Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika wiktor000

Odnotowano 33 pozycji dodanych przez wiktor000 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.05.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#767915 [SPRZEDAM] Skiny CSGO * kosa *

Napisano przez wiktor000 w 27.07.2020 16:06 w Sprzedam/Kupię/Zamienię

Nie wiem czy za taką cenę znajdziesz kupca, ja swoją kosę sprzedawałem na ShadowPay, wszystko legit dostajesz 80% - (ewentualnie przewalutowanie na twoje konto to ci bank może coś pobrać)

 

 




#764472 Jak spolszczyć plugin

Napisano przez wiktor000 w 04.02.2020 14:16 w Pytania

Witam, dodałem dzisiaj na serwer warmoda, w pliku phrashes przetłumaczyłem wszystko na polski, wyglądało to mniej więcej tak

"Phrases"
{
	"Safe Mode"
	{
		"en"			"Tryb bezpieczny."
	}
}

Po restarcie serwera plik się nadpisał i zamiast Tryb bezpieczny był safe mode, pomoże ktos?




#760749 SQL Pomoc

Napisano przez wiktor000 w 15.08.2019 22:00 w Pytania dotyczące pluginów

Nie tworzy tabeli "Nie znaleziono żadnych tabel w bazie danych.", w logach nie ma błędów :(

 




#760747 SQL Pomoc

Napisano przez wiktor000 w 15.08.2019 21:28 w Pytania dotyczące pluginów

Cześć, czy mógł by ktoś napisać plugin który łączy się z bazą danych, dodaje jakiś rekord, a następnie go wczytuje. Nie rozumiem nic z dokumentacji, a chciałbym się tego nauczyć, a na gotowcach uczy mi się najlepiej




#760736 Cvary nie działają

Napisano przez wiktor000 w 15.08.2019 14:25 w Problemy z pluginami

Już sobie poradziłem



#760731 Cvary nie działają

Napisano przez wiktor000 w 15.08.2019 13:09 w Problemy z pluginami

Dzięki, a da się zrobić żeby te wartości też były brane z cvarow?

menu_additem(menu, "\r[16000$] \y -> \r [tutaj wartość z cvara monet]", "")



#760728 Cvary nie działają

Napisano przez wiktor000 w 15.08.2019 12:50 w Problemy z pluginami

Cześć mam problem z tym skryptem

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "kantor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

new ile_16000;
new ile_8000
new ile_4000;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("ile_16000","30")
	register_cvar("ile_8000","14")
	register_cvar("ile_4000","6")
	register_clcmd("say /kantor", "Menu");
}
public Menu(id)
{
	new menu = menu_create("Kantor", "MenuHandler");
	menu_additem(menu, "\r[16000$] \y -> \r [30 monet]", "")
	menu_additem(menu, "\r[8000$] \y -> \r [14 monet]", "")
	menu_additem(menu, "\r[4000$] \y -> \r [6 monet]", "")
	menu_display(id, menu);
}
 
public MenuHandler(id, menu, item)
/* Opis argumentów funkcji:
	id - index gracza,
	menu - uchwyt do menu,
	item - numer opcji, którą wybrał gracz (liczone od 0). */
{
	switch(item)
	{
		case 0: 
		{
			if(cs_get_user_money(id) < 16000)
				{
					ColorChat(id, RED, "[KANTOR] Nie stac cie na to");
				}else{
				cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+get_pcvar_num(ile_16000));
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-16000);
				ColorChat(id, GREEN, "[KANTOR] Wymieniles 16000$ na %i monet",get_pcvar_num(ile_16000));
				}
		}
		case 1: 
		{
			if(cs_get_user_money(id) < 8000)
				{
					ColorChat(id, RED, "[KANTOR] Nie stac cie na to");
				}else{
				cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+get_pcvar_num(ile_8000));
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-8000);
				ColorChat(id, GREEN, "[KANTOR] Wymieniles 8000$ na %i monet",get_pcvar_num(ile_8000));
				}
		}
		case 2:
		{
			if(cs_get_user_money(id) < 4000)
				{
					ColorChat(id, RED, "[KANTOR] Nie stac cie na to");
				}else{
				cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+6);
				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-4000);
				ColorChat(id, GREEN, "[KANTOR] Wymieniles 4000$ na 6 monet");
				}
				
		}
		
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Wersja bez cwarów czyli w "case 2:" działa poprawnie, ale tam gdzie jest "case 0:" i case 1:" nic się nie dzieje, czego to jest wina?




#760722 Zapis do pliku vault zmienna +1

Napisano przez wiktor000 w 14.08.2019 23:37 w Problemy z pluginami

pokaz.sma(20) error 088: number of arguments does not match definition

w 20 linicje 

client_print(index, print_chat, "Polaczenia %i", getUserConnections(index));

edit: jak zmienie native getUserConnections(); na native getUserConnections(index); to sie kompiluje ale pokazuje 0 a w pliku vault jest 9




#760720 Zapis do pliku vault zmienna +1

Napisano przez wiktor000 w 14.08.2019 23:01 w Problemy z pluginami

Ten plugin co wyświetla natyw, pokazuje mi cały czas że w pliku jest 1

Niewiem czy dobrze to napisałem xD

pokaz.sma

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
native getUserConnections();

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /pokaz", "pokaz")
	
	// Add your code here...
}
public pokaz(index)
{	
		client_print(index, print_chat, "Polaczenia %i", getUserConnections());
	}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




#760717 Zapis do pliku vault zmienna +1

Napisano przez wiktor000 w 14.08.2019 22:25 w Problemy z pluginami

Asiorr, a jeżeli chciałbym to userConnections[index] "dodać" do natywu to jak by to wyglądało, próbowałem według twojego poradnika - >https://amxx.pl/topi...e-api-w-amxxie/, ale sie nie udało :C




#760716 Zapis do pliku vault zmienna +1

Napisano przez wiktor000 w 14.08.2019 22:03 w Problemy z pluginami

Dziękuje, działa pięknie :)




#760714 Zapis do pliku vault zmienna +1

Napisano przez wiktor000 w 14.08.2019 21:47 w Problemy z pluginami

Cześć mam taki kod

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new vault;
new tutaj_to_co_chce;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	vault = nvault_open("test");
}
public client_disconnect(id)
{
	tutaj_to_co_chce = 0
	new name[33], vaultkey[33], vaultdata[16];
	get_user_name(id, name, charsmax(name));
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "polaczenia-%s", name);
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", tutaj_to_co_chce++);
	nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

I teraz pytanie, jak zrobić żeby ta zmienna "tutaj_to_co_chce" była aktualizowana +1, robiłem tak jak wyżej ale nie dodaje. Tak wygląda plik vault

TLVn    wrT] polaczenia-Player0

EDIT: Robiłem jeszcze tak, za pierwszym razem z 0 zamieniło się na 1, a potem gdy wchodziłem i wychodziłem pozostało to 1

tutaj_to_co_chce+=1



#760698 [SZUKAM] FreeSlot dla Steam

Napisano przez wiktor000 w 14.08.2019 12:21 w Szukam pluginu

Nie miałem go, ale po kodzie z tego co wiem to chyba tą osobę która jest najmniej minut




#760696 [SZUKAM] FreeSlot dla Steam

Napisano przez wiktor000 w 14.08.2019 09:48 w Szukam pluginu

https://forums.allie...4421#post494421




#760682 [ROZWIĄZANE] Amxx 1.9.0

Napisano przez wiktor000 w 13.08.2019 20:30 w Pytania

✓ All old plugins and modules will continue to work

https://wiki.alliedm...9_Release_Notes



#760679 Problem z wygenerowaniem vip'a

Napisano przez wiktor000 w 13.08.2019 20:16 w Problemy

Otwierasz np. Notatnik wklejasz ten skrypt sma i dajesz zapisz jako, potem wpisujesz vip.sma i niżej masz zapisz jako typ : wszystkie pliki



#760676 Problem z wygenerowaniem vip'a

Napisano przez wiktor000 w 13.08.2019 20:10 w Problemy

Błąd Nie masz uprawnień do wysyłania tego typu plików

Nie mogę Ci tu wysłać masz na zippyshare ->
https://www87.zippys...9TftM/file.html




#760674 Problem z wygenerowaniem vip'a

Napisano przez wiktor000 w 13.08.2019 20:04 w Problemy

Możesz wysłać też kod,




#760664 Problem z wygenerowaniem vip'a

Napisano przez wiktor000 w 13.08.2019 18:56 w Problemy

Skompiluj lokalnie, a jak nie to podeslji plik sma 




#760658 StatTrak Menu

Napisano przez wiktor000 w 13.08.2019 16:13 w Pluginy AMXX

Jeżeli nie chce się Wam skompilowac to zamiencie
#if AMXX_VERSION_NUM > 183
Na
#if AMXX_VERSION_NUM >= 183



#760635 HUD, po smierci i przed smiercia

Napisano przez wiktor000 w 12.08.2019 12:58 w Pytania dotyczące pluginów

Hiko,jeżeli żyje i ktoś patrzy na mnie to raz mam swoj hud a raz jego, w sensie np raz mi pokazuje rank 1/5 a raz 5/5




#760631 HUD, po smierci i przed smiercia

Napisano przez wiktor000 w 12.08.2019 11:36 w Pytania dotyczące pluginów

Cześć przerobi mi ktoś ten plugin, żeby po smierci jak oglądamy jakąś osobe były w hudzie informacje o tej osobie, a jak zyjemy to o nas
w if(!user_alive...) próbowałem coś tam robić ale przy kompilacji nie za fajnie to wyszło ogółem xD
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <csx>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define TASK 666

#define PLUGIN "Rangi Serwer, Rangi Chat, Prefixy"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "Paranormal Activity` - przerobka"
native cod_get_user_coins(id);
new countdown;
new ranga[33];
new const limit = 18;
new const limit_min = 1
new const rangi[][] = {
	{80, "Silver I"},
	{150, "Silver II"},
	{220, "Silver III"},
	{350, "Silver IV"},
	{400, "Silver Elite"},
	{500, "Silver Elite Master"},
	{550, "Gold Nova I"},
	{750, "Gold Nova II"},
	{1000, "Gold Nova III"},
	{2250, "Gold Nova Master"},
	{3500, "Master Guardian I"},
	{4500, "Master Guardian II"},
	{5500, "Master Guardian Elite"},
	{6000, "Distinguished Master Guardian"},
	{7500, "Legendary Eagle"},
	{8900, "Legendary Eagle Master"},
	{9999, "Supreme Master First Class"},
	{999999, "THE GLOBAL ELITE"}
}

new Float:liczby[] = {0.55, 0.6, 0.65, 0.7, 0.75, 0.8, 0.85, 0.9, 0.95, 1.0, 1.05, 1.1, 1.15, 1.2, 1.25, 1.3, 1.35, 2000.0}
public logevent_round_start()
{
    countdown = 20
	remove_task(8444)
	set_task(1.0, "odliczanie", 8444,_, _, "a", countdown);
}
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /rangi", "motd")
	register_cvar("rangi_kolor", "2")
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText1");
	register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start") 
}

public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
        return

	new param[1]
	param[0] = id
	set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}

public client_disconnect(id)
{
    if(is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
        return
	
	if(task_exists(TASK+id))
	remove_task(TASK+id)
}

public rank(param[])
{
	new id = param[0]
	new stats[8]
	new body[8]
    static stats1[8], body1[8], rankpos, rankmax
    get_user_stats(id, stats, body)
    rankpos = get_user_stats(id, stats1, body1);

	rankmax = get_statsnum();
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		id = pev(id, pev_iuser2);
		if(!id)
			id = param[0]
	}
	new Float:kdratio[33]
	kdratio[id] = float(stats[0]) / float(stats[1])


	if(kdratio[id] >= liczby[ranga[id]] && stats[0] >= rangi[ranga[id]][0] && ranga[id] < limit)
		ranga[id]++

	if(kdratio[id] < liczby[ranga[id]] && ranga[id] > limit_min)
		ranga[id]--
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18)
	show_hudmessage(id, "[Forum: szukamy.pl]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstwa: %d]^n[K/D Ratio: %0.2f%]^n[Rank: %d / %d]^n[Monety %i]^n[VIP: %s]^n[Czas TT: %i]^n^n[/menu - zobacz]", rangi[ranga[id]][1], stats[0], kdratio[id], rankpos, rankmax,cod_get_user_coins(id),get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "TAK" : "NIE",countdown)
	if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == 1)
	{
		
		if(cs_get_user_buyzone(id) && countdown == 1)
		{	
			ColorChat(id, BLUE, " RESP TT DO 1:40")
             ColorChat(id, RED, " RESP TT DO 1:40")
ColorChat(id, YELLOW , " RESP TT DO 1:40") 			 
			user_kill(id);

			}
	
	}
}
public odliczanie()
{
	if(countdown <= 0)
	{
		remove_task(8444)
		return;
	}
	countdown--;
}

public motd(id)
	if(is_user_connected(id))
		show_motd(id, "rangi.txt", "Rangi na serwerze:");
		
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
	if(!is_user_connected(id))      
		return;

	new szTmp[256],szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp));

	new szPrefix[64];
	formatex(szPrefix,charsmax(szPrefix),"^x04[%s]", rangi[ranga[id]][1]);
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
	{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	}
	else
	{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}

	set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}

public handleSayText1(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[256],szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
	new szPrefix[64];
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		szPrefix = "^4[VIP]";

	
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	}
	else{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}
	
	set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#760629 Dodanie vipa w trakcie gry

Napisano przez wiktor000 w 12.08.2019 07:34 w Pytania

Mam coś takiego 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 

 
 
native set_player_vip(id); 
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("Kup vipa", "1.0", "savage")
    register_clcmd("vip_kup", "ShowMenu");
    register_clcmd("say /vipbuy", "ShowMenu")
	set_task(30.0, "UsunVipa", .flags="d")
 
    
 
}
 
public ShowMenu(id)
{
	new menu = menu_create("Czy na pewno chcesz kupic konto VIP za 1000 monet?", "mh_MyMenu");

	menu_additem(menu, "Tak", "", 0); // case 0
	menu_additem(menu, "Nie", "", 0); // case 1

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0: {
if(cod_get_user_coins(id)<10)
    {
        ColorChat(id, RED, "Nie masz wystarczajacej ilosc monet, aby tego dokonac. Potrzeba %i Monet.", 1000);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }   
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        ColorChat(id, RED, "Posiadasz juz VIP'a");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
	new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
	set_player_vip(id);
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10);
    ColorChat(id, RED, "Wlasnie zakupiles vipa");
	
    

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

		case 1: client_print(id, print_chat, "[VIP]Zakup konta VIP zostal anulowany!");
	}

	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
} 
public vip_buy(id)
{
    
    if(cod_get_user_coins(id)<10)
    {
        ColorChat(id, RED, "Nie masz wystarczajacej ilosc monet, aby tego dokonac. Potrzeba %i Monet.", 10);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }   
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        ColorChat(id, RED, "Posiadasz juz VIP'a");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
	new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
set_player_vip(id);
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10);
    ColorChat(id, RED, "Wlasnie zakupiles vipa");
	
    

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UsunVipa(id){
new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    remove_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[UWAGA]Twoj zakupiony VIP wlasnie stracil waznosc :( ");

}

i plugin teraz w ogóle nie działa jak dodałem set_player_vip(id); i native set_player_vip(id);

 




#760626 Jak dodać flagę VIP'a do tego pluginu?

Napisano przez wiktor000 w 12.08.2019 00:23 w Problemy

Edytowałem to na telefonie, więc mogłem coś przestawić przez przypadek, jeżeli nikt ci tego nie poprawi, to rano się naprawi ?



#760621 Jak dodać flagę VIP'a do tego pluginu?

Napisano przez wiktor000 w 11.08.2019 23:21 w Problemy

https://amxx.pl/doku...95/menu_additem
O to chodzi??

4 parametr jest do flag
Czyli np chcesz tego skina dla vipa który ma flagę t
menu_additem(menu, "\wFlip | 3", "", "ADMIN_LEVEL_H" )

Lub jeśli chcesz komendę /skiny tylko dla vipa to w 43 linijce daj to

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone pliki