_set_god_ct(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic ------------------------------*/ native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic ------------------------------*/ native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika ------------------------------*/ native jail_set_prowadzacy(id); /*------------------------------ Wyswietla menu z broniami danemu graczowi @id - index gracza @bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru @bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru @bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych @bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów Notka: - Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu - Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych: jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<