Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika papaja7

Odnotowano 13 pozycji dodanych przez papaja7 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#763549 RoundSound

Napisano przez papaja7 w 31.12.2019 21:42 w Pluginy AMXX

Działa plugin lecz jak puszczam playliste TT to nie słychać o to jak zrobiłem w configs zrobilem tak  ;"roundsound/muzykaani.wav" "Ania Szarmach-Coraz bliżej święta" "TT"

a w sound tak utworzyłem plik roundsound i tam wrzuciłem plik muzykaani.wav

wklejiłem cvary i nie działa xD?
 

wersja:amxmod 1.8.2

 

bodajże pliki .wav nie działają speedkill zrobił chyba tylko pod .mp3 lecz mogę się mylić :)

 

a co do mojego troszeczkę problemu, czy można by było jakoś zrobić tak, żeby muzyki nie wyłączało pod koniec rundy? w sensie gra sobie i jest nowa runda i nagle wszystko zacichło a chcę, żeby do końca grała muzyka dziękuje :)  




#763382 problem z vip'em

Napisano przez papaja7 w 24.12.2019 11:59 w Problemy z pluginami

a są jakieś inne kompilatory?




#763370 problem z vip'em

Napisano przez papaja7 w 23.12.2019 19:39 w Problemy z pluginami

to są te

 

public client_authorized(id , const authid[]){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}

 

 

public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id,"");
}




#763345 problem z vip'em

Napisano przez papaja7 w 22.12.2019 14:22 w Problemy z pluginami

otóż zrobiłem vipa z generatora i nie da się skompilować lokalnie

 

scripting WINDOWS\vip.sma(19) : error 025: function heading differs from prototype
scripting WINDOWS\vip.sma(94) : error 088: number of arguments does not match definition
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\vip.amx (compile failed).

 

 

Chcę dodać że wcześniej wszystko działało robię już z 2 lata i od niedawna właśnie to mi wyskakuje o co z tym chodzi?




#762472 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 17.11.2019 20:44 w Pytania dotyczące pluginów

ale mi skompilowało tylko że ten śmieszny błąd wyskoczył

 

//// jail_api_jailbreak.sma
jail_api_jailbreak.sma(261) : warning 217: loose indentation
jail_api_jailbreak.sma(264) : warning 217: loose indentation
// Header size:           5224 bytes
// Code size:            66592 bytes
// Data size:            50900 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements:  139100 bytes
//
// 2 Warnings.
// Done.
//
// Compilation Time: 2,56 sec
// ----------------------------------------
 
 
@EDIT
 
ten śmieszny błąd nic nie robi to dziwne prawda?
 
a jeśli dodam jeszcze jedno bo na super vipa to za działa ?
 
#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */
 
 
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacjal/v_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacjal/p_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */

 




#762471 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 17.11.2019 20:42 w Pytania dotyczące pluginów

edytowalem i mi wyskoczylo to co wyzej 




#762469 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 17.11.2019 20:22 w Pytania dotyczące pluginów

To dodaj sobie w tym samym pliku gdzieś na górze pod #define
#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */


/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */

i do plugin_precache dodaj te dwie linijki:

    precache_model(v_Bron_Knife);
    precache_model(p_Bron_Knife);

a te mam dodać do tego pliku .sma z tą zmienną public WeaponKnife?

czy do "swojego pliku" .sma dodać? Bo chcę się upewnić

 

 

@EDIT

 

błedy w kompilacji .sma

 

//// jail_api_jailbreak.sma
jail_api_jailbreak.sma(1088) : error 017: undefined symbol "VIP"
jail_api_jailbreak.sma(1089) : error 017: undefined symbol "v_Bron_Knife"
jail_api_jailbreak.sma(1090) : error 017: undefined symbol "p_Bron_Knife"
scripting WINDOWS\jail_api_jailbreak.sma(1090 -- 1091) : error 088: number of arguments does not match definition
//
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\jail_api_jailbreak.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 1,28 sec
// ----------------------------------------
 
 
Press enter to exit ...
 
 
@EDIT
jak dałem to do tego samego pluginu to co mi pisałeś to mi to wyskoczylo
 
//// jail_api_jailbreak.sma
jail_api_jailbreak.sma(261) : warning 217: loose indentation
jail_api_jailbreak.sma(264) : warning 217: loose indentation
// Header size:           5224 bytes
// Code size:            66592 bytes
// Data size:            50900 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements:  139100 bytes
//
// 2 Warnings.
// Done.
//
// Compilation Time: 2,56 sec
// ----------------------------------------

 




#762459 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 17.11.2019 14:13 w Pytania dotyczące pluginów

#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */


/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event
("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
    precache_model(v_Bron_Knife);
    precache_model(p_Bron_Knife);
}
public CurWeapon(id) {
    
    
new wpn = read_data(2)
    if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
        set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
        set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
    }
}

 

 

 

to jest dokładnie ten plugin na zmienianie modelu noza tylko że nie dodałem tej góry




#762458 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 17.11.2019 14:01 w Pytania dotyczące pluginów

chyba to, ale nie wiem 

 

 

public WeaponKnife(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
 
if(!is_user_alive(id))
return;
 
if(cs_get_user_shield(id))
return;
 
if(gTeam[id] == 1 && !mode_gracza[WALKA])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PIESCI]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PIESCI]);
}
else if(gTeam[id] == 1 && mode_gracza[WALKA])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_REKAWICE]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_REKAWICE]);
}
else if(gTeam[id] == 2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PALKA]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PALKA]);
}
}



#762456 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 17.11.2019 10:57 w Pytania dotyczące pluginów

palka w modelach nazywa sie v_palka p_palka a w .sma juz nie ma, chyba że źle szukam.

@EDIT

 

tu są z .sma

 

new bool:mode_gracza[7];
 
enum
{
V_PALKA = 0,
P_PALKA,
V_PIESCI,
P_PIESCI,
V_REKAWICE,
P_REKAWICE
}
new SzModels[6][128];
 
public plugin_precache()
{
SzModels[V_PALKA] = "models/jb_cypis/v_palka.mdl";
SzModels[P_PALKA] = "models/jb_cypis/p_palka.mdl";
SzModels[V_PIESCI] = "models/jb_cypis/v_piesci.mdl";
SzModels[P_PIESCI] = "models/jb_cypis/p_piesci.mdl";
SzModels[V_REKAWICE] = "models/jb_cypis/v_rekawice.mdl";
SzModels[P_REKAWICE] = "models/jb_cypis/p_rekawice.mdl";
 
precache_model(SzModels[V_PALKA]);
precache_model(SzModels[P_PALKA]);
precache_model(SzModels[V_PIESCI]);
precache_model(SzModels[P_PIESCI]);
precache_model(SzModels[V_REKAWICE]);
precache_model(SzModels[P_REKAWICE]);



#762454 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 17.11.2019 08:12 w Pytania dotyczące pluginów

Właśnie z tym jest ten problem, że nie wiem gdzie jest ustawiony ten model pałki.




#762451 Model noża dla vipa JailBreak

Napisano przez papaja7 w 16.11.2019 22:58 w Pytania dotyczące pluginów

Witam. Mam trochę pytanie a zarazem problem z modelem noza dla vipa. Jak dodaje plugin na model noza jakby "osobno"
To tylko mam w TT ten model, ale już w CT mam zwykłą pałkę. Bo widzę, że jest tylko na jedną stronę dodany ten model, a jak dodać do CT? Bo tego juz Nie wiem.

public CurWeapon(id) {

new wpn = read_data(2)
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
}
}



#762381 Szukam Pluginu

Napisano przez papaja7 w 11.11.2019 21:33 w Szukam pluginu

Witam otóż szukam pluginu do JB na zmianę modeli nożu dla vipa i SVIPA TT oraz CT bo ostanio (czyli 2 lata temu) dostałem plugin, ale działał tylko na TT a w CT juz nie.
2. Też nie dostałem pluginu na txt do vipa i svipa w motd /menu na 6 i 7.
Ostatnio wróciłem do cs'a i trochę zapomniałem. Z góry dzięki :)