Dziala, dziekuje Wam za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Vanilla
Odnotowano 91 pozycji dodanych przez Vanilla (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 20.06.2023 )
#771193 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 17:20
w
Szukam pluginu
#771191 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 16:47
w
Szukam pluginu
Mi chodziło aby było cokolwiek, godzina, czy tam czas w grze. Ale skoro jest godzina to niech pozostanie haha
Zaraz sprawdzę czy zadziała
Edit: Gdzie znajduje się public disconnect(id) w którym trzeba zamienić?
#771188 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 16:20
w
Szukam pluginu
Wszystko działa, lecz ta wiadomość na czacie wyświetla sie podwójnie
[Cele] Cele zostaly otwarte o godzinie 16:19:13
[Cele] Cele zostaly otwarte o godzinie 16:19:13
Można to zmienić czy to tak zaprogramowane jest?
#771186 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 16:12
w
Szukam pluginu
Niestety teraz praktycznie cały silnik nie działa ://
L 03/17/2021 - 16:10:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "JailBreak_Acnologia.amxx", version "1")
L 03/17/2021 - 16:10:57: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 03/17/2021 - 16:10:57: [AMXX] [0] JailBreak_Acnologia_4112689.sma::plugin_init (line 97)
#771184 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 15:26
w
Szukam pluginu
Od Ciebie to że 0 wyskakuje, a od Żuka 1133719803
W konsoli tylko to
L 03/17/2021 - 15:23:10: [JailBreak_Acnologia.amxx] Cele zostaly otwarte o 1131840778
L 03/17/2021 - 15:23:10: [JailBreak_Acnologia.amxx] Cele zostaly otwarte o 1131840778
Debug do pluginu jest dopisany
#771182 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 15:20
w
Szukam pluginu
[CELE] Cele zostaly otwarte: 0
Coś jest nie tak ://
Edit; Teraz jeszcze bardziej hahaha
[CELE] Cele zostaly otwarte: 1133719803
#771179 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 15:07
w
Szukam pluginu
// C:\Users\User\Desktop\compiler\JailBreak_Acnologia.sma(2247) : error 017: undefined symbol "get_roundtime_left" // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailBreak_Acnologia.sma(2248) : error 017: undefined symbol "get_roundtime_left" // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailBreak_Acnologia.sma(2509) : warning 203: symbol is never used: "g_round_start" // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailBreak_Acnologia.sma(2509) : warning 203: symbol is never used: "g_round_time" // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailBreak_Acnologia.sma(2509) : warning 203: symbol is never used: "mp_roundtime"
Sma https://www57.zippys...bzAXl/file.html
#771177 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 14:16
w
Szukam pluginu
Przepraszam za odkop, ale mam problem z tym co kolega wyzej
public OtworzCele() { for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++) { if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i]) continue; ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0); ColorChat(0, GREEN, "[CELE]^x01 Cele zostaly otwarte: %d", get_roundtime_left()); log_amx("Cele zostaly otwarte o %d", get_roundtime_left()) } }
Moglby ktos pomoc?
#771173 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pluginu na menu
Napisano przez
Vanilla
w 17.03.2021 11:39
w
Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Działa, dzięki bardzo
#771170 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pluginu na menu
Napisano przez
Vanilla
w 16.03.2021 22:31
w
Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Witam, mam problem z kompilacją pluginu na /menu. Moglby ktos pomoc rozwiazac te bledy?
Oto bledy pojawiajace sie w kompilatorze:
//// JailMenu_noFear.sma // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(148) : warning 217: loose indentation // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(198) : warning 209: function "Handel_Menu" should return a value // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(212) : warning 209: function "Handel_Menu" should return a value // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(220) : warning 209: function "Handel_Menu" should return a value // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(223) : warning 209: function "Handel_Menu" should return a value // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(229) : warning 209: function "Handel_Menu" should return a value // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(277) : warning 217: loose indentation // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(277) : error 078: function uses both "return" and "return <value>" // C:\Users\User\Desktop\compiler\JailMenu.sma(281) : warning 209: function "Handel_Menu" should return a value
A oto sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <colorchat> #include <jailbreak> #include <engine> #define PLUGIN "Jail Menu" #define VERSION "1" #define AUTHOR "AUTHOR" #define TAG "JailBreak" new bool:menu_mikro, bool:menu_walka; new w_trakcie[33]; new gracz_id[33],wybrany; new autobh = 0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be") register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje"); register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje"); register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy"); register_clcmd("jail_amenu", "MenuAdmina", ADMIN_BAN); register_clcmd("say /a", "MenuAdmina", ADMIN_BAN); register_clcmd("say /dajdeagla", "menu") } public plugin_precache() { precache_sound("weapons/c4_disarm.wav"); precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav"); precache_sound("JailBreak_noFear/dzwonek.wav"); } public SpawnPlayer(id) { w_trakcie[id] = 0; remove_task(5000+id); } public MenuGraczy(id) { if(!is_user_alive(id)) { MenuGraczaNieZywego(id); return PLUGIN_HANDLED; } switch(get_user_team(id)) { case 1: MenuGraczaTT(id); case 2: MenuGraczaCT(id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public MenuGraczaTT(id) { new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rWieznia", "Handel_Menu"); new cb = menu_makecallback("Menu_Callback"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Czapki \y- Wybierz czapke", "3"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Sklep \y- Sklep za szlugi", "19"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Ukradnij bron \y- Kradziez broni CT", "4"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Ruletka \y- Wylosuj bonus", "20"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] \rZyczenie \y- Dla ostatniego wieznia", "18", 4, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rVIP", "0"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rSUPER VIP", "1"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Serwerowy \rRegulamin", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna"); menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public MenuAdmina(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) { client_print(id, print_center, "Menu jest tylko dla Admina!") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rAdmina", "Handel_Menu"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Przenies \rGracza", "13"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Ozyw \rGracza", "15"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Mikro dla \rTT", "9"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Otworz \rCele", "7"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Tryb \rWalki", "8"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Ban na gre jako \rKlawisz", "12"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Zmutuj /rGracza", "321"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "<<<"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, ">>>"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public MenuGraczaCT(id) { new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rStraznika:", "Handel_Menu"); new cb = menu_makecallback("Menu_Callback"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wez \rProwadzenie", "6", 1, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Przeszukaj \rWieznia","5"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Otworz \rCele", "7"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Walka \rwiezniow\w: \rON/OFF", "8", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Mikrofon dla \rWiezniow\w: \rON/OFF", "9"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wbierz \rZabawy \y- Wlacz zabawe", "10", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wlacz \rGong \y- Sygnal gongu","17", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Oznacz wieznia \rkolorem", "43"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wylosuj \rWieznia", "44"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Daj: \yFreeDay'a lub Duszka","11"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Daj \rDeagle'a\w Wiezniowi","21", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Podziel \rWiezniow","22", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rVIP", "0"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rSUPER VIP", "1"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Serwerowy \rRegulamin", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public MenuGraczaNieZywego(id) { new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rWidza", "Handel_Menu"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rVIP", "0"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rSUPER VIP", "1"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Menu_Callback(id, menu, item) { static num[10], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback); switch(acces) { case 1:{ if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) { return ITEM_DISABLED; } } case 2:{ if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) { return ITEM_DISABLED; } } case 3:{ if(id != jail_get_prowadzacy()) { return ITEM_DISABLED; } } case 4:{ if(id != jail_get_prisoner_last()) { return ITEM_DISABLED; } } case 5:{ if(!is_user_admin(id)) { return ITEM_DISABLED; } } } return ITEM_ENABLED; } public Handel_Menu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new num[10], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback); switch(str_to_num(num)) { case 0: client_cmd(id, "say /vip"); case 1: client_cmd(id, "say /svip"); case 2: client_cmd(id, "say /regulamin"); case 3: client_cmd(id, "say /czapki"); case 4: { if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id)) return; new body, target; get_user_aiming(id, target, body, 50); if(target && get_user_team(target) == 1) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Aby zabrac bron musisz byc blisko straznika!"); return; } if(!is_user_alive(target)) return; new weapons = Jaki_Pistolet(target); if(!weapons) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Straznik nie ma pistoletu!"); return; } new weaponname[24]; get_weaponname(weapons, weaponname, 23); ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname); give_item(id, weaponname); ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Gratulacje - Ukradles pistolet"); } case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id); case 6:{ if(!jail_get_prowadzacy()) jail_set_prowadzacy(id); } case 7: jail_open_cele(); case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka); case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro)); case 10: client_cmd(id, "say /zabawy"); case 11: MenuFreeday(id); case 12: client_cmd(id, "jail_menuban", "Ban na CT"); case 13: client_cmd(id, "amx_teammenu", "Przenies TT/CT/SPEC"); case 14: client_cmd(id, "jail_amenu"); case 15: client_cmd(id, "say /ozyw"); case 16: client_cmd(id, "jail_mute"); case 17: client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav"); case 18: client_cmd(id, "say /lr"); case 19: client_cmd(id, "say /sklep"); case 20: client_cmd(id, "say /ruletka"); case 21: client_cmd(id, "say /dajdeagla"); case 22: client_cmd(id, "say /podziel"); case 111: client_cmd(id, "say /top15"); case 43: client_cmd(id, "say /oznacz"); case 44: client_cmd(id, "say /losuj"); case 112: client_cmd(id, "say /rankg"); case 321: client_cmd(id, "amx_gagmenu"); case 23: { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 AutoBH dla wiezniow - %s", autobh?"Wl":"Wyl"); if(autobh == 0) autobh = 1; else autobh = 0; return PLUGIN_HANDLE; } } } public MenuFreeday(id) { new menu2 = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Manager \rFD \wi \rDuszek", "Handel_ManagerFreeday"); menu_additem(menu2, "\w[\r~\w] Daj \rFreeday"); menu_additem(menu2, "\w[\r~\w] Daj \rDuszka^n"); menu_additem(menu2, "\w[\r~\w] Zabierz \rFreeday"); menu_additem(menu2, "\w[\r~\w] Zabierz \rDuszka"); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu2); } public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new acces, callback, data[3], iname[32]; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback); replace(iname, 31, "^n", ""); new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek"); for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; switch(item) { case 0,1:{ if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i)) continue; } case 2:{ if(!jail_get_prisoner_free(i)) continue; } case 3:{ if(!jail_get_prisoner_ghost(i)) continue; } } new name[32]; get_user_name(i, name, 31); menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0"); } menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu2); } public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new id2, callback, data[3], name[32]; menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback); callback = data[0]-'0'; id2 = get_user_index(name); jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false); new szName[2][32]; get_user_name(id, szName[0], 31); get_user_name(id2, szName[1], 31); ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]); } public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new id2, callback, data[3], name[32]; menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback); callback = data[0]-'0'; id2 = get_user_index(name); jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false); new szName[2][32]; get_user_name(id, szName[0], 31); get_user_name(id2, szName[1], 31); ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]); } public OnRemoveData(day) { menu_mikro = false; menu_walka = false; autobh = 0; } public Handel_Menu_Widza(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; switch(item) { case 0: show_motd(id, "faq.txt", "FAQ Serwera"); case 1: client_cmd(id, "say /zasady"); case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy"); } } public wlacz_rewizje(id) { if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new body, target; get_user_aiming(id, target, body, 50); if(target && get_user_team(target) == 2) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 Nie nacelowales na wieznia", TAG); return PLUGIN_HANDLED; } if(!is_user_alive(target)) return PLUGIN_HANDLED; if(jail_get_user_block(target)) return PLUGIN_HANDLED; jail_set_user_speed(id, 0.1); set_bartime(id, 5); set_bartime(target, 5); jail_set_user_speed(target, 0.1); w_trakcie[id] = target; w_trakcie[target] = id; set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id); emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); return PLUGIN_HANDLED; } public wylacz_rewizje(taskid) { new id = taskid; if(taskid > 32) id -= 5000; if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id]) return PLUGIN_HANDLED; remove_task(id+5000); jail_set_user_speed(id, 250.0); set_bartime(id, 0); if(is_user_alive(w_trakcie[id])) { jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0); set_bartime(w_trakcie[id], 0); } if(taskid > 32) Pokaz_bronie(id); w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0; w_trakcie[id] = 0; return PLUGIN_HANDLED; } public Pokaz_bronie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id])) return; new weapons[32], numweapons, weaponname[32]; get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons); ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:"); for(new i=0; i<numweapons; i++) { get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31); replace(weaponname, 32, "weapon_", ""); replace(weaponname, 32, "knife", "piesci"); ColorChat(id, BLUE, weaponname); } emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public Damage(id) { if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id]) { wylacz_rewizje(id); } } stock Jaki_Pistolet(id) { if(!is_user_connected(id)) return 0; new weapons[32], numweapons; get_user_weapons(id, weapons, numweapons); for(new i=0; i<numweapons; i++) if((1<<weapons[i]) & 0x4030402) return weapons[i]; return 0; } stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[]) { if(!wid) return 0; new ent; while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {} if(!ent) return 0; if(get_user_weapon(id) == wid) ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent); if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent)) { ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent); set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid)); } return 1; } stock set_bartime(id, czas) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id); write_short(czas); message_end(); } public menu(id, level, cid) { new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Wybierz \rGracza","menu_broni"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; gracz_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0); } menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public menu_broni(id, menu, item) { if (get_user_team(id) == 2) { wybrany = gracz_id[item]; new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rBroni", "wybieranie") menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Deagle bez \rnaboi", "1", 0) menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Deagle z \r1 nabojem", "2", 0) menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Deagle z \r3 nabojami", "3", 0) menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Deagle z \rpelnym magazynkiem", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz do tego dostepu Ziomus!") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED; } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 0); } client_print(id, print_chat, "%s dostal pustego deagla",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 1); } client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 1 nabojem",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 3); } client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 3 nabojami",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 35); } client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z pelnym magazynkiem",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } //////////////////////////////////////////AUTOBH////////////////////////////////// public client_PreThink(id) { entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) if(autobh == 0 || get_user_team(id) == 2) return PLUGIN_CONTINUE; if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#771146 Problem z kompilacją
Napisano przez
Vanilla
w 15.03.2021 18:13
w
Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Witam, mam problem z przekompilowaniem pluginu.
error 029: invalid expression, assumed zero
Oto linijka:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION && if(get_user_team(id) == 2){
Za bardzo nie wiem w jaki sposób należy to ustawić, aby osoba z flagą ADMIN_RESERVATION, oraz tylko gdy są w CT mogą używać pluginu że tak to ujmę
Edit: Jeśli potrzeba to dam kawałek z .sma
public fwItemDeploy(wpn){ static id; id = pev(wpn, pev_owner); if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION && if(get_user_team(id) == 2){ set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/taser2021/v_taser.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/taser2021/p_taser.mdl") } }
#771069 dproto - Steam nie slyszy nonsteam
Napisano przez
Vanilla
w 10.03.2021 18:03
w
Problemy
Witam, mam problem z dproto, a dokladniej dproto 0.9.391, gdyz na tej wersji nie wystepuje blad z fake client.
Oraz napotkal sie problem, gracze steam nie slyszą graczy nonsteam przez mikrofon, i na odwrot. Pojawia sie komunikat ze gracz mowi, ale nic nie slychac. Czy mozna to jakos naprawic? dodatkowo posiadam fix z fullupd patch.so i cef.so, wszystko oczywiscie wpisane w metamod w plugins.ini
config:
# ========================================================
# DPROTO CONFIGURATION
# ========================================================
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666
# Use these options to set authid's for clients
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 8
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 8
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this only if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
# SteamEmuCompatMode (0 / 1)
# An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option.
# Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators.
SteamEmuCompatMode = 1
# OldEstCompatMode (0 / 1)
# Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version.
# Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions.
OldEstCompatMode = 0
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt =
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 0;
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 0;
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 0;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 0;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 0;
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 0;
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 0;
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
# ========================================================
# ATTACKS SUPRESSION
# ========================================================
# FakePlayers_ConnectInitiationCheck (seconds)
# Sets the time, in seconds, in which client should initiate
# game session (in other words, send the "new" command) after it has
# been connected. If client did not initiated game session, it will be marked as
# fake and kicked.
# Default is 6 seconds.
# Use 0 to disable this check.
FakePlayers_ConnectInitiationCheck = 6
# FakePlayers_ClientValidationCheck (seconds)
# Sets the time, in seconds, in which client should answer to random unique command
# sent by the server. If client did not answered for this command, it will be marked as
# fake and kicked.
# Default is 8 seconds.
# Use 0 to disable this check.
FakePlayers_ClientValidationCheck = 8
# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
# This check will work only if FakePlayers_ClientValidationCheck and
# FakePlayers_ConnectInitiationCheck are enabled.
# Default is 1 (ON)
FakePlayers_AntiReconnect = 1
# FakePlayers_CommandsOrderCheck (0/1)
# Enable commands order checking on the start of initiated connection.
# Default is 1 (ON).
FakePlayers_CommandsOrderCheck = 1
# FakePlayers_BanTime (minutes)
# Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable
# Default is 120 minutes.
# Use 0 for permanent ban.
# Use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked).
FakePlayers_BanTime = 120
# Exploits_CheckDownloads (0/1)
# Enable checking of requested download files against precached resources.
# Default is 1 (ON).
Exploits_CheckDownloads = 1
# Exploits_DisableUploads (0/1)
# Disable file uploads (not customizations) to the server.
# Default is 1 (ON).
Exploits_DisableUploads = 1
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2
# ThreatsLoggingMode
# Enable logging of threats details.
# Default is 0 (OFF).
ThreatsLoggingMode = 0
# DisableNativeAuth (0/1)
# Disables valve/steam auth system.
# For p.47 Based: Server will not connect to auth servers.
# For All: Server will not call authorization functions.
# This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers.
DisableNativeAuth = 0
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0
# Game_Name (string)
# Sets game name displayed for clients
# If Game_Name is empty, native game name will be used
Game_Name = ~[JAILBREAK]~
# Enables fix for proper player id displaying on HLStats server monitoring
# Enable this only if you have HLStats
HLStatsPlayerIdFix = 0
# ExportVersion (0 / 1)
# Enables/Disables exporting of dp_version cvar
# 1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW)
# 0 = dp_version cvar will not be exported to server rules.
ExportVersion = 1
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
#771054 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie pluginu
Napisano przez
Vanilla
w 09.03.2021 17:29
w
Problemy z pluginami
Wszystko dziala, dziekuje za pomoc, leci plusik :DD
#771051 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie pluginu
Napisano przez
Vanilla
w 09.03.2021 15:13
w
Problemy z pluginami
Witam, mam taką prośbe
Czy ktoś z tego pluginu, mógłby usunąć bany na CT? Żeby zostało wszystko inne, tylko usunąć bany na CT, probowalam to zrobić ale wyświetlały sie błędy , oraz czy po usunięciu wszystkie bany na CT zostaną usunięte, czy są zapisywane w jakiejs bazie danych?
Link do sma https://www31.zippys...4sj7K/file.html
Kod:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <cstrike> #include <jailbreak> #include <colorchat> #define PLUGIN "JailCzasGry" #define VERSION "1" #define AUTHOR "Vanilla" new vault; new pCvarSteam, pCvarTiem, pCvarCtToTT; new CzasGry[MAX+1]; new dane_gracza[MAX+1]; new nazwa_gracza[MAX+1][64]; new bool:wczytane[MAX+1]; new FlagiAdmina[] = "c"; /* Tutaj zmieniasz flagi z którymi admina nie obowiązuje ograniczenie X CT na Y TT */ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("jail_addct", "DodajGracza", ADMIN_BAN, "jail_addct <name | steamid>"); register_clcmd("jail_delct", "UsunGracza", ADMIN_BAN, "jail_delct <name | steamid>"); register_clcmd("jail_menuban", "MenuBan"); register_clcmd("say /czasgry", "PokazCzasGry"); pCvarTiem = register_cvar("jail_ct_time", "60"); pCvarCtToTT = register_cvar("jail_tt_to_ct", "6"); pCvarSteam = register_cvar("jail_ct_steam", "0"); pCvarCtToTT = max(get_pcvar_num(pCvarCtToTT), 1); pCvarTiem = get_pcvar_num(pCvarTiem)*60; pCvarSteam = get_pcvar_num(pCvarSteam); valut = nvault_open("banct"); set_task(1.0, "DodajAmxMod"); } public DodajAmxMod() { AddMenuItem("\w[\rCS-SZCZECIN.PL\w] Ban na gre jako \rKlawisz", "jail_menuban", ADMIN_BAN, PLUGIN); } public OnJoinTeam(id, team, tt, ct) { if(team == 2) { if(!is_user_steam(id) && pCvarSteam) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] NonSteam nie moze grac w CT!"); return JAIL_FORCE_TT; } if((ct && (ct*pCvarCtToTT >= tt)) && !(get_user_flags(id) & read_flags(FlagiAdmina))) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Druzyna CT pelna! Dolaczyles do wiezniow!"); return JAIL_FORCE_TT; } if(dane_gracza[id] == 2) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Masz zakaz dolaczania do CT!"); return JAIL_FORCE_TT; } if(!dane_gracza[id] && ((get_user_time(id,1)+CzasGry[id]) < pCvarTiem) && !(get_user_flags(id) & read_flags(FlagiAdmina))) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Masz za malo czasu przegrane na serwerze by grac w CT! Potrzebujesz %d minut.", pCvarTiem/60); return JAIL_FORCE_TT; } } return JAIL_CONTINUE; } public DodajGracza(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) return PLUGIN_HANDLED; new name[64], vaultdata[256]; read_argv(1, name, 63); if(nvault_get(valut, name, vaultdata, 255)) { if(vaultdata[0] == '2') { client_print(id, print_console, "[JailBreak] Juz jest zbanoway ten gracz (%s)", name); return PLUGIN_HANDLED; } log_amx("Admin <%s> zbanowal gracza <%s>", nazwa_gracza[id], name); nvault_set(valut, name, "2"); client_print(id, print_console, "[JailBreak] Zbanowales gracza %s", name); } else client_print(id, print_console, "[JailBreak] Taki gracz (%s) jeszcze nie gral na serwerze", name); return PLUGIN_HANDLED; } public UsunGracza(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) return PLUGIN_HANDLED; new name[64], vaultdata[256]; read_argv(1, name, 63); if(nvault_get(valut, name, vaultdata, 255)) { log_amx("Admin <%s> odbanowal gracza <%s>", nazwa_gracza[id], name); nvault_set(valut, name, "1"); client_print(id, print_console, "[JailBreak] Odbanowales gracza %s", name); } else client_print(id, print_console, "[JailBreak] Nie ma takiego gracza (%s)", name); return PLUGIN_HANDLED; } public MenuBan(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) return PLUGIN_HANDLED; new menu = menu_create("\w[\rCS-SZCZECIN.PL\w] Ban na gre jako \rKlawisz\w:", "Ban_Handled"); for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || i == id) continue; new name[64], num[3]; get_user_name(i, name, 64); num_to_str(i, num, 2); add(name, 63, (get_user_team(i) == 1? " \r[TT]": (get_user_team(i) == 2? " \r[CT]": " \r[SPECT]"))); menu_additem(menu, name, num); } menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Ban_Handled(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_CONTINUE; } new id2, callback, data[3]; menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, _, _, callback); id2 = str_to_num(data); if(dane_gracza[id2] != 2) { CzasGry[id2] = 0; dane_gracza[id2] = 2; nvault_set(valut, nazwa_gracza[id2], "2"); if(cs_get_user_team(id2) == CS_TEAM_CT) { if(is_user_alive(id2)) user_kill(id2); cs_set_user_team(id2, CS_TEAM_T); } log_amx("Admin <%s> zbanowal gracza <%s>", nazwa_gracza[id], nazwa_gracza[id2]); ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[JailBreak]^x01 Gracz ^x03%s^x01 zostal zbanowany na gre w CT", nazwa_gracza[id2]); } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[JailBreak]^x01 Gracz ^x03%s^x01 jest juz zbanowany na CT! ", nazwa_gracza[id2]); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_putinserver(id) { dane_gracza[id] = 0; CzasGry[id] = 0; wczytane[id] = false; if(pCvarSteam) { if(is_user_steam(id)) { get_user_authid(id, nazwa_gracza[id], 63); CzasGry[id] = WczytajCzas(id); } return; } if(is_user_steam(id)) get_user_authid(id, nazwa_gracza[id], 63); else get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); CzasGry[id] = WczytajCzas(id); } public WczytajCzas(id) { new vaultdata[256]; wczytane[id] = true; if(nvault_get(valut, nazwa_gracza[id], vaultdata, 255)) { if(vaultdata[1] == '#') { new left[10]; strtok(vaultdata, left, 9, vaultdata, 255, '#', 1); return str_to_num(vaultdata); } else dane_gracza[id] = (vaultdata[0]-'0'); } return 0; } public client_disconnect(id) { if(pCvarSteam) { if(is_user_steam(id)) { ZapiszCzas(id); } return; } ZapiszCzas(id); } public ZapiszCzas(id) { if(!dane_gracza[id] && wczytane[id]) { new czas = CzasGry[id]+get_user_time(id,1); if(czas <= pCvarTiem) { new vaultdata[256]; formatex(vaultdata, 255, "0#%i", czas); nvault_set(valut, nazwa_gracza[id], vaultdata); } else nvault_set(valut, nazwa_gracza[id], "1"); } } public PokazCzasGry(id) { new times = get_user_time(id,1); if((times+CzasGry[id]) < pCvarTiem && !dane_gracza[id]) ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Spedziles na serwerze^x03 %d^x01 min.", (times+CzasGry[id])/60); else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01[^x04JailBreak^x01] Przegrales ponad %d minut na serwerze", pCvarTiem/60); return PLUGIN_HANDLED; } stock is_user_steam( id ) { new g_Steam[ 32 ] get_user_authid( id, g_Steam, charsmax( g_Steam ) ) return bool:( '0' <= g_Steam[ 8 ] <= '1' ); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#770952 Co zrobić by wpisane komendy znikały?
Napisano przez
Vanilla
w 04.03.2021 00:12
w
Pytania
W drużynie spectator, komenda /menu sie nie wyświetla, wygląda tak:
public MenuGraczaNieZywego(id) { new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rWidza", "Handel_Menu"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rVIP", "0"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rSUPER VIP", "1"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; }
W druzynie TT:
public MenuGraczaTT(id) { new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rWieznia", "Handel_Menu"); new cb = menu_makecallback("Menu_Callback"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Czapki \y- Wybierz czapke", "3"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Sklep \y- Sklep za szlugi", "19"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Ukradnij bron \y- Kradziez broni CT", "4"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Ruletka \y- Wylosuj bonus", "20"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] \rZyczenie \y- Dla ostatniego wieznia", "18", 4, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rVIP", "0"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rSUPER VIP", "1"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Serwerowy \rRegulamin", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna"); menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; }
CT
public MenuGraczaCT(id) { new menu = menu_create("\w[\rJailbreak\w] Menu \rStraznika:", "Handel_Menu"); new cb = menu_makecallback("Menu_Callback"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wez \rProwadzenie", "6", 1, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Przeszukaj \rWieznia","5"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Otworz \rCele", "7"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Walka \rwiezniow\w: \rON/OFF", "8", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Mikrofon dla \rWiezniow\w: \rON/OFF", "9"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wbierz \rZabawy \y- Wlacz zabawe", "10", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wlacz \rGong \y- Sygnal gongu","17", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Oznacz wieznia \rkolorem", "43"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Wylosuj \rWieznia", "44"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Daj: \yFreeDay'a lub Duszka","11"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Daj \rDeagle'a\w Wiezniowi","21", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Podziel \rWiezniow","22", 3, cb); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rVIP", "0"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Info \rSUPER VIP", "1"); menu_additem(menu, "\w[\r~\w] Serwerowy \rRegulamin", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Komenda na spec sie nie wyświetla, a w TT i CT już sie wyświetla
#770798 get_user_team podwojne
Napisano przez
Vanilla
w 24.02.2021 23:58
w
Problemy
Witam, mam problem. Nie wiem w jaki sposób ustawić tak, aby skiny do broni wyświetlały sie w 2 drużynach, mam możliwość wybrania jednej.
if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && get_user_team(id) == 1) {
Próbowałam do 1 dodawać & 2, lecz wtedy w żadnej drużynie nie działało.
Zna ktoś rozwiązanie?
#770765 Mod_NumForName - model not found
Napisano przez
Vanilla
w 24.02.2021 00:52
w
Problemy
Witam, mam problem. Gdy dodaje model na flage, po wpisaniu ścieżek, przed tym dodaniu folderów i modeli, za każdym razem gdy wchodze na serwer, i serwer 'zauważa' mój skin, cs sie wyłącza i pojawia sie komunikat:
Mod_NumForName: models/player/folderDocelowy/modelDocelowy not found
Za każdym razem, na końcu nazwy modelu dopisuje sie litera T, zna ktoś przyczyne i rozwiązanie?
#770740 [ROZWIĄZANE] Napisy w HUD znikają
Napisano przez
Vanilla
w 22.02.2021 22:16
w
Problemy z pluginami
Po zmianie formatex(szDay, 90 na 200, oraz szDay na 200, wszystko działa poprawnie, nie ucina napisów, literek. Dziekuje za pomoc, leci plusik
#770715 [ROZWIĄZANE] Napisy w HUD znikają
Napisano przez
Vanilla
w 22.02.2021 11:43
w
Problemy z pluginami
Również może sie to pojawiać w innych linijkach ten sam napis
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
EDIT: Myśle że limity w HUD raczej nie, gdyż niżej jest napis "Więźniowie muszą się słuchać prowadzącego" i to normalnie działa, ale tylko bodajże po stronie CT
#770707 [ROZWIĄZANE] Napisy w HUD znikają
Napisano przez
Vanilla
w 22.02.2021 02:24
w
Problemy z pluginami
Witam, mam problem z napisami w HUD. Czasem znikają pojedyncze literki, a czasem całe słowo.
Przed edycją HUDu wszystko działało jak należy.
Zostały dodane tylko | > < , oraz zmieniony kolor aby wszystko estetycznie wyglądało,
Przesyłam kod:
//set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.1, 0, 0.01, 1.0); //ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "Dzien %i - %s", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]); static szDay[256]; if(!prowadzacy && !szInfo[0]) { formatex(szDay, 90, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]); set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); } if(prowadzacy && !szInfo[0]) { set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: %s < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Wiezniowie musza sie sluchac Prowadzacego < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], nazwa_gracza[prowadzacy], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]); } else if(szInfo[0]) { set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: %s < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], szInfo, ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]); } if(prowadzacy && !szInfo[0] && ostatni_wiezien) { new nick[33]; get_user_name(ostatni_wiezien, nick, 31); set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: %s < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Ostatni wiezien: %s < |^n| > Wiezniowie musza sie sluchac Prowadzacego < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], nazwa_gracza[prowadzacy], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY], nick); } else if(szInfo[0] && ostatni_wiezien) { new nick[33]; get_user_name(ostatni_wiezien, nick, 31); set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: %s < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Ostatni wiezien: %s < |^n", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], szInfo, ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY], nick); } ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj3, szDay); if(szPoszukiwani[0] && !szInfoPosz[0]) { set_hudmessage(255, 85, 85, 0.01, 0.4, 0, 0.01, 1.0); ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, "Poszukiwani:%s", szPoszukiwani); } else if(szInfoPosz[0]) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.22, 0, 0.01, 1.0); ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, szInfoPosz); }
proszę o spojrzenie i ewentualną edycje aby napisy działały/nie znikały, lub podpowiedź co należy poprawić, lub co usunąć
#770682 Czy można odpalić sklepcs bez strony
Napisano przez
Vanilla
w 20.02.2021 21:33
w
OFF Topic
Witam, z góry przepraszam jeśli zly dzial.
Mam pytanie, kupilam sklepsms z sklepcs.pl, wgrałam wszystkie pliki na serwer tj. sklepsms.amxx, sklepcs.cfg i moduł.
Lecz pojawia sie błąd w konsoli, na pewno przez brak api_client.php w ftp strony. A więc pytanie jest takie, czy można jakoś ominąć przesylanie tego php na strone internetową, czy trzeba miec strone internetową aby wszystko dzialalo?
#770666 Jak zrobić przewijane motd?
Napisano przez
Vanilla
w 19.02.2021 23:16
w
Pytania
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Vanilla
- Regulamin