Poradzilem sobie, proszę o close
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 28 pozycji dodanych przez Polkos (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )
Napisano przez
Polkos
w 24.07.2012 09:56
w
Szukam pluginu
Napisano przez
Polkos
w 17.07.2012 08:24
w
Pluginy
Napisano przez
Polkos
w 17.07.2012 00:40
w
Pluginy
Napisano przez
Polkos
w 16.07.2012 21:15
w
Szukam pluginu
Napisano przez
Polkos
w 16.07.2012 20:54
w
Pluginy
Napisano przez
Polkos
w 16.07.2012 10:03
w
Szukam pluginu
Napisano przez
Polkos
w 16.07.2012 09:32
w
Pluginy
Napisano przez
Polkos
w 16.07.2012 06:39
w
Pluginy AMXX
Napisano przez
Polkos
w 08.07.2012 22:44
w
RoundSoundy
Napisano przez
Polkos
w 23.06.2012 08:50
w
Szukam pluginu
Napisano przez
Polkos
w 19.06.2012 19:39
w
Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Napisano przez
Polkos
w 12.06.2012 15:27
w
Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Napisano przez
Polkos
w 12.06.2012 15:13
w
Pluginy AMXX
Napisano przez
Polkos
w 04.06.2012 19:55
w
Prośby o Klasę/Perk
Napisano przez
Polkos
w 03.06.2012 06:51
w
Prośby o Klasę/Perk
Napisano przez
Polkos
w 01.06.2012 20:45
w
Prośby o Klasę/Perk
Napisano przez
Polkos
w 31.05.2012 15:45
w
Pluginy AMXX
Napisano przez
Polkos
w 31.05.2012 14:22
w
Prośby o Klasę/Perk
Napisano przez
Polkos
w 30.05.2012 15:12
w
Prośby o Klasę/Perk
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja)
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public loteria(id)
{
new losowanie
losowanie = random_num(0,3)
switch (losowanie)
{
case 0:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 2:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 3:
{
give_item( id, "weapon_awp" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
client_print(id, print_chat, "Otrzymales AWP!")
}
}
}