//Bf2 Rank Mod constants File //Contains list of constant values used in the mod #if defined bf2_const_included #endinput #endif #define bf2_const_included #define BADGE_KNIFE 0 #define BADGE_PISTOL 1 #define BADGE_ASSAULT 2 #define BADGE_SNIPER 3 #define BADGE_SUPPORT 4 #define BADGE_EXPLOSIVES 5 #define BADGE_SHOTGUN 6 #define BADGE_SMG 7 #define BADGE_KASA 8 #define BADGE_DMG 9 #define BADGE_GRAVITY 10 #define BADGE_AGENT 11 #define LEVEL_NONE 0 #define LEVEL_START 1 #define LEVEL_BASIC 2 #define LEVEL_VETERAN 3 #define LEVEL_EXPERT 4 #define LEVEL_PROFESIONAL 5 #define LEVEL_AGENT 6 #define MENU_MAIN 1 #define MENU_HELP 2 #define MENU_STATS 3 #define MENU_ADMIN 4 #define MENU_CONFIRM 5 #define MENU_CONFIRMADMIN 6 #define MENU_BADGE 7 #define MENU_LEVEL 8 #define MENU_PLAYER 9 #define STATS 1 #define TEAMRANK 2 #define ENEMYRANK 4 #define HIDEINVIS 8 #define ABOVEHEAD 16 #define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24) #define DMG_GRENADE (1 << 24) #define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9) new const gRankName[MAX_RANKS+5][] = { "Rekrut", "Szeregowy I", "Szeregowy II", "Szeregowy III", "Szeregowy IV", "Szeregowy V", "Starszy Szeregowy I", "Starszy Szeregowy II", "Starszy Szeregowy III", "Starszy Szeregowy IV", "Starszy Szeregowy V", "Kapral I", "Kapral II", "Kapral III", "Kapral IV", "Kapral V", "Starszy Kapral I", "Starszy Kapral II", "Starszy Kapral III", "Starszy Kapral IV", "Starszy Kapral V", "Plutonowy I", "Plutonowy II", "Plutonowy III", "Plutonowy IV", "Plutonowy V", "Sierzant I", "Sierzant II", "Sierzant III", "Sierzant IV", "Sierzant V", "Starszy Sierzant I", "Starszy Sierzant II", "Starszy Sierzant III", "Starszy Sierzant IV", "Starszy Sierzant V", "Mlodszy Chorazy I", "Mlodszy Chorazy II", "Mlodszy Chorazy III", "Mlodszy Chorazy IV", "Mlodszy Chorazy V", "Chorazy I", "Chorazy II", "Chorazy III", "Chorazy IV", "Chorazy V", "Starszy Chorazy I", "Starszy Chorazy II", "Starszy Chorazy III", "Starszy Chorazy IV", "Starszy Chorazy V", "Podporucznik I", "Podporucznik II", "Podporucznik III", "Podporucznik IV", "Podporucznik V", "Porucznik I", "Porucznik II", "Porucznik III", "Porucznik IV", "Porucznik V", "Kapitan I", "Kapitan II", "Kapitan III", "Kapitan IV", "Kapitan V", "Major V", "Podpulkownik V", "Pulkownik V", "General Brygady V", "General Dywizji V", "General Broni V", "General V" }; new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+5] = { 0.0, 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0, 11.0, 12.0, 13.0, 14.0, 15.0, 16.0, 7.5, 8.5, 15.5, 20.0 }; new const gRankXP[MAX_RANKS] = { 0, 500, 1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000, 4500, 5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7500, 8000, 8500, 9000, 9500, 10000, 10500, 11000, 11500, 12000, 12500, 13000, 13500, 14000, 14500, 15000, 15500, 16000, 16500, 17000, 17500, 18000, 18500, 19000, 19500, 20000, 20500, 21500, 22000, 22500, 23000, 23500, 24000, 24500, 25000, 25500, 26000, 26500, 27000, 27500, 28000, 28500, 29000, 29500, 30000, 30500, 31000, 31500, 32000, 32500, 33000, 45000, 50000, 55000, 60000, 65000, 70000, 100000 }; new const gBadgeName[MAX_BADGES][7][] = { { "","Poczatkujacy w walce Nozem","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem" ,"Profesjonalista w walce Nozem","Licencja agenta 007 w walce Nozem"}, { "","Poczatkujacy w walce Pistoletem","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem" ,"Profesjonalista w walce z Pistoletem","Licencja agenta 007 w walce z Pistoletem"}, { "","Poczatkujacy w walce Bronia Szturmowa","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa" ,"Profesjonalista w walce z Bronia Szturmowa","Licencja agenta 007 w walce z Bronia Szturmowa"}, { "","Poczatkujacy w walce Bronia Snajperska","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska" ,"Profesjonalista w walce z Bronia Snajperska","Licencja agenta 007 w walce z Bronia Snajperska"}, { "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Podstawowa w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia" ,"Profesjonalista w walce Bronia Wsparcia","Licencja agenta 007 w walce Bronia Wsparcia"}, { "","Poczatkujace obeznanie w Materialach Wybuchowych","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych" ,"Profesjonalista w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Licencja agenta 007 w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, { "","Poczatkujacy w walce Shotgunem","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem" ,"Profesjonalista w walce z Shotgunem","Licencja agenta 007 w walce z Shotgunem"}, { "","Poczatkujacy w walce SMG","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG" ,"Profesjonalista w walce z SMG","Licencja agenta 007 w walce z SMG"}, { "","Poczatkujacy w zdobywaniu kasy","Podstawowa w zdobywaniu kasy","Weteran w zdobywaniu kasy","Expert w zdobywaniu kasy" ,"Profesjonalista w zdobywaniu kasy","Licencja agenta 007 w zdobywaniu kasy"}, { "","Poczatkujacy w zadawaniu obrazen","Podstawowa w zadawaniu obrazen","Weteran w zadawaniu obrazen","Expert w zadawaniu obrazen" ,"Profesjonalista w zadawaniu obrazen","Licencja agenta 007 w zadawaniu obrazen"}, { "","Poczatkujacy w zmniejszonej grawitacji","Podstawowa w zmniejszoni grawitacji","Weteran w zmniejszaniu grawitacji","Expert w zmniejszaniu grawitacji" ,"Profesjonalista w zmniejszaniu grawitacji","Licencja agenta 007 w zmniejszaniu grawitacji"}, { "","Poczatkujace obeznanie w Gadzetach Agenta","Podstawowe obeznanie w Gadzetach Agenta","Weteran w obeznaniu w Gadzetach Agenta","Expert w obeznaniu w Gadzetach Agenta" ,"Profesjonalista w obeznaniu w Gadzetach Agenta","Licencja agenta 007 w obeznaniu w Gadzetach Agenta"} }; new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] = { "Dostajesz procent z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP", "Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde", "Dostaje dodatkowe HP na respie", "Dostaje Darmowa snajperke na respie", "Dodatkowe obrazenia z M249", "Wieksze obrazenia z granatow", "Niewidzialnosc z nozem", "Buty Szybkosci", "Zdobywca Kasy", "Zadawanie Obrazen", "Zmniejszanie Grawitacji", "Gadzety Agenta" }; new const gInvisAlphaValue[6] = { 250, 200, 150, 100, 50, 25 }; //Default weapon speeds new Float:gCSWeaponSpeed[32] = { 0.0, 250.0, // CSW_P228 0.0, 260.0, // CSW_SCOUT 250.0, // CSW_HEGRENADE 240.0, // CSW_XM1014 250.0, // CSW_C4 250.0, // CSW_MAC10 240.0, // CSW_AUG 250.0, // CSW_SMOKEGRENADE 250.0, // CSW_ELITE 250.0, // CSW_FIVESEVEN 250.0, // CSW_UMP45 210.0, // CSW_SG550 240.0, // CSW_GALI 240.0, // CSW_FAMAS 250.0, // CSW_USP 250.0, // CSW_GLOCK18 210.0, // CSW_AWP 250.0, // CSW_MP5NAVY 220.0, // CSW_M249 230.0, // CSW_M3 230.0, // CSW_M4A1 250.0, // CSW_TMP 210.0, // CSW_G3SG1 250.0, // CSW_FLASHBANG 250.0, // CSW_DEAGLE 235.0, // CSW_SG552 221.0, // CSW_AK47 250.0, // CSW_KNIFE 245.0 // CSW_P90 };